Ұрықтың дамуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ұрықтың дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу,жас мамандарға көмек түрінде пайдалануға болады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ реті:№

Сабақтың тақырыбы: Ұрықтың дамуы

The Theme of the lesson: The development of the fetus



Тексерілді ________________


Мұғалімнің аты-жөні: Телтаева Г.Ж

Teacher :

Күні:

Date:

Қатысқандар

саны:


Қатыспағандар саны:


Сынып 8 «А», «Б»

Grade

Сабақ негізделген оқу мақсаттары:

The Aims of the lesson:

- Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді.

- Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады;

- Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді.

-Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады.

Сабақ нәтижесі:

Results:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Сұраққа жауап береді.Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді.

-Ұрықтың дамуының негізгі кезеңдері туралы, жүктілік кезең туралы түсінеді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

-Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады;

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.

-Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді.

-Ұрықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады.


Бағалау критерийлері

Evaluation criteria:


Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді:

- Ұрықтық кезеңнен бастап, дүниеге келгенге дейінгі кезеңдер туралы білімдерін нығайтады;

- Оқушылардың білімін нақтылап, өз бетімен ізденуге жетелейді және жан - жақты ойлау қабілеттерін жетілдіреді.

рықтың дамуы туралы түсініп, оқушылардың талдау, ойлау, салыстыру, қорытындылау қабілеттерін дамытады.

Тілдік құзіреттілік

Language competence


Оқушыларға оқуға деген ынтаны қалыптастыруға, өлшеуге және қолдауға көмектеседі. Ғылыми тілді оқып үйренуге көмектеседі.

Қазақша

Ағылшынша

Жүктілік

Pregnancy

Ұрықтану

Fertilization

туылу

Birth

ұрық

fetus

нәресте

baby

Development

даму

embryology

Эмбриология

Ectoderm

Эктодерма

Entoderm

Энтодерма

mesoderm

Мезодерма


Алдыңғы оқу

Previous reading


Адамның жыныспен көбеюінің ерекшеліктері, жыныс бездерінің құрылысы және жыныс жасушалары туралы біледі.

Сабақтың жоспары

Lesson plan

Жоспарланған

уақыт

Scheduled

time

Сабақ барысы :

Poinds of the lesson

Ресурстар

Басталуы

Start up





























https://quizlet.com/280833412/flash-cards/





Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгелдеп, керекті құралдарын алғызу.

Оқушыларға «Кіру билеті» беріледі.Кіру билеттерінде сөздер жазылған,сол сөздер бойынша 3-топқа бөлінеді.

1-топ «Асқорыту жүйесі бойынша топтастыру»,

2-топ «Тыныс алу жүйесі бойынша топтастыру»,

3-топ «Зәр шығару жүйесі бойынша топтастыру»

Ал біздің сабағымыз 4 бағытта жүргізілмек
1. Ой қозғау (нені білеміз?)
2. Іздену ( нені білгіміз келеді?)
3. Ой қорыту (нені білдік?)
4. Ой дамыту

1.Ой қозғау (нені білеміз?)
1.«Кім жүйрік» әдісі сұрақтар кезеңі

1.Органикалық дүниеде көбеюдің түрлері

2.Ұрықтану дегеніміз не?

3. Аталық және аналық без қандай қызмет атқарады?

4. Аталық жыныс жүйесінің құрылысы

5.Аналық жыныс жүйесінің құрылысы

6.Жыныс жасушаларындағы және дене жаушасында

хромосома саны неше?

7.ІІ-реттік белгілер дегеніміз не және олардың қызметі қандай?

8.Жыныс безі неге аралас безге жатады?

9.Көбеюдің маңызы неде?

10.Ұрықтанған жұмыртқа жасушасы не деп аталады?

2.Терминдермен жұмыс.

