Топ: Ортаңғы топ
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Үш
аю»
Мақсаты:
Ертегіні мазмұндауға
үйрету.
Міндеттері:
Балаларды адамгершілікке, адалдыққа,
бірін -
бірі сыйлауға үйрету. Есте сақтау қабілетін
дамыту, балалардың зейінін дамыту, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
Көрнекіліктер: Үш аюдың
суреттері.
Сөздік жұмыс: Аю, қонжық, мекені.
Билингвалды :Аю –медведь, қонжық-медвежонок, қыз- девочка.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
1.Мотивация қозғаушы |
Шатық шеңбер: Сәлем балғын
балалар! Алдымен жұмбақ жасырамын.Сендер мұқият тыңдаңдар. |
Балалар шаттық шеңберінде тұрып, тәрбиешінің соңынан қайталайды. |
|
2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
Жұмбақ жасыру: Жеміс-жидек жегенім Балды жақсы көремін Дұрыс айтасындар жауабын дұрыс таптындар. 2.Салыстыру әдісі .Сурет бойынша жұмыс. ( Аю мен қонжықты салытыру). Аюлар жайлы мәлімет айтады Бүгінгі сабағымыз «Үш аю» ертегісі болады. Қазір балалар фишкаларды алып орталыққа бөлінейік. Тәрбиеші, балалар бөлінген соң жұмыс барысын балаларға түсіндіреді. Құрастыру орталығы. Тапсырма «Керует» Мақсаты:Үш аюға үш керуерт құрастыру. Бейнелеу орталығы (Аппликация) Тапсырма «Тәрелке» Мақсаты:үш аюға үш тәрелке жабыстыру. Коммуникация (Әдебиет орталығы) «Үш аю» ертегісін айту. Мақсаты:ертегіні кесте арқылы айтуға үйрету Сөздік жұмыс: Аюлар , қонжық , мекені . Билингвалдық компонет:Аю-медведь, қонжық- медвежонок, девачка- қыз.
Сұрақ-жауап. Таным мен шығармашылық орталығында балалардың жұмыстарын бақылау көмек беру.Тапсырманы орындағанан кейін қысқа қонырау белгі беру(жинақтауға жұмыстарын). Ұзақ қоңырауда ортаға қайта жинап аламыз. Ауысамыз. Сол тапсырмаларды орындайды . Жаңа білімдерін жалпылау. Балаладың жұмыстарын талдау. Игерген білім, дағдыларын қорытындылау жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Балалардың жауаптары. (Аю)
Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.Аю- бал жейді, жидекетер жейді, қыста ұйықтайды, көктемде қйқыдан оянады,түсі қоңыр т.б. Балалар бөлінеді Үлгіге қарап тапсырманы орындайды Керует құрастырады аюларға. Жемісті тәрелке ыдысна жапсыру. Үш аю ертегісін тындайды. Сөздік жұмыстың мағынасын түсінеді.
Балардың өзіндік жұмыс. Тапсырмаларды орындайды. Қима суреттерін рет-реттімен жинақтау.
Балалар жұмыстрын айтады. |
Күтілетін нәтиже :
Біледі :Ертегі мазмұнын.
Қолданады:Кесте арқылы ертегіні мазмұндауды.
Жаңғыртады:Ауызекі тілді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Үш аю" ертегісі
"Үш аю" ертегісі
Топ: Ортаңғы топ
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлімі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Үш
аю»
Мақсаты:
Ертегіні мазмұндауға
үйрету.
Міндеттері:
Балаларды адамгершілікке, адалдыққа,
бірін -
бірі сыйлауға үйрету. Есте сақтау қабілетін
дамыту, балалардың зейінін дамыту, шығармашылық қабілеттерін
арттыру.
Көрнекіліктер: Үш аюдың
суреттері.
Сөздік жұмыс: Аю, қонжық, мекені.
Билингвалды :Аю –медведь, қонжық-медвежонок, қыз- девочка.
|
Іс-әрекет |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалар әрекеті |
|
1.Мотивация қозғаушы |
Шатық шеңбер: Сәлем балғын
балалар! Алдымен жұмбақ жасырамын.Сендер мұқият тыңдаңдар. |
Балалар шаттық шеңберінде тұрып, тәрбиешінің соңынан қайталайды. |
|
2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі 3.Рефлексия |
Жұмбақ жасыру: Жеміс-жидек жегенім Балды жақсы көремін Дұрыс айтасындар жауабын дұрыс таптындар. 2.Салыстыру әдісі .Сурет бойынша жұмыс. ( Аю мен қонжықты салытыру). Аюлар жайлы мәлімет айтады Бүгінгі сабағымыз «Үш аю» ертегісі болады. Қазір балалар фишкаларды алып орталыққа бөлінейік. Тәрбиеші, балалар бөлінген соң жұмыс барысын балаларға түсіндіреді. Құрастыру орталығы. Тапсырма «Керует» Мақсаты:Үш аюға үш керуерт құрастыру. Бейнелеу орталығы (Аппликация) Тапсырма «Тәрелке» Мақсаты:үш аюға үш тәрелке жабыстыру. Коммуникация (Әдебиет орталығы) «Үш аю» ертегісін айту. Мақсаты:ертегіні кесте арқылы айтуға үйрету Сөздік жұмыс: Аюлар , қонжық , мекені . Билингвалдық компонет:Аю-медведь, қонжық- медвежонок, девачка- қыз.
Сұрақ-жауап. Таным мен шығармашылық орталығында балалардың жұмыстарын бақылау көмек беру.Тапсырманы орындағанан кейін қысқа қонырау белгі беру(жинақтауға жұмыстарын). Ұзақ қоңырауда ортаға қайта жинап аламыз. Ауысамыз. Сол тапсырмаларды орындайды . Жаңа білімдерін жалпылау. Балаладың жұмыстарын талдау. Игерген білім, дағдыларын қорытындылау жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау. |
Балалардың жауаптары. (Аю)
Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.Аю- бал жейді, жидекетер жейді, қыста ұйықтайды, көктемде қйқыдан оянады,түсі қоңыр т.б. Балалар бөлінеді Үлгіге қарап тапсырманы орындайды Керует құрастырады аюларға. Жемісті тәрелке ыдысна жапсыру. Үш аю ертегісін тындайды. Сөздік жұмыстың мағынасын түсінеді.
Балардың өзіндік жұмыс. Тапсырмаларды орындайды. Қима суреттерін рет-реттімен жинақтау.
Балалар жұмыстрын айтады. |
Күтілетін нәтиже :
Біледі :Ертегі мазмұнын.
Қолданады:Кесте арқылы ертегіні мазмұндауды.
Жаңғыртады:Ауызекі тілді.
шағым қалдыра аласыз














