|
Сабақ реті:№ Сабақтың тақырыбы: Ұрықтың дамуы The Theme of the lesson: The development of the fetus |
Тексерілді ________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Телтаева Г.Ж Teacher : |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: Date: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А», «Б» Grade |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: The Aims of the lesson: |
- Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді. - Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; - Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: Results: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. -Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. -Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. -Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері Evaluation criteria: |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді: - Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; - Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік Language competence |
Оқушыларға оқуға деген ынтаны қалыптастыруға, өлшеуге және қолдауға көмектеседі. Ғылыми тілді оқып үйренуге көмектеседі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу Previous reading
|
Адамның жыныспен көбеюінің ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары Lesson plan |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт Scheduled time |
Сабақ барысы : Poinds of the lesson |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Start up
https://quizlet.com/280833412/flash-cards/
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеп, керекті құралдарын алғызу. Оқушыларға «Кіру билеті» беріледі.Кіру билеттерінде сөздер жазылған,сол сөздер бойынша 3-топқа бөлінеді. 1-топ «Асқорыту жүйесі бойынша топтастыру», 2-топ «Тыныс алу жүйесі бойынша топтастыру», 3-топ «Зәр шығару жүйесі бойынша топтастыру»
Ал біздің сабағымыз 4
бағытта жүргізілмек
1.Ой қозғау (нені
білеміз?) 1.Органикалық дүниеде көбеюдің түрлері 2.Ұрықтану дегеніміз не? 3. Аталық және аналық без қандай қызмет атқарады? 4. Аталық жыныс жүйесінің құрылысы 5.Аналық жыныс жүйесінің құрылысы 6.Жыныс жасушаларындағы және дене жаушасында хромосома саны неше? 7.ІІ-реттік белгілер дегеніміз не және олардың қызметі қандай? 8.Жыныс безі неге аралас безге жатады? 9.Көбеюдің маңызы неде? 10.Ұрықтанған жұмыртқа жасушасы не деп аталады? 2.Терминдермен жұмыс. Work with terms 1-ші топ «Quizlet» сайты бойынша жұмыс First group work with «Quizlet» «Мatching tasks» Оқушыларға берілген сөздерді ағылшынша айтып,сәйкестендіреді. І.Асқорыту жүйесі-Digestive system 1.ауыз қуысы- oral cavity 2.жұтқыншақ- throat 3.өңеш- Esophagus 4.асқазан- stomach 5.аш ішек- small intestines 6.тоқ ішек- large intestines 7.тік ішек- anus 8. бауыр және ұйқы безі- Liver and pancreatic gland 2-ші топқа Тыныс алу жүйесінің жолдарын түсіндіреді. Second group Discribe the structure of respiratory sistem ІІ.Тыныс алу жүйесі- The respiratory system 1.мұрын қуысы- Nasal cavity 2.жұтқыншақ- throat 3.көмей- Larynx 4.кеңірдек- Windpipe 5.бронхылар- Bronchioles 6.өкпе- Lungs 7. темекі шегу -Smoking 3-топқа «Бүйректің жұмысын түсіндіру» Third group Рractical work «Explain the function of the kidney "
ІІІ.Зәр шығару жүйесі- Еxcretory system
|
Слаид ,тақта
Ғаламтор
Плакаттар, Стикерлер
Оқулықтағы тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Center
|
2.Іздену ( нені білгіміз келеді?) Болжау әдісі...... Мына сурет арқылы нені айтуға болады?
Ана құрсағы ұрық мүшелер нәрсте жүктілік
ІІІ. Ой қорыту (нені
білдік?)
2-топтың тапсырмасы . «Адасқан сөздер немесе жұбыңды тап» әдісі .Тақырып бойынша термин сөздер тақтада ілінген,сол сөздерді аудармасы бойынша дұрыс орналастыру.
3-топтың тапсырмасы . «Кір жайғыш» әдісі Жаңа тақырыпты қорыту мақсатында оқушылар өз ойларын жазып,қорғап шығады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Approving lesson
«Бір ауыз сөз» рефлекция
|
ІV. Ой дамыту. Әр топ түс таңдайды.
«Бағдаршам» әдісі
Қазіргі қоғамдағы тастанды
баланың көбею себебі
неде? Ата-бабаларымыз «Жеті атаға дейін қыз алыспау керек» деп өсиет айтқан.Мұның сыры неде?
Қосымша тапсырма: Ұрықтың дамуына қоршаған ортаның әсері. |
Фламастер, қағаз,қарындаштар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат. «Мәңгілік ел» құндылығы: Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Сабақтағы бағалау» кестесі -Парталас көршіңе бір пікір қалдырыңыз: *Жарайсың! *Мен сабақтағы сенің жұмысыңа көңілім толды. *Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды ынталандыруды жоспарлау, тапсырма орындағанда ойларын ортаға салып, талқылауға, пікірлесуіне мейлінше қолдау көрсету. -Осы бөлімнен не білдіңіздер? -Не түсіндіңіздер? -Қандай сұрақтар туындады? -Қандай мәселемен келісесіздер немесе келіспейсіздер? -Қабілеті жоғары оқушыларды қорытынды жазба жұмысын жазуға бағыттау
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Сабақта әртүрлі стратегияларды,әртүрлі әдістерді араластырып қолдану 2:Жеке,жұптық ,топтық жұмыстар Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушылардың сабақ барысында жұмыстарына талдау жасау,тапсырмаларды орындалуын жақсарту үшін не істеу керектігіне мін беру 2:Оқушылар орындай алмаған тапсырмаларды қайта қарап,өзгеріс енгізу Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Жекелеген оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктері және әрқайсысының бейімділігіне қарай тапсырма дайындау.Тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұрықтың дамуы
Ұрықтың дамуы
|
Сабақ реті:№ Сабақтың тақырыбы: Ұрықтың дамуы The Theme of the lesson: The development of the fetus |
Тексерілді ________________ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Телтаева Г.Ж Teacher : |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: Date: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 8 «А», «Б» Grade |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: The Aims of the lesson: |
- Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді. - Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; - Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: Results: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. -Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. -Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды. -Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері Evaluation criteria: |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді: - Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады; - Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді. -Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік Language competence |
Оқушыларға оқуға деген ынтаны қалыптастыруға, өлшеуге және қолдауға көмектеседі. Ғылыми тілді оқып үйренуге көмектеседі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу Previous reading
|
Адамның жыныспен көбеюінің ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары Lesson plan |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт Scheduled time |
Сабақ барысы : Poinds of the lesson |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы Start up
https://quizlet.com/280833412/flash-cards/
|
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгелдеп, керекті құралдарын алғызу. Оқушыларға «Кіру билеті» беріледі.Кіру билеттерінде сөздер жазылған,сол сөздер бойынша 3-топқа бөлінеді. 1-топ «Асқорыту жүйесі бойынша топтастыру», 2-топ «Тыныс алу жүйесі бойынша топтастыру», 3-топ «Зәр шығару жүйесі бойынша топтастыру»
Ал біздің сабағымыз 4
бағытта жүргізілмек
