Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Геометрия ҚГБ
Тақырыбы: Кеңістіктегі бұрыштар
|
Бөлім: |
10.2А Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
12.12.2023ж |
|
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Үш перпендикуляр туралы теорема |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үш перпендикуляр туралы теорема. ҚМЖ 10 сынып геометрия ҚГБ 2 тоқсан
Үш перпендикуляр туралы теорема. ҚМЖ 10 сынып геометрия ҚГБ 2 тоқсан
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Геометрия ҚГБ
Тақырыбы: Кеңістіктегі бұрыштар
|
Бөлім: |
10.2А Кеңістіктегі бұрыш. Кеңістіктегі арақашықтық |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гүлжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
12.12.2023ж |
|
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Үш перпендикуляр туралы теорема |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|||||
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады. |
|
Оқулық. |
|||||
|
Сабақтың ортасы |
Өткен сабақты пысықтау. Тапсырмалар орындау. Жұптық жұмыс
Жеке жұмыс:
Табу керек: SM (S нүктесінен (АВС) жазықтығына дейінгі арақашықтық
Табу керек: К нүктесінен (АВС) жазықтығына дейінгі қашықтықты. |
Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.
Тапсырманы жұптасып орындайды
Тапсырманы өз бетінше орындайды |
Балл дескриптор бойынша беріледі
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл. |
bilimland.kz
|
|||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: № Рефлексия. Оқушылар өз ойларын карточкаға жазады:
|
Үй жұмысын алады. Рефлексияны орындайды |
|
|
шағым қалдыра аласыз