Work with terms

1-ші топ «Quizlet» сайты бойынша жұмыс

First group work with «Quizlet»

«Мatching tasks»

Оқушыларға берілген сөздерді ағылшынша айтып,сәйкестендіреді.

І.Асқорыту жүйесі-Digestive system

1.ауыз қуысы- oral cavity

2.жұтқыншақ- throat

3.өңеш- Esophagus

4.асқазан- stomach

5.аш ішек- small intestines

6.тоқ ішек- large intestines

7.тік ішек- anus

8. бауыр және ұйқы безі- Liver and pancreatic gland

2-ші топқа Тыныс алу жүйесінің жолдарын түсіндіреді.

Second group Discribe the structure of respiratory sistem

ІІ.Тыныс алу жүйесі- The respiratory system

1.мұрын қуысы- Nasal cavity

2.жұтқыншақ- throat

3.көмей- Larynx

4.кеңірдек- Windpipe

5.бронхылар- Bronchioles

6.өкпе- Lungs

7. темекі шегу -Smoking

3-топқа «Бүйректің жұмысын түсіндіру»

Third group Рractical work «Explain the function of the kidney "


ІІІ.Зәр шығару жүйесі- Еxcretory system

  1. бүйрек -Kidney

  2. несеп жолы -Ureter

  3. қуық –Bladder

  4. несеп шығару жолы – Urethra

  5. сүзу органдары -filtering organs

  6. бөліп шығару органдары - excretory organs

  7. бүйректің құрылымы- kidney structure

  8. тері- Skin
























Слаид ,тақта







Ғаламтор




















Плакаттар,

Стикерлер















Оқулықтағы тапсырма

Ортасы

Center



ұрықтың дамуы.mp4









2.Іздену ( нені білгіміз келеді?)

Болжау әдісі......

Мына сурет арқылы нені айтуға болады?




Shape5 Shape4 Shape2 Shape3 Shape1

Ана құрсағы

ұрық

мүшелер

нәрсте

жүктілік

Тапсырмалар

Қазақша

Ағылшынша

1

Аталық және аналық жыныс жасушаларының қосылуын ұрықтану деп атаймыз .

Ұрықтану

Fertilization


2

Ұрықтанудан бастап,бала туылғанға дейінгі кез жүктілік деп аталады.

Жүктілік

Pregnancy

3

Ұрықтанған жұмыртқа жасушасының бөлінуінен ұрық түзіледі.

ұрық

fetus

4

Ананың 280 тәулікке созылған физиологиялық жағдайы – жүктілік нәрестенің туылуымен аяқталады.

туылу

Birth

5

Бір жасқа дейінгі сәбиді нәресте деп атайды

нәресте

baby

6

Ұрықжолдас— ұрықты ана ағзасымен 

байланыстыратын, яғни ұрықты қоректік заттармен,оттекпен қамтамасыз етеін мүше

ұрықжолдас

placenta

7

Эмбриология-ұрықтың дамуын зерттейтін ғылым саласы.

эмбриология

embryology


8

Ұрықтанған жұмыртқа жасушасын зигота деп атайды.

зигота

zygote


9

Онтогенез-зиготадан бастап организмнің жеке дамуы.

онтогенез

ontogenesis


10

Даму- сапалық көрсеткіш.

даму

Development


ІІІ. Ой қорыту (нені білдік?)
1-топтың тапсырмасы. Сәйкестендіру тесті.

Тапсырмалар

жауаптары

1

Энтодерма қабатында пайда болған мүшелер

Асқорыту мүшелері,тыныс алу мұшелері,асқорыту бездері

2

Ұрықтың екі айдан кейінгі дамуы

нәрестелік даму

3

Ұрықтың екі айға дейінгі дамуы

ұрықтық даму

4

Ұрықты ұрықжолдаспен байланыстырып тұрған үш қан тамырдың бірігуінен түзіледі

Кіндікбау

5

Ұрықтанудан бастап нәресте туылғанға дейінгі кезеңді атайды

жүктілік

6

Жүкті әйелге қойылатын талаптарға жатады

7-8 сағат ұйықтау,таза ауада серуендеу

7

Эктодерма қабатында пайда болған мүшелер

жүйке жүйесі,сезім мүшелері,тері жабындылары

8

Эмбриология-

ұрықтың дамуын зерттейді



2-топтың тапсырмасы . «Адасқан сөздер немесе жұбыңды тап» әдісі .Тақырып бойынша термин сөздер тақтада ілінген,сол сөздерді аудармасы бойынша дұрыс орналастыру.