1.Ой қозғау (нені
білеміз?) 1.Органикалық дүниеде көбеюдің түрлері 2.Ұрықтану дегеніміз не? 3. Аталық және аналық без қандай қызмет атқарады? 4. Аталық жыныс жүйесінің құрылысы 5.Аналық жыныс жүйесінің құрылысы 6.Жыныс жасушаларындағы және дене жаушасында хромосома саны неше? 7.ІІ-реттік белгілер дегеніміз не және олардың қызметі қандай? 8.Жыныс безі неге аралас безге жатады? 9.Көбеюдің маңызы неде? 10.Ұрықтанған жұмыртқа жасушасы не деп аталады? 2.Терминдермен жұмыс. Work with terms 1-ші топ «Quizlet» сайты бойынша жұмыс First group work with «Quizlet» «Мatching tasks» Оқушыларға берілген сөздерді ағылшынша айтып,сәйкестендіреді. І.Асқорыту жүйесі-Digestive system 1.ауыз қуысы- oral cavity 2.жұтқыншақ- throat 3.өңеш- Esophagus 4.асқазан- stomach 5.аш ішек- small intestines 6.тоқ ішек- large intestines 7.тік ішек- anus 8. бауыр және ұйқы безі- Liver and pancreatic gland 2-ші топқа Тыныс алу жүйесінің жолдарын түсіндіреді. Second group Discribe the structure of respiratory sistem ІІ.Тыныс алу жүйесі- The respiratory system 1.мұрын қуысы- Nasal cavity 2.жұтқыншақ- throat 3.көмей- Larynx 4.кеңірдек- Windpipe 5.бронхылар- Bronchioles 6.өкпе- Lungs 7. темекі шегу -Smoking 3-топқа «Бүйректің жұмысын түсіндіру» Third group Рractical work «Explain the function of the kidney "
ІІІ.Зәр шығару жүйесі- Еxcretory system
|
Слаид ,тақта
Ғаламтор
Плакаттар, Стикерлер
Оқулықтағы тапсырма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы Center
|
2.Іздену ( нені білгіміз келеді?) Болжау әдісі...... Мына сурет арқылы нені айтуға болады?
Ана құрсағы ұрық мүшелер нәрсте жүктілік
ІІІ. Ой қорыту (нені
білдік?)
2-топтың тапсырмасы . «Адасқан сөздер немесе жұбыңды тап» әдісі .Тақырып бойынша термин сөздер тақтада ілінген,сол сөздерді аудармасы бойынша дұрыс орналастыру.
3-топтың тапсырмасы . «Кір жайғыш» әдісі Жаңа тақырыпты қорыту мақсатында оқушылар өз ойларын жазып,қорғап шығады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту Approving lesson
«Бір ауыз сөз» рефлекция
|
ІV. Ой дамыту. Әр топ түс таңдайды.
«Бағдаршам» әдісі
Қазіргі қоғамдағы тастанды
баланың көбею себебі
неде? Ата-бабаларымыз «Жеті атаға дейін қыз алыспау керек» деп өсиет айтқан.Мұның сыры неде?
Қосымша тапсырма: Ұрықтың дамуына қоршаған ортаның әсері. |
Фламастер, қағаз,қарындаштар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат. «Мәңгілік ел» құндылығы: Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
«Сабақтағы бағалау» кестесі -Парталас көршіңе бір пікір қалдырыңыз: *Жарайсың! *Мен сабақтағы сенің жұмысыңа көңілім толды. *Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің?
|
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушыларды ынталандыруды жоспарлау, тапсырма орындағанда ойларын ортаға салып, талқылауға, пікірлесуіне мейлінше қолдау көрсету. -Осы бөлімнен не білдіңіздер? -Не түсіндіңіздер? -Қандай сұрақтар туындады? -Қандай мәселемен келісесіздер немесе келіспейсіздер? -Қабілеті жоғары оқушыларды қорытынды жазба жұмысын жазуға бағыттау
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағалау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Сабақта әртүрлі стратегияларды,әртүрлі әдістерді араластырып қолдану 2:Жеке,жұптық ,топтық жұмыстар Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1:Оқушылардың сабақ барысында жұмыстарына талдау жасау,тапсырмаларды орындалуын жақсарту үшін не істеу керектігіне мін беру 2:Оқушылар орындай алмаған тапсырмаларды қайта қарап,өзгеріс енгізу Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Жекелеген оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктері және әрқайсысының бейімділігіне қарай тапсырма дайындау.Тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай жасау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















