Сабақтың
басы
5
мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Күліп қағып
қолымды,
1,2,3 деп
соғайын.
Қарап тұрған
көршіме,
Қолымды мен
бұлғайын.
Ыстық
алақаныммен
Қолыңды бір
қысайын
Амандасып
өзіңмен,
Құшақтасып алайын.
Өткен
тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты
ашу:
А)Үйге берілген оқу
тапсырмасын тексеру.
Ә) «Лездеме»
әдісі
47*3
507*6 82*30
306*5
320:8 824:2
421*2
720:90 630:70
-Ал
бүгінгі сабағымызда өткендегідей
үш амалмен шығаратын есептерді талдап, шығаратын
боламыз.
Оқу мақсаты
жарияланады.
|
Ширату жаттығуын
жасайды.
Тапсырма
орындайды.
Тақырыпты
ашады.
|
От
шашу
Үш
шапалақ
|
Өлең
шумағы
Лездік
тапсырмалар
|
Сабақтың
басы
13
мин
10
мин
2 мин
Бекіту
10
мин
|
Уoutube каналынан «Үш
амалмен орындалатын есептер шығару» тақырыбында бейнесабақ
көрсетемін.
https://youtu.be/yj7ii1PUn9A?si=jq58v40rRu27GPgq
(Ұ) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.
Алматыда MEGA ойын-сауық
орталығының алдында «Шолу дөңгелегі» бар. Оның Орталық Азиядағы
еңбиік дөңгелек екенін білесіңдер ме?
1)
Өрнектің мәнін табыңдар. Шолу
дөңгелегінің биіктігін табыңдар (метрмен).
802:2+660:6-451=401+110-451=60
3) Бос орындарға тиісті
сандарды қойыңдар.
20+530+170=720
380+640+200=1220
530+130+180=840
640+200+270=1110
310+530+200=1040
150+640+160=950
530+500+25=555
490+640+100=1230
840:4=210
930-310=620
4*210=840
310-260=50
4*140=560
310+18=328
Математикалық
сауаттылық тапсырмасы
4а) Тіктөртбұрыштың ауданы белгілі, оның ұзындығы мен ені
қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жазыңдар.
ауданы
ұзындығы
ені
96 м2
16
6
140м2
20
7
350м2
50
7
Ә) Тіктөртбұрыштың периметрі белгілі, оның ұзындығы мен ені
қанша? Барлық мүмкін нұсқаларды жаз.
периметрі
ұзындығы
ені
98м
30
19
120м
40
20
140м
40
30
Сергіту жаттығуы «Қимылды қайтала» ойыны
5а) Диаграммада Астанадағы «Ханшатыр» ішіндегі ойын-сауық
орталықтарына келген демалушылар туралы мәлімет берілген. Диаграмма
бойынша сұрақтар құрастырыңдар. Оны топтағы балаларға
қойыңдар.
ЕББҚ
оқушыға:
Ж: 1)Ойын-сауық орталығының қай жерінде ең көп балалар
болған?
2)Кинотеатрға қарағнада су аттракционында қанша бала
артық болды?тсс
3- тапсырма «Жұптық жұмыс»
6) Көбейткіштердің квадратын көбейтінділермен алмастырып,
олардың мәнін табыңдар.
(42+72):5=13 52+62+92=142
(72+102)*6=894 8*(52+62)=488
102-32+82= 158 92-(35+42)=30
Болған
жұмыстарын келесі жұппен алмастырып, тақтадағы дұрыс жауаппен
салыстыра отырып бағалайды.
|
Сабақтың тақырыбы бойынша
бейнесабақ көреді.
Тапсырма
орындайды.
Бос орындарға тиісті сандарды
қояды.
Математикалық сауаттылыққа
берілген тапсырмаларды орындайды.
Барлық мүмкін нұсқаларды
жазады.
Тапсырма
орындайды.
|
«Гитара» өзін өзі бағалауы
арқылы өзін бағалап отырады.
Дескриптор:
Өрнектің мәнін тауып, шолу
дөңгелегінің биіктігін анықтайды -1балл.
Бос орындарға тиісті сандарды
қойып, мәнін есептейді-4балл.
Тіктөртбұрыштың белгілі ауданы
арқылы оның ұзындығы мен енін табады
-1балл.
Тіктөртбұрыштың белгілі
периметрі арқылы оның ұзындығы мен енін табады
-1балл.
Диаграмма бойынша сұрақтар
құрастырады-1балл.
Дескриптор:
Көбейткіштердің квадратын
көбейтінділермен алмастырып, олардың мәнін
есептейді-2балл.
|
Оқулық,
дәптер
https://youtu.be/yj7ii1PUn9A?si=jq58v40rRu27GPgq
интерактивті
тақта
компьютер
слайдтар
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Қорытынды
«Кім жылдам?» ойыны
Суретті
кеспелердегі сұрақтарға жауап алу арқылы сабақты
қорытындылаймын.
Кері
байланыс
«Аяқталмаған сөйлем»
1. Мен
сабақта … жұмыс істедім.
2. Мен
сабақта өз жұмысымда …
3. Сабақ мен
үшін … көрінді.
4. Сабақ
үшін мен…
5. Менің
көңіл-күйім…
6. Сабақтың
материалы маған...
Оқу тапсырмасы:
61-бет
№2.
|
Кері байланыс
жасайды.
Тапсырманы жазып
алады.
|
ҚБ
қойылады.
Жарайсыңдар!
Жақсы!
Тамаша!
Керемет!
Тағы да
ойлан!
Мұқият
бол!
|
Кері
байланыс
|