Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Топ: Ортаңғы топБілім беру саласы:КоммуникацияБөлімі: Көркем әдебиетТақырыбы: «Үш аю»Мақсаты:Ертегіні мазмұндауға үйрету.Міндеттері:Балаларды адамгершілікке, адалдыққа, бірін - бірі сыйлауға үйрету.Есте сақтау қабілетін дамыту, балалардың зейінін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Көрнекіліктер: Үш аюдың суреттері.Сөздік жұмыс:Аю,қонжық,мекені.Билингвалды :Аю –медведь,қонжық-медвежонок, қыз- девочка.
Іс-әрекет
Тәрбиеші әрекеті
Балалар әрекеті
1.Мотивацияқозғаушы
Шатық шеңбер:Сәлем балғын балалар!Барлығың бермен қараңдар!Аюлар жайлы ертегіСендерге сыр шертеді.Алдымен жұмбақ жасырамын.Сендер мұқият тыңдаңдар.
Балалар шаттық шеңберінде тұрып, тәрбиешінің соңынан қайталайды.
2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі
3.Рефлексия
Жұмбақ жасыру:Жеміс-жидек жегенімБалды жақсы көремінДұрыс айтасындар жауабын дұрыс таптындар. 2.Салыстыру әдісі .Сурет бойынша жұмыс.( Аю мен қонжықты салытыру).Аюлар жайлы мәлімет айтадыБүгінгі сабағымыз «Үш аю» ертегісі болады.Қазір балалар фишкаларды алып орталыққа бөлінейік.Тәрбиеші, балалар бөлінген соң жұмыс барысын балаларға түсіндіреді. Құрастыру орталығы. Тапсырма «Керует»Мақсаты:Үш аюға үш керуерт құрастыру. Бейнелеу орталығы (Аппликация) Тапсырма «Тәрелке»Мақсаты:үш аюға үш тәрелке жабыстыру.Коммуникация (Әдебиет орталығы)«Үш аю» ертегісін айту.Мақсаты:ертегіні кесте арқылы айтуға үйретуСөздік жұмыс: Аюлар , қонжық , мекені .Билингвалдық компонет:Аю-медведь, қонжық- медвежонок, девачка- қыз.
Сұрақ-жауап.Таным мен шығармашылық орталығында балалардың жұмыстарын бақылау көмек беру.Тапсырманы орындағанан кейін қысқа қонырау белгі беру(жинақтауға жұмыстарын).Ұзақ қоңырауда ортаға қайта жинап аламыз. Ауысамыз. Сол тапсырмаларды орындайды .Жаңа білімдерін жалпылау.Балаладың жұмыстарын талдау.Игерген білім, дағдыларын қорытындылаужақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.
Балалардың жауаптары.(Аю)
Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.Аю- бал жейді, жидекетер жейді, қыста ұйықтайды, көктемде қйқыдан оянады,түсі қоңыр т.б.Балалар бөлінеді
Үлгіге қарап тапсырманы орындайды Керует құрастырады аюларға.Жемісті тәрелке ыдысна жапсыру.
Үш аю ертегісін тындайды.Сөздік жұмыстың мағынасын түсінеді.
Балардың өзіндік жұмыс.Тапсырмаларды орындайды.Қима суреттерін рет-реттімен жинақтау.
Балалар жұмыстрын айтады.
Күтілетін нәтиже :Біледі :Ертегі мазмұнын.Қолданады:Кесте арқылы ертегіні мазмұндауды.Жаңғыртады:Ауызекі тілді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз