Материалдар / "Үш аю" ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Үш аю" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегі арқылы балаларды адамгершілікке, адалдыққа бір-бірін сыйлауға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2116
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Топ: Ортаңғы топ

Білім беру саласы: Коммуникация

Бөлімі: Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Үш аю»
Мақсаты: Ертегіні мазмұндауға үйрету.

Міндеттері: Балаларды адамгершілікке, адалдыққа, бірін - бірі сыйлауға үйрету. Есте сақтау қабілетін дамыту, балалардың зейінін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Көрнекіліктер: Үш аюдың суреттері.

Сөздік жұмыс: Аю, қонжық, мекені.

Билингвалды :Аю медведь, қонжық-медвежонок, қыз- девочка.

Іс-әрекет

Тәрбиеші әрекеті

Балалар әрекеті

1.Мотивация

қозғаушы












Шатық шеңбер:

Сәлем балғын балалар!
Барлығың бермен қараңдар!
Аюлар жайлы ертегі
Сендерге сыр шертеді.

Алдымен жұмбақ жасырамын.Сендер мұқият тыңдаңдар.


Балалар шаттық шеңберінде тұрып, тәрбиешінің соңынан қайталайды.




2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі











































3.Рефлексия

Жұмбақ жасыру:

Жеміс-жидек жегенім

Балды жақсы көремін

Дұрыс айтасындар жауабын дұрыс таптындар.

2.Салыстыру әдісі .Сурет бойынша жұмыс.

( Аю мен қонжықты салытыру).

Аюлар жайлы мәлімет айтады

Бүгінгі сабағымыз «Үш аю» ертегісі болады.

Қазір балалар фишкаларды алып орталыққа бөлінейік.

Тәрбиеші, балалар бөлінген соң жұмыс барысын балаларға түсіндіреді.

Құрастыру орталығы. Тапсырма «Керует»

Мақсаты:Үш аюға үш керуерт құрастыру.

Бейнелеу орталығы (Аппликация)

Тапсырма «Тәрелке»

Мақсаты:үш аюға үш тәрелке жабыстыру.

Коммуникация (Әдебиет орталығы)

«Үш аю» ертегісін айту.

Мақсаты:ертегіні кесте арқылы айтуға үйрету

Сөздік жұмыс: Аюлар , қонжық , мекені .

Билингвалдық компонет:Аю-медведь, қонжық- медвежонок, девачка- қыз.




Сұрақ-жауап.

Таным мен шығармашылық орталығында балалардың жұмыстарын бақылау көмек беру.Тапсырманы орындағанан кейін қысқа қонырау белгі беру(жинақтауға жұмыстарын). Ұзақ қоңырауда ортаға қайта жинап аламыз. Ауысамыз. Сол тапсырмаларды орындайды .

Жаңа білімдерін жалпылау.

Балаладың жұмыстарын талдау.

Игерген білім, дағдыларын қорытындылау

жақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.



Балалардың жауаптары.

(Аю)






Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.Аю- бал жейді, жидекетер жейді, қыста ұйықтайды, көктемде қйқыдан оянады,түсі қоңыр т.б.

Балалар бөлінеді


Үлгіге қарап тапсырманы орындайды Керует құрастырады аюларға.

Жемісті тәрелке ыдысна жапсыру.


Үш аю ертегісін тындайды.

Сөздік жұмыстың мағынасын түсінеді.









Балардың өзіндік жұмыс.

Тапсырмаларды орындайды.

Қима суреттерін рет-реттімен жинақтау.















Балалар жұмыстрын айтады.

Күтілетін нәтиже :

Біледі :Ертегі мазмұнын.

Қолданады:Кесте арқылы ертегіні мазмұндауды.

Жаңғыртады:Ауызекі тілді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!