Материалдар / "Үш аю" ертегісі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Үш аю" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ертегі арқылы балаларды адамгершілікке, адалдыққа бір-бірін сыйлауға үйрету.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1994
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Топ: Ортаңғы топБілім беру саласы: КоммуникацияБөлімі: Көркем әдебиетТақырыбы: «Үш аю»Мақсаты: Ертегіні мазмұндауға үйрету. Міндеттері: Балаларды адамгершілікке, адалдыққа, бірін - бірі сыйлауға үйрету. Есте сақтау қабілетін дамыту, балалардың зейінін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Көрнекіліктер: Үш аюдың суреттері.Сөздік жұмыс: Аю, қонжық, мекені.Билингвалды :Аю медведь, қонжық-медвежонок, қыз- девочка.
Іс-әрекетТәрбиеші әрекетіБалалар әрекеті
1.Мотивацияқозғаушы





















Шатық шеңбер:Сәлем балғын балалар!Барлығың бермен қараңдар!Аюлар жайлы ертегіСендерге сыр шертеді.Алдымен жұмбақ жасырамын.Сендер мұқият тыңдаңдар.

Балалар шаттық шеңберінде тұрып, тәрбиешінің соңынан қайталайды.





2.Ізденіс-ұйымдастыру кезеңі



















































































3.Рефлексия
Жұмбақ жасыру:Жеміс-жидек жегенімБалды жақсы көремінДұрыс айтасындар жауабын дұрыс таптындар. 2.Салыстыру әдісі .Сурет бойынша жұмыс.( Аю мен қонжықты салытыру).Аюлар жайлы мәлімет айтадыБүгінгі сабағымыз «Үш аю» ертегісі болады.Қазір балалар фишкаларды алып орталыққа бөлінейік.Тәрбиеші, балалар бөлінген соң жұмыс барысын балаларға түсіндіреді. Құрастыру орталығы. Тапсырма «Керует»Мақсаты:Үш аюға үш керуерт құрастыру. Бейнелеу орталығы (Аппликация) Тапсырма «Тәрелке»Мақсаты:үш аюға үш тәрелке жабыстыру.Коммуникация (Әдебиет орталығы)«Үш аю» ертегісін айту.Мақсаты:ертегіні кесте арқылы айтуға үйретуСөздік жұмыс: Аюлар , қонжық , мекені .Билингвалдық компонет:Аю-медведь, қонжық- медвежонок, девачка- қыз.





Сұрақ-жауап.Таным мен шығармашылық орталығында балалардың жұмыстарын бақылау көмек беру.Тапсырманы орындағанан кейін қысқа қонырау белгі беру(жинақтауға жұмыстарын). Ұзақ қоңырауда ортаға қайта жинап аламыз. Ауысамыз. Сол тапсырмаларды орындайды .Жаңа білімдерін жалпылау.Балаладың жұмыстарын талдау.Игерген білім, дағдыларын қорытындылаужақсы қатысқан балаларды мақтау, мадақтау.



Балалардың жауаптары. (Аю)





Балалар қойылған сұрақтарға жауап береді.Аю- бал жейді, жидекетер жейді, қыста ұйықтайды, көктемде қйқыдан оянады,түсі қоңыр т.б.Балалар бөлінеді

Үлгіге қарап тапсырманы орындайды Керует құрастырады аюларға.Жемісті тәрелке ыдысна жапсыру.

Үш аю ертегісін тындайды.Сөздік жұмыстың мағынасын түсінеді.







Балардың өзіндік жұмыс.Тапсырмаларды орындайды.Қима суреттерін рет-реттімен жинақтау.













Балалар жұмыстрын айтады.
Күтілетін нәтиже :Біледі :Ертегі мазмұнын.Қолданады:Кесте арқылы ертегіні мазмұндауды.Жаңғыртады:Ауызекі тілді.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!