«
Сабақтың тақырыбы: Ұрпақ
тәрбиесі, ұлт болашағы
Сабақтың мақсаты: Қазақ
халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы жайында түсінік
беру.
Оқуда қолданылатын әдіс
тәсілдер: «Ой ширату» әдісі, «Топтық зерттеу» әдісі, «Бес бармақ»
әдісі.
Модульдердің кіріктірілуі:
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу
үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды
балаларды оқыту, Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, Оқытуды басқару
және көшбасшылық.
Оқып үйренудің нәтижесі: Қазақ
халқының салт-дәстүрі, әдет-ғұрпы жайында
түсінеді.
Үйрену мақсатында бағаны қоса
бағалау: Формативті бағалау, жиынтық
бағалау.
Барлығын қосқанда бағалау:
Түсіну деңгейіне баға бере отырып бағалау.
№
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Уақыты
|
Ресурстар
|
1.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесіп сабаққа сәттілік
тілейді.
Топтастыру: «Гүлдер» ойыны
арқылы 2 топқа бөлемін.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Жүрек шарды бір-біріне беру
арқылы сабаққа сәттілік тілейді
Гүлдер арқылы топқа
бөлінеді.
|
3
минут
|
|
2.
|
Білу: (есте сақтау,
қайталау) «Ой
ширату» әдісін қолданып өткен тақырыпты
пысықтау.
Оқушыларға А4 парақшасын
таратып беремін және өткен тақырып бойынша жазуға нұсқау
беремін.
|
Оқушылар А4 парақшаға жеке-жеке
өз ойларын жазып өз талаптарымен оқып
береді.
|
2
минут
|
А4
парақ.
|
3.
|
Түсіну: (интерпретация,жорамал)
«Қар
үйіндісі» әдісімен үй тапсырмасын
қорытындылау.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Мұғалімдер бір-біріне бағыттау
сұрақтарын беріп жауап алады.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
5
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жаңа сабақ: «Ата дәстүр»
интербелсенді тақтадан бейнеролик және слайд көрсету арқылы
түсіндіремін.
|
Бүгінгі жаңа тақырып бойынша
берілген бейнероликпен слайдпен танысады тақырыптың мән мағынасын
ашып береді.
|
5
минут
|
Интербелсенді
тақта,
Бейнеролик,
Слайд.
|
4.
|
Қолдану:
«Топтық зерттеу» әдісі арқылы
жаңа тақырыпты бейнероликтен көргендерін топта талқылауға нұсқау
беремін.
флипчарт маркер таратып беріп
тақырып бойынша түсініктерін постерге түсіруге нұсқау
беру.
Топты және бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Әрбір топ тақырып бойынша
мәселелерді бөліп алып топта талқылап содан соң жариялайды және
постер жасап қорғайды.
Топты және бірін-бірі
геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Флипчарт,
маркер.
Геометриялық
фигуралар.
|
5.
|
Талдау:
(шығармашылық
әрекеттерді
қолдану).
Әр топқа өздеріне берілген
тақырыптары бойынша көрініс көрсетуіне нұсқау
беремін.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Берілген тақырыптар бойынша
рөлдік ойын ойнайды.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жинақтау:
«Брейн ринг» әдісі бойынша
тақырып төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша тақтаға шығып
екіорындыққа екі оқушы теріс қарап отырып сұрақтарға жауап беруіне
нұсқау беремін.
Бірін-бірі бағалауға нұсқау
беремін.
|
Орындыққа отырып бірін-біріне
бүгінгі тақырыптар бойынша сұрақ қояды.
Қол саусақтары арқылы
бағалау.
|
5
минут
|
Қол
саусақтары.
|
6
|
Кері
байланыс:
«Бесбармақ» әдісімен бүгінгі
сабақта ұнаған, өте қызықты болған, ұнамаған, зеріктірген, тағы
көргісі келетін нәрселерді жазып қалдыруына нұсқау
беремін.
|
Бүгінгі сабақта алған ұнаған,
ұнамаған, қызықты болған, зеріктірген, тағыда көргісі келетін
нәрселерді жазып бес бармақ суретін
тапсырады.
|
2
минут
|
А4
парақшасы.
|
7
|
Бағалау:
|
Әр топ сабақ бойы бірін-бірі,
топты әртүрлі бағалау түрлерімен
бағалайды.
|
2
минут
|
|
8
|
Үйге
тапсырма:
|
Ата
дәстүр.
|
1
минут
|
|