|
Тақырыбы: «Ұрпаққа ұран болған –Ұлы Жеңіс!» |
Күні: |
Мектеп: |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ибатова Аружан Сансызбайқызы |
||||
|
Сынып: 4 «а» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Көрнекіліктер |
Видеоролик, жеке суреттер, слайдтар |
|||
|
Мақсаты: |
- Ұлы Отан соғысы, оның зардаптары, Ұлы Жеңіс туралы мағлұмат беру; - Отан үшін жан қиған аталар мен апалардың, соғыстан оралған, қазіргі кезде арамызда жүрген ардагерлеріміздің ерлігін үлгі ете отырып, оларды құрметтеуге тәрбиелеу; -Ұлы Жеңістің қандай жанқиярлықпен, қандай батырлықпен келгенін ұғындыру. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту
|
– патриотизм– батылдылық– көшбасшылық– төзімділік |
|||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, тарих |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта) |
|||
|
Тәрбие сағатының барысы |
||||
|
I.Ұйымдастыру кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Кіріспе сөз 3 -минут
Негізгі бөлім 2-минут
3-минут
6-минут
3-минут
3-минут 2-минут 3-минут
3-минут
Қорытынды бөлім. |
- Армысыздар, құрметті қонақтар, оқушылар, мұғалімдер! Әрбіріміз үшін қасиетті де қадірлі мереке Жеңіс күні де келіп жетті. Жеңіске жету жолында аға-апаларымыздың асқан ерлігі мен әскери жанқиярлығы Отан соғысы тарихындағы жарқын беттерге айналды. Сондықтан бұл күннің маңызы өте жоғары. Жеңіс үшін шыбын жандарын құрбан еткен бірнеше миллиондаған адамдардың есімдерін есте сақтап, 1418 азапты күн мен түнді болашақ үшін ерен еңбекпен, қайсар ерлікпен өткізгендерін ұмытуға болмайды. Ендеше, бүгінгі «Ұрпаққа ұран болған-Ұлы Жеңіс» аталатын ашық тәрбие сағатымыз Ұлы Жеңіске, Жеңіс себепкерлеріне арналады. Анықтама
беру: 9 мамыр – Жеңіс күні өмірді
сүйер адамзаттың есінен мәңгі кете ме? Бірақ бұл Жеңіс оңайлықпен
келген жоқ. Гитлершілдер соғыстың бас кезінде 190 дивизияны, 5
мыңдай ұшақты, 3700 танкті, 50 мыңдай қаруды шабуылға шығарды.
Жерімізге басып кірген жау әскерінің жалпы саны 5,5 миллион адамға
жетті. 5-оқушы: Қазақстандықтар Брест қамалын қорғады, Мәскеу
түбінде де өлімге бастарын тікті. Сталинград, Курск доғасындағы
шайқастарда ерекше көзге түсті. Берлинге шабуыл жасады, Рейхстагқа
қазақ жігіті Рақымжан Қошқарбаев Жеңіс туын 1945 жылдың 30
сәуірінде
тікті. Мұғалім: -Бармысыздар, алты Алаштың ұландары! «Жеңіс деген - жақсылықтың сыңары, Жігер менен құштарлықтың құралы. Күрескердің арманы мен ұраны, Қуанышпен мерекенің бұлағы»
«Еркін пікір
алаңында» ой
бөлісу:
Мұғалім: Желбіреп жеңіс жалауы, Алаулап жанып алауы. Қазағым бүгін азат ел, Қуанышты бұл жаңалық. Ортада өз өнерлерін көрсететін бастауыш сынып оқушыларын шақырамыз. .
Мұғалім: Азаттық үшін шайқаста, Жауынгерлер жаралы. Қаншама мына қазаққа, Жеңіс күнін сыйлады. Оқушыларға «Ұлы Жеңіске-76 жыл» атты видеоролик көрсетіледі. Топтық жұмыс. Топқа бөлу. «Пазылдар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларға мозаика қиындыларын тарату арқылы 1,2,3 топқа бөліп отырғызады: 1.Бауыржан Момышұлы 2. Әлия Молдағұлова 3.Мәншүк Мәметова «Кезбе тілші» әдісі. Үзінді сұхбат көрсету.
Мұғалім: Азаттық сыйлап жаңа күн, Армандап келген сан ғасыр. Бұл жеңіс оңай келген жоқ, Жан беріскен,жан алып. «Лездеме» әдісі. Өлең құрастыру.
Бинго Өлеңнің атын айту.
Мұғалім:
Отан үшін от
кешкен, Хор: Соғыс өрті жанбасын, Сәбилер жетім қалмасын! Бесігінде сәбидің, есігінде әр үйдің Болмасын соғыс, болмасын! Келешек ұрпақтың тілегі осы. Халық ерлігі өлмейді, ол жылдар өткен сайын қайта жаңғырып, адамзат зердесіне орала береді. Отан шежіресінде, біздің жүрегімізде батырлар есімі мәңгі жасай береді. Ұрыс даласында қан жұтып, қыршыны қиылған боздақтар да, жеңіс жалауын жер үстінде желбіреткен жауынгерлер де, бізге бірдей қымбат. Хор: «Бейбіт күн тілегі» |
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. 1-оқушы: Жабады, дала төсін, нала, қайғы, Шын қайғы жас-кәріге қарамайды. Қып қызыл көлдің бетін, сұңқылдаған Аққулар қанатымен сабалайды. 2-оқушы: Жаныштап ажал ызғары, Қайғыдан жүрек мұздады. Қаусатып кетті қарттарды, Қартайтып кетті қыздарды. 3-оқушы: Отан Ана жылағанда шерленіп, Тапжылмастан шөгеді екен жерге бұлт. «Қара бұлтты қақ жарайық» деді де, Қолдарына қару алды ерленіп. Оқушылар назарын видеороликке аударады. Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.. Оқушылар бір сәт өткенге оралып, «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұхбат жасайды. 1-топ:Бауыржан Момышұлынан сұхбат. 2-топ: Әлия Молдағұловадан сұхбат. 3-топ: Мәншүк Мәметовадан сұхбат.
1-топқа: Соғыс жалмап аға, іні, бауырды, Зар жылатты тыныш жатқан ауылды. 2-топқа: Жабады, дала төсін, нала, қайғы, Шын қайғы жас-кәріге қарамайды. 3-топқа: Жаныштап ажал ызғары, Қайғыдан жүрек мұздады Оқушылар хормен айтады. Оқушылар орындарынан тұрып «Бейбіт күн тілегі» әнін орындайды. |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ұрпаққа ұран болған-Ұлы жеңіс!"
"Ұрпаққа ұран болған-Ұлы жеңіс!"
|
Тақырыбы: «Ұрпаққа ұран болған –Ұлы Жеңіс!» |
Күні: |
Мектеп: |
||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Ибатова Аружан Сансызбайқызы |
||||
|
Сынып: 4 «а» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: 0 |
||
|
Көрнекіліктер |
Видеоролик, жеке суреттер, слайдтар |
|||
|
Мақсаты: |
- Ұлы Отан соғысы, оның зардаптары, Ұлы Жеңіс туралы мағлұмат беру; - Отан үшін жан қиған аталар мен апалардың, соғыстан оралған, қазіргі кезде арамызда жүрген ардагерлеріміздің ерлігін үлгі ете отырып, оларды құрметтеуге тәрбиелеу; -Ұлы Жеңістің қандай жанқиярлықпен, қандай батырлықпен келгенін ұғындыру. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту
|
– патриотизм– батылдылық– көшбасшылық– төзімділік |
|||
|
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиет, тарих |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. (ноутбук, интербелсенді тақта) |
|||
|
Тәрбие сағатының барысы |
||||
|
I.Ұйымдастыру кезеңі |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||
|
Кіріспе сөз 3 -минут
Негізгі бөлім 2-минут
3-минут
6-минут
3-минут
3-минут 2-минут 3-минут
3-минут
Қорытынды бөлім. |
- Армысыздар, құрметті қонақтар, оқушылар, мұғалімдер! Әрбіріміз үшін қасиетті де қадірлі мереке Жеңіс күні де келіп жетті. Жеңіске жету жолында аға-апаларымыздың асқан ерлігі мен әскери жанқиярлығы Отан соғысы тарихындағы жарқын беттерге айналды. Сондықтан бұл күннің маңызы өте жоғары. Жеңіс үшін шыбын жандарын құрбан еткен бірнеше миллиондаған адамдардың есімдерін есте сақтап, 1418 азапты күн мен түнді болашақ үшін ерен еңбекпен, қайсар ерлікпен өткізгендерін ұмытуға болмайды. Ендеше, бүгінгі «Ұрпаққа ұран болған-Ұлы Жеңіс» аталатын ашық тәрбие сағатымыз Ұлы Жеңіске, Жеңіс себепкерлеріне арналады. Анықтама
беру: 9 мамыр – Жеңіс күні өмірді
сүйер адамзаттың есінен мәңгі кете ме? Бірақ бұл Жеңіс оңайлықпен
келген жоқ. Гитлершілдер соғыстың бас кезінде 190 дивизияны, 5
мыңдай ұшақты, 3700 танкті, 50 мыңдай қаруды шабуылға шығарды.
Жерімізге басып кірген жау әскерінің жалпы саны 5,5 миллион адамға
жетті. 5-оқушы: Қазақстандықтар Брест қамалын қорғады, Мәскеу
түбінде де өлімге бастарын тікті. Сталинград, Курск доғасындағы
шайқастарда ерекше көзге түсті. Берлинге шабуыл жасады, Рейхстагқа
қазақ жігіті Рақымжан Қошқарбаев Жеңіс туын 1945 жылдың 30
сәуірінде
тікті. Мұғалім: -Бармысыздар, алты Алаштың ұландары! «Жеңіс деген - жақсылықтың сыңары, Жігер менен құштарлықтың құралы. Күрескердің арманы мен ұраны, Қуанышпен мерекенің бұлағы»
«Еркін пікір
алаңында» ой
бөлісу:
Мұғалім: Желбіреп жеңіс жалауы, Алаулап жанып алауы. Қазағым бүгін азат ел, Қуанышты бұл жаңалық. Ортада өз өнерлерін көрсететін бастауыш сынып оқушыларын шақырамыз. .
Мұғалім: Азаттық үшін шайқаста, Жауынгерлер жаралы. Қаншама мына қазаққа, Жеңіс күнін сыйлады. Оқушыларға «Ұлы Жеңіске-76 жыл» атты видеоролик көрсетіледі. Топтық жұмыс. Топқа бөлу. «Пазылдар» әдісі арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларға мозаика қиындыларын тарату арқылы 1,2,3 топқа бөліп отырғызады: 1.Бауыржан Момышұлы 2. Әлия Молдағұлова 3.Мәншүк Мәметова «Кезбе тілші» әдісі. Үзінді сұхбат көрсету.
Мұғалім: Азаттық сыйлап жаңа күн, Армандап келген сан ғасыр. Бұл жеңіс оңай келген жоқ, Жан беріскен,жан алып. «Лездеме» әдісі. Өлең құрастыру.
Бинго Өлеңнің атын айту.
Мұғалім:
Отан үшін от
кешкен, Хор: Соғыс өрті жанбасын, Сәбилер жетім қалмасын! Бесігінде сәбидің, есігінде әр үйдің Болмасын соғыс, болмасын! Келешек ұрпақтың тілегі осы. Халық ерлігі өлмейді, ол жылдар өткен сайын қайта жаңғырып, адамзат зердесіне орала береді. Отан шежіресінде, біздің жүрегімізде батырлар есімі мәңгі жасай береді. Ұрыс даласында қан жұтып, қыршыны қиылған боздақтар да, жеңіс жалауын жер үстінде желбіреткен жауынгерлер де, бізге бірдей қымбат. Хор: «Бейбіт күн тілегі» |
Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. 1-оқушы: Жабады, дала төсін, нала, қайғы, Шын қайғы жас-кәріге қарамайды. Қып қызыл көлдің бетін, сұңқылдаған Аққулар қанатымен сабалайды. 2-оқушы: Жаныштап ажал ызғары, Қайғыдан жүрек мұздады. Қаусатып кетті қарттарды, Қартайтып кетті қыздарды. 3-оқушы: Отан Ана жылағанда шерленіп, Тапжылмастан шөгеді екен жерге бұлт. «Қара бұлтты қақ жарайық» деді де, Қолдарына қару алды ерленіп. Оқушылар назарын видеороликке аударады. Оқушылар 3 топқа бөлініп отырады.. Оқушылар бір сәт өткенге оралып, «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұхбат жасайды. 1-топ:Бауыржан Момышұлынан сұхбат. 2-топ: Әлия Молдағұловадан сұхбат. 3-топ: Мәншүк Мәметовадан сұхбат.
1-топқа: Соғыс жалмап аға, іні, бауырды, Зар жылатты тыныш жатқан ауылды. 2-топқа: Жабады, дала төсін, нала, қайғы, Шын қайғы жас-кәріге қарамайды. 3-топқа: Жаныштап ажал ызғары, Қайғыдан жүрек мұздады Оқушылар хормен айтады. Оқушылар орындарынан тұрып «Бейбіт күн тілегі» әнін орындайды. |
||
шағым қалдыра аласыз















