Әдебиеттік оқу: 3
сынып
Сабақтың
тақырыбы: Үш ағайындының
әңгімесі.
Сабақтың
мақсаты: Үш ағайындының әңгімесінің
мазмұнын түсіндіру. Бір үйдегі үш баланың мінез-құлқы сараңдығы
туралы әңгімелеп беру. Мәтін мазмұнын кез-келген бөлімінен бастап
әңгімелеуге үйрету. Осы әңгіме желісін өмірмен байланыстыра отырып
меңгерту.
Оқуда қолданылатын әдіс
тәсілдер: «Венн диаграммасы» әдісі,
«Еркін талқылау» әдісі, «Балалар филасофиясы» әдісі, «Ақылдың алты
қалпағы» әдісі, «ТВ шоу» әдісі, «3,2,1»
әдісі.
Модульдердің
кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Жас
ерекшеліктеріне қарай оқыту, Оқытуды басқару және
көшбасшылық.
Оқып үйренудің
нәтижесі: Үш ағайындының әңгімесінің
мазмұнын түсінеді. Бір үйдегі үш баланың мінез-құлқы сараңдығы
туралы мәлімет алады. Мәтін мазмұнын кез-келген бөлімінен бастап
әңгімелеуге үйренеді. Осы әңгіме желісін өмірмен байланыстыра
отырып меңгереді.
Үйрену мақсатында бағаны
қоса бағалау: Формативті бағалау, жиынтық
бағалау.
Барлығын қосқанда
бағалау: Түсіну деңгейіне баға бере
отырып бағалау.
№
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Уақыты
|
Ресурстар
|
1.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесіп оқушылардың сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сергіту сәтін
ұйымдастыру:
«Күн сәулесін
айналу» әдісімен ынтымақтастық
қалыптастырып «Күзет» тренингі арқылы ойын
ойнату.
Топтастыру: «1,2,3» деп санау
арқылы 3 топқа бөлемі
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқу құралдарын реттеп,
«Күн сәулесін
айналу» және
«Күзет» ойынын ойнау арқылы бойларын
сергітеді.
Оқушылар 1,2,3 деп саналып
топқа бөлінеді
|
3
минут
|
|
2.
|
Білу: (есте сақтау,
қайталау).
«Венн
диаграммасы»
әдісін қолданып өткен тақырыпты
пысықтау.
Оқушыларға флипчартқа Вен
диаграммасын сызып тақырыпты талқылауға нұсқау
беремін.
|
Оқушылар Вен диаграммасымен
жұмыс істейді.
|
3
минут
|
Вен
диаграммасы.
|
3.
|
Түсіну: (интерпретация,жорамал)
«Еркін
талқылау» әдісімен үй тапсырмасын
қорытындылау.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар өткен тақырып бойынша
қиын мәселелерді талқылайды.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
5
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жаңа
сабақ: «Үш ағайындының
әңгімесі»
интербелсенді тақтадан
бейнеролик және слайд көрсету арқылы
түсіндіремін.
|
Оқушылар бүгінгі жаңа тақырып
бойынша берілген бейнероликпен слайдпен танысады тақырыптың мән
мағынасын ашып береді.
|
5
минут
|
Интербелсенді
тақта,
Бейнеролик,
Слайд.
|
4.
|
Қолдану:
«Балалар
философиясы»
әдісі арқылы оқушыларға жаңа
тақырыпты бейнероликтен көргендерін жұпта және топта талқылауға
нұсқау беремін.
Топты және бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар әрбір топ тақырып
бойынша мәселелерді жұпта және топта талқылап содан соң
жариялайды.
Топты және бірін-бірі
геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Флипчарт,
маркер.
Геометриялық
фигуралар.
|
5.
|
Талдау: (шығармашылық
әрекеттерді
қолдану).
«Ақылдың алты
қалпағы» ойыны арқылы тақырыпты
талдау.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар ойында өз
тапсырмаларын тақырыпты талқылау мақсатында рөл
ойнайды.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жинақтау:
«ТВ
шоу»
әдісі бойынша тақырып
төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша тақтаға шығып жүргізуші және
студия қонағы рөлін ойнап жинақтау
жасайды.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар орындыққа отырып
бірін-біріне бүгінгі тақырыптар бойынша сұрақ
қояды.
Қол шапалақтары арқылы
бағалау.
|
5
минут
|
Қол
саусақтары.
|
6
|
Кері
байланыс:
«3,2,1» әдісімен бүгінгі сабақта ұнаған
3 нәрсе, өте қызықты болған 2 нәрсе, ұнамаған, зеріктірген, 1
нәрселерін жазып қалдыруға нұсқау беремін.
|
Бүгінгі сабақта алған ұнаған,
ұнамаған, қызықты болған, зеріктірген, тағыда көргісі келетін
нәрселерді жазып стикерді тақтаға
жапсырады.
|
2
минут
|
А4
парақшасы.
|
7
|
Бағалау:
|
Әр топ сабақ бойы бірін-бірі,
топты әртүрлі бағалау түрлерімен
бағалайды.
|
2
минут
|
|
8
|
Үйге
тапсырма:
|
Үш ағайындының
әңгімесі.
|
|
|