Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың әсері | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
3-сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары | 3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау.3.2.1.1. Бір/екі әрпі бар әріпті өрнектерді ажырату, құрастыру, жазу және оқу.3.2.1.2. Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті өрнектің мәнін табу. |
Сабақтың мақсаттары
| Барлық оқушылар: |
| Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды ауызша орындайды. |
| Кейбір оқушылар: |
| Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті өрнектің мәнін табуды біледі. |
| Көпшілік оқушылар: |
| Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындауды түсіндіре алады. |
Тілдік мақсаттар
| Дағдыларын дамыту:1000 көлеміндегі сандарды оқи алады.Пәндік лексика және терминология:Разряд. ондықтар, жүздіктер, бірліктер, мыңдықтар.Үш таңбалы сандардың ондық құрамы. Үш таңбалы сандардың қосу және азайту амалдарын орындау тәсілдері. |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Санды разрядты қосылғыштардың қосындысы түрінде жазу дегеніміз не?Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не ?Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады? |
| Жазылым: |
| Сандық және әріптік өрнектерді жазу. |
Тірек білім, білік, дағдылар | Сандардың разрядтық құрамы. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Қоры |
0-3 | Ынталандыру.Ауа райын білу не үшін қажет?Нақты ауа райы туралы мәліметті білгеніңіз көптеген қиындықтан сақтауы мүмкін (ең аз дегенде – бұл аяқ киімнің су болып қалуынан, сондай-ақ ауыл шаруашылығындағы үлкен шығындардан сақтайды және т.б.). Сол себепті ауа райы туралы мәлімет нақты және сенімді болуы өте маңызды.Метеорологтардың нақты ақпараты – әуетранспорт қызметінің сәттілігінің кепілі. Өнімнің сапалы болуы метеорологтардың нақты көрсеткіштеріне тікелей байланысты. Климаттық жағдайы қауіпті және табиғи апаттар болуы мүмкін аймақтарда ауа райын білу өте маңызды. |
|
4-6 | Өзектендіру.Жұппен орындалатын тәжірибелік жұмыстар.Мұғалім санауға қажетті материалды алдын-ала балаларға үйден әкелуді ескертеді не болмаса бүкіл сыныпқа өзі әзірлейді (әртүрлі мөлшердегі және түрлі түсті геометриялық фигуралар, табиғи материалға – бұршақ, түрлі жаңғақтар, қақпақтар, түймелер және т.б. жатады). Балалар оқулықтан 1-тапсырманы орындайды. Мысалы, 324 санын былай қоюға болады: | Оқулық.Үлестірмелі санау материалдары. |
7-11
| Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Оқушылар топпен жұмысты жалғастырып, оқулықтағы 1-тапсырманы орындауды жалғастырады, сандар сәулесінен жиындар шешімін атап, көрсетеді, осы жиынның 5 санын атайды. Мұғалім оқушылардан бүгін қандай сандармен жұмыс жасайтындарын сұрайды (үш таңбалы). | Оқулық, дәптер, сандар сәулесі. |
12-29
| Жаңаны ашу.Мұғалім 2-тапсырманы орындауды ұсынады. Оқушылар есептеулерін түсіндіреді. Мұғалім балалардың есептеу алгоритмдерін ауызша айтқызады.Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.Мұғалім оқулықтағы 3(а)-тапсырманы орындауды ұсынады. 3 (б)-тапсырмасын үйде орындайды. Оқушылар есептегендерін кезекпен айтып түсіндіреді.Оқулықтағы 4-тапсырманы орындауда оқушылар есептеуді орындауда толық ондыққа дейін толықтыруды қолданғанның тиімді екендігін бақылап байқаулары қажет. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындауды ұсынады. Оқушылар кестедегі мәліметтерге қарап берілген сұрақтарға жауап береді. Оқушылар оқулықтағы 5-тапсырманы орындайды. есепті шығарады. Берілгенге кері есеп құрастырады және өзінің пайымдауының дұрыстығын дәлеледейді.Оқушылар «Күн райын не үшін білу қажет» тақырыбын талдайды. | Оқулық, дәптер. |
30-36
| Өзіндік жұмысМұғалім дәптердегі тапсырманы орындауды ұсынады. Бағалау критерийлерін қарайды.Мен:-үш таңбалы сандардың ондық құрамын жазуды білемін;-1000 көлеміндегі сандарды ондық құрам негізінде қоя аламын;-1000 көлеміндегі сандарды ондық құрам негізінде азайтамын.Өткенді қолдану.Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау ұсынылады. | Оқулық, дәптер. |
37-40
| Рефлексия. Сабақта қандай тапсырмалар ең қызықты болды?Бүгінгі сабақта алған білім қай кезде қажет болуы мүмкін?Өз жұмысыңызды бағалаңыз.Барлығы өзіңіз қалағандай орындалды ма?Неге?Тағы нені үйренгіңіз келеді?Оқулықтағы үй тапсырмасы үшін ұсынылған 3(б)-тапсырма жаңа тақырыпты пысықтау үшін міндетті болып табылады. Тапсырмалардың басқа бөлігі балалардың сабақтағы тапсырмаларды орындау деңгейлерін ескеріп саралап беріледі. |
|