№ | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыты | Ресурстар |
1. | Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесіп оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру. Сергіту сәтін ұйымдастыру: «Күн сәулесін айналу» әдісімен ынтымақтастық қалыптастырып «Күзет» тренингі арқылы ойын ойнату.Топтастыру: «1,2,3» деп санау арқылы 3 топқа бөлемі |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқу құралдарын реттеп, «Күн сәулесін айналу» және «Күзет» ойынын ойнау арқылы бойларын сергітеді.
Оқушылар 1,2,3 деп саналып топқа бөлінеді | 3 минут |
|
2.
| Білу: (есте сақтау, қайталау). «Венн диаграммасы» әдісін қолданып өткен тақырыпты пысықтау.Оқушыларға флипчартқа Вен диаграммасын сызып тақырыпты талқылауға нұсқау беремін.
|
Оқушылар Вен диаграммасымен жұмыс істейді. | 3 минут
| Вен диаграммасы. |
3.
| Түсіну: (интерпретация,жорамал) «Еркін талқылау» әдісімен үй тапсырмасын қорытындылау.Топты бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін. | Оқушылар өткен тақырып бойынша қиын мәселелерді талқылайды.Топты және бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды. | 5 минут |
Бағдаршам түстері. |
| Жаңа сабақ: «Үш ағайындының әңгімесі» интербелсенді тақтадан бейнеролик және слайд көрсету арқылы түсіндіремін. | Оқушылар бүгінгі жаңа тақырып бойынша берілген бейнероликпен слайдпен танысады тақырыптың мән мағынасын ашып береді. | 5 минут | Интербелсенді тақта,Бейнеролик,Слайд. |
4. | Қолдану: «Балалар философиясы» әдісі арқылы оқушыларға жаңа тақырыпты бейнероликтен көргендерін жұпта және топта талқылауға нұсқау беремін.Топты және бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін. | Оқушылар әрбір топ тақырып бойынша мәселелерді жұпта және топта талқылап содан соң жариялайды.Топты және бірін-бірі геометриялық фигуралар арқылы бағалайды. | 10 минут |
Флипчарт, маркер.
Геометриялық фигуралар. |
5. | Талдау: (шығармашылық әрекеттерді қолдану). «Ақылдың алты қалпағы» ойыны арқылы тақырыпты талдау.Топты бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін. | Оқушылар ойында өз тапсырмаларын тақырыпты талқылау мақсатында рөл ойнайды.
Топты және бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды. | 10 минут |
Бағдаршам түстері. |
| Жинақтау:«ТВ шоу» әдісі бойынша тақырып төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша тақтаға шығып жүргізуші және студия қонағы рөлін ойнап жинақтау жасайды.Топты бірін-бірі бағалауға нұсқау беремін. |
Оқушылар орындыққа отырып бірін-біріне бүгінгі тақырыптар бойынша сұрақ қояды.Қол шапалақтары арқылы бағалау. | 5 минут |
Қол саусақтары. |
6 | Кері байланыс:«3,2,1» әдісімен бүгінгі сабақта ұнаған 3 нәрсе, өте қызықты болған 2 нәрсе, ұнамаған, зеріктірген, 1 нәрселерін жазып қалдыруға нұсқау беремін. | Бүгінгі сабақта алған ұнаған, ұнамаған, қызықты болған, зеріктірген, тағыда көргісі келетін нәрселерді жазып стикерді тақтаға жапсырады. | 2 минут | А4 парақшасы. |
7 | Бағалау:
| Әр топ сабақ бойы бірін-бірі, топты әртүрлі бағалау түрлерімен бағалайды. | 2 минут |
|
8 | Үйге тапсырма: | Үш ағайындының әңгімесі. |
|
|