Материалдар / Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту

Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш 3 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
478
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сабақ.

Тақырыбы: Үш таңбалы сандарды ауызша қосу және азайту / Адам өміріне климаттың әсеріМектеп:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні:
3-сынып: Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаттары3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындау.3.5.2.4. Қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектерді оқу мен жазуда қолдану.
Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:


үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындайды.


Кейбір оқушылар:


үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды орындауын түсіндіреді.


Көпшілік оқушылар:


қосу және азайту, көбейту және бөлу амалдары компоненттерінің атауларын жақшалы өрнектердің атауларын қолдануды білді.
Тілдік мақсаттар

Дағдыларын дамыту:1000 көлеміндегі сандарды тура және кері ретпен оқи алады. Пәндік лексика және терминология:Үш таңбалы сандардың ондық құрамы. Үш таңбалы сандарды қосу және азайту тәсілдері.


Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау:


Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не?Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады?


Жазылым:


Үш таңбалы сандарды қосу және азайтуға өрнектер жазу.
Тірек білім, білік, дағдыларСандардың разрядтық құрамы
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетҚоры


0-3
Ынталандыру.Алдыңғы сабақтарда үш таңбалы сандарды қосу және азайту амалдарын орындауды үйрендіңіздер. Ары қарай жылжу үшін біз өткен сабақтардың жақсы қабылданғанын білуіміз керек.





4-6

Өзектендіру. Үлестірмелі қима қағаздардағы тапсырмаларды орындау (немесе тақтадағы). Ауызша есептеу.

Не өзгереді, не өзгермейді? Шешім шығарыңыз.Қосу кезінде бірліктерді бірліктермен, ондықтарды ондықтармен, жүздіктерді жүздіктермен қосады. Азайту кезінде бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты, жүздіктен жүздікті азайтады.Ары қарай мұғалім оқулықтағы 1-тапсырманы береді.Оқушылар жұппен қосуды орындап, жарыса жауаптарын салыстырады.
Тапсырма жазылған үлестірмелі қима қағаздар.




7-11

Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Бүгінгі сабақтың мақсаты?Қосу амалдары бойынша алған білімдерін бекіту. Қосу амалын орындау кезіндегі қатемен жұмыс жасау.Оқулық, дәптер.




12-29

Өзіндік жұмысОқулықтағы №1-2-тапсырмаларды орындауды ұсынады. Қатемен жұмысМұғалім тапсырманың дұрыстығын тексереді. – Кімде қиындық туды?– Қай жерде қателестіңіз? – Қателесуіңіздің себебі неде? – Өзіндік жұмыс кезінде қиындық болмаған балалар өз іс-әрекеттеріңіздің мақсатын құрастырыңыз. (Қосымша тапсырманы орындау).– Қиындық туындаған балалардың алға қойған мақсаты қандай? (Қатені түзету).– Қателерді түзету алгоритмін қолданамыз.– Әркім өзінің оқу мақсатын айтады.Оқулық, дәптер,






30-36

Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс.Балаларға 5-тапсырманы қарап шығып, оқу ұсынылады. - Әріпті өрнектің мәнін қалай табу керек? Бұл өрнектерді қандай топтарға бөлуге болады? (бір әріпті, екі әріпті). Үлгі бойынша есептің мәнін тап. Үлгі: (a + 8) – bа= 200 b= 100(200 + 8) – 100 = 108Алғашқы бекіту үшін 6, 7-тапсырмалар орындалады. Қалған тапсырмаларды мұғалім саралап ұсынады

37-40Рефлексия. Сөйлемді аяқтаңыз:Бүгін мен білдім.Маған… қызық болды.Маған … қиынға соқты.Мен… тапсырмаларды орындадым.Үй тапсырмасын балалардың жеке қиындықтарын ескеріп анықтайды.





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!