|
Сабақ: Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтары. Олардың биологиялық ерекшеліктері. |
Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Мелькомбинат негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||
|
Күні:29.04.17ж |
Мұғалім есімі:Оспанова Бота |
|||
|
Сынып:7 «А» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылар ұрықжолдастыларға тән ерекше белгілерін сипаттау арқылы биологиялық ерекшеліктері туралы біледі.. |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Бунақденеқоректілер мен қолқанаттылар отряды жататын жануарлардың маңызын біліп түсінеді. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі Кемірушілер мен қоянтәрізділердің түрлерін, олардың мекен ету ортасының ерекшеліктеріне байланысты салыстырмалы сипатттама береді. |
||||
|
Кейбір оқушылар Қазақстанда сирек кездесетін түрлерін анықтай алады. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сынып дүниетану |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
||
|
Басталуы Ұйымдастыру 3 мин
Үй тапсырмасы |
- оқушылармен амандасу; - сыныпты түгендеу; -кезекшілік қызметін қадағалау; Қалталы қасқыр (мәлімет) сұрау
«Комплимент» жасау арқылы топқа
бөлу «Сөзімді аяқта» үй тапсырмасын тексеру. 1.Түгі қатты, қалтасы бар сүтқоректі . (түрпітек ) 2.Құмырсқа,термит бунақденелі жәндіктер мен қоректенеді. (Түрпі) 3.Түрпілердің дене температурасы. (30 С) 4. Кенгуру қайда мекендейді ( Австралия ) 5. Қалталы қасқырдың екінші атауы. ( Тасманиялық қасқыр) 6. Қалталы сүтқоректілер бұдан қанша жыл бұрын пайда болған. ( 140 млн ) 7. Қалталы сүтқоректілердің бірі кәдімгі кенгурудың салмағы.( 90 кг ) 8. Үйректұмсық қанша жұмыртқа салады. ( 2 ) 9.Үйректұмсық қайда мекендейді. ( Тасмания ) 10. Дене тұрқы 60 см жануар ( үйректұмсық ) |
Өзін-өзі бағалау, ынталандыру «Жарайсың» |
||
|
Ортасы Негізгі бөлім №1-Топпен жұмыс. №2.Топпен жұмыс |
АКТ арқылы бейнеролик «Плакаттар галерея» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізу. Топтарға фото суреттер беріледі. Сол арқылы олар тақырыптан оқыған мәліметтерін суреттермен өрнектеп, анықтама немесе сипаттамалар жазып, постер дайындайды.(топтық жұмыс) Жаңа сабақ : Ітоп:Бунақденеқоректілер отряды ІІ топ:Кемірушілер отряды ІІІ топ:Қоянтектестер отряды Маршрут картасы: 1)сандық лабиринт 2)«Жануарлардың аяғын табу» |
А3 формат, стикер, маркер, фото сурет, желім Кері байланыс «екі жұлдыз, бір ұсыныс» |
||
|
Аяқталуы Қорытынды
Рефлексия |
Сематикалық кесте
Мен қай жерде тұрмын? Үйге тапсырма: Қалталы аңдар туралы мәлімет Бағалау.Басбармақ арқылы |
бағалау парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтары. Олардың биологиялық ерекшеліктері.
Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтары. Олардың биологиялық ерекшеліктері.
|
Сабақ: Ұрықжолдастылардың аса маңызды отрядтары. Олардың биологиялық ерекшеліктері. |
Мектеп: «Ескелді ауданы әкімдігінің Мелькомбинат негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||
|
Күні:29.04.17ж |
Мұғалім есімі:Оспанова Бота |
|||
|
Сынып:7 «А» |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Оқушылар ұрықжолдастыларға тән ерекше белгілерін сипаттау арқылы биологиялық ерекшеліктері туралы біледі.. |
|||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Бунақденеқоректілер мен қолқанаттылар отряды жататын жануарлардың маңызын біліп түсінеді. |
|||
|
Оқушылардың басым бөлігі Кемірушілер мен қоянтәрізділердің түрлерін, олардың мекен ету ортасының ерекшеліктеріне байланысты салыстырмалы сипатттама береді. |
||||
|
Кейбір оқушылар Қазақстанда сирек кездесетін түрлерін анықтай алады. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
4-сынып дүниетану |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
|
||
|
Басталуы Ұйымдастыру 3 мин
Үй тапсырмасы |
- оқушылармен амандасу; - сыныпты түгендеу; -кезекшілік қызметін қадағалау; Қалталы қасқыр (мәлімет) сұрау
«Комплимент» жасау арқылы топқа
бөлу «Сөзімді аяқта» үй тапсырмасын тексеру. 1.Түгі қатты, қалтасы бар сүтқоректі . (түрпітек ) 2.Құмырсқа,термит бунақденелі жәндіктер мен қоректенеді. (Түрпі) 3.Түрпілердің дене температурасы. (30 С) 4. Кенгуру қайда мекендейді ( Австралия ) 5. Қалталы қасқырдың екінші атауы. ( Тасманиялық қасқыр) 6. Қалталы сүтқоректілер бұдан қанша жыл бұрын пайда болған. ( 140 млн ) 7. Қалталы сүтқоректілердің бірі кәдімгі кенгурудың салмағы.( 90 кг ) 8. Үйректұмсық қанша жұмыртқа салады. ( 2 ) 9.Үйректұмсық қайда мекендейді. ( Тасмания ) 10. Дене тұрқы 60 см жануар ( үйректұмсық ) |
Өзін-өзі бағалау, ынталандыру «Жарайсың» |
||
|
Ортасы Негізгі бөлім №1-Топпен жұмыс. №2.Топпен жұмыс |
АКТ арқылы бейнеролик «Плакаттар галерея» әдісі арқылы топтық жұмыс жүргізу. Топтарға фото суреттер беріледі. Сол арқылы олар тақырыптан оқыған мәліметтерін суреттермен өрнектеп, анықтама немесе сипаттамалар жазып, постер дайындайды.(топтық жұмыс) Жаңа сабақ : Ітоп:Бунақденеқоректілер отряды ІІ топ:Кемірушілер отряды ІІІ топ:Қоянтектестер отряды Маршрут картасы: 1)сандық лабиринт 2)«Жануарлардың аяғын табу» |
А3 формат, стикер, маркер, фото сурет, желім Кері байланыс «екі жұлдыз, бір ұсыныс» |
||
|
Аяқталуы Қорытынды
Рефлексия |
Сематикалық кесте
Мен қай жерде тұрмын? Үйге тапсырма: Қалталы аңдар туралы мәлімет Бағалау.Басбармақ арқылы |
бағалау парағы |
||
шағым қалдыра аласыз
