Қазақша

Ағылшынша

Ұрықтану

Fertilization

Жүктілік

Pregnancy

ұрық

fetus

туылу

Birth

нәресте

baby

ұрықжолдас

placenta

эмбриология

embryology


зигота

zygote


онтогенез

ontogenesis


даму

Development


3-топтың тапсырмасы . «Кір жайғыш» әдісі

Жаңа тақырыпты қорыту мақсатында оқушылар өз ойларын жазып,қорғап шығады.




Бағалау



Аяқталуы
Ending

Сабақты бекіту

Approving lesson




\тастанды.mp4









«Бір ауыз сөз» рефлекция





ІV. Ой дамыту.

Әр топ түс таңдайды.

«Бағдаршам» әдісі
Қызыл (слайд.........)
Зиянды әдеттерден аулақ болу үшін жүкті әйелдерге жарнама құрастыру.
Сары (слайд......)

Қазіргі қоғамдағы тастанды баланың көбею себебі неде?
Жасыл (слайд.....)

Ата-бабаларымыз «Жеті атаға дейін қыз алыспау керек» деп өсиет айтқан.Мұның сыры неде?

«Бір ауыз сөз» рефлекция

Тақтадағы Астананың 20-жылдығына байланысты плакатқа өз ойларын жазып іледі.

(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді 



Бағалау. Үйге тапсырма. Ұрықтың дамуы. Термин сөздердің ағылшынша атауларын есте сақтау.

Қосымша тапсырма: Ұрықтың дамуына қоршаған ортаның әсері.

Фламастер,

қағаз,қарындаштар

Қосымша ақпарат.

«Мәңгілік ел» құндылығы:

Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім

Мектеп құндылығы: ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?


«Сабақтағы бағалау» кестесі

-Парталас көршіңе бір пікір қалдырыңыз:

*Жарайсың!

*Мен сабақтағы сенің жұмысыңа көңілім толды.

*Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Оқушыларды ынталандыруды жоспарлау, тапсырма орындағанда ойларын ортаға салып, талқылауға, пікірлесуіне мейлінше қолдау көрсету.

-Осы бөлімнен не білдіңіздер?

-Не түсіндіңіздер?

-Қандай сұрақтар туындады?

-Қандай мәселемен келісесіздер немесе келіспейсіздер?

-Қабілеті жоғары оқушыларды қорытынды жазба жұмысын жазуға бағыттау












Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе?

Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.



«Бір ауыз сөз» рефлекция

Тақтадағы Астананың 20-жылдығына байланысты плакатқа өз ойларын жазып іледі.

(ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым)

Бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын айтып, сабаққа кері байланыс береді 


\


Өзін-өзі бағалау 


Қорытынды бағалау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Сабақта әртүрлі стратегияларды,әртүрлі әдістерді араластырып қолдану

2:Жеке,жұптық ,топтық жұмыстар

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Оқушылардың сабақ барысында жұмыстарына талдау жасау,тапсырмаларды орындалуын жақсарту үшін не істеу керектігіне мін беру

2:Оқушылар орындай алмаған тапсырмаларды қайта қарап,өзгеріс енгізу

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Жекелеген оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктері және әрқайсысының бейімділігіне қарай тапсырма дайындау.Тапсырмаларды жас ерекшеліктеріне қарай жасау.





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.10.2018
900
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі