Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 11.04.18ж |
Пәні: Математика |
Мұғалімі:Досанова.К |
3 «Ә» |
Мектебі: Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп |
Қатынасқан оқушы саны: 17 |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту |
||
Сілтеме: |
Оқулық,сабақ жоспары |
||
Жалпы мақсаты: |
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру, |
||
Күтілетін нәтиже |
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін амалдар орындауда қолдана алатын болады |
||
Негізгі идея |
Білімі мен білігін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай отырып өздігінен жұмыс істеуге баулу. |
||
Оқыту әдісі |
оқу танымдық әрекетін ұйымдастыру |
||
Сабақтың көрнекілігі |
Сызбалар, кестелер,суреттер. |
Жүргізілетін жұмыстар
Сабақтың кезеңі,уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
||
Басы Ұйымдастыру Топқа бөлу |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық Күлім қағып қолымды 1,2,3 деп ұрайын. Қасымдағы көршіме Қолымды мен бұлғайын. Жылы-жылы сөзіммен Жүрегімді сыйлайын. Ыстық алақаныңмен Қолыңды бер қысайын. - Алақанымыздың жылуын, жүрегіміздің дүрсілін сезіндіңдер ме? -Бүгінгі көңіл –күйлеріңді білдірейік. ІІ. «Жұбыңмен тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру, өзара бағалау. №11 (108-бет) 104*2=208 202*3=606 404*2=808 201*4=804 303*3=909 303*2=606 201*3=603 Өткенге шолу.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту. Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 3 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі. ІІІ.Ой шақыру. І топ - Көбейту амалының компоненттері қалай аталады? Көбейтіндінің мәні 18-ге, бірінші көбейткіш 9-ға тең. Екінші көбейткіш нешеге тең? ІІ топ - Бөлу амалынының компоненттері қалай аталады? Белгісіз санды 5 есе кеміткенде, 5 саны шықты. Белгісіз сан нешеге тең? ІІІ топ -Көбейту амалының қандай қасиеттері бар? 48 саны шығу үшін қай санды 6 есе арттыру керек? ІҮ. Мағынаны тану . І топ 246 415 ІІ топ 570 8 31 ІІІ топ 629 946 Тақтамен жұмыс
1 тапсырма. Амалдарды орында: І топ ІІ топ ІІІ топ × 232 × 412 × 231 2 2 3 464 824 693 Ү.Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып) Күн көзі ашылды, Жерге шуақ шашылды. Ендеше қалам алайық, Әдемілеп жазайық! 464, 824, 693 сандарын көркем жазу 2) Ойлан тап: «Қалып қойған сандарды орнына қой»
ойыны
ҮІ.Өз бетімен жұмыс. І топ 2- тапсырма. а х2 өрнегінің мәндерін тап, мұндағы а= 102,241,324,244
ІІ топ№3.тапсырма Амалдарды орындау арқылы жоғалған сандарды табу. (шаманы санға көбейту) × 2 м 2дм 1см × 1 м 3 дм 2 см 3 2 6 м 6дм 3см 2 м 6 дм 4см
ІІІ топ. №4 тапсырма Салыстыр 113*3>340 321*3<1000-100 222*4>880 402*2>600+200
ҮІІ. Математикалық тізбек Амалдар тізбегін орында. 124 ∙ 2 = 248 – 136 = 112 ∙ 4 = 448 + 552 = 1000 Сергіту сәті
№6. Өрнектің мәнін тап. І топ 82 : 23 = (8 ∙ 8) : (2 ∙ 2 ∙ 2) = 64 : 8 = 8 ІІ топ 62 + 82 = 6 ∙ 6 + 8 ∙ 8 = 36 + 64 =100 ІІІ топ 23 ∙ 102 = (2∙ 2 ∙ 2) ∙ (10 ∙10) = 8 ∙100 = 800
ІХ.Ұжыммен есеп шығару. № 7. І топ Болғаны – 1000тг Сатып алды - ? 342тг -2 бас киім Қалды - ? Шешуі: 1) 342*2=684 2) 1000 – 684=316 Жауабы: 316тг қалды. ІІ топ Бағасы Саны Құны Дәптер 25тг ? 125тг Қарындаш ? сонша 60тг Шешуі: 1) 125:25=5 2) 60:5= 12 Жауабы: Қарындаш 12тг
ІІІ топ. №8. Шарты: 3 аңшының әрқайсысында - 20-дан 6 қорап. Барлығы неше- ? оқ болған Шешуі. (20 ∙ 6) ∙ 3 = 120 ∙ 3 = 360 Жауабы: барлығы 360 оқ болды. Х.Геометриялық шығармашылық тапсырма № 10. Ұзындығы - 6 см В=6см:3=2 см Ені - ?, 3 есе кем Р = (6 + 2) ∙ 2 = 8 ∙ 2 = 16 (см) Р = ? S= ? S = 6 ∙ 2= 12(см3)
Логикалық тапсырма: Ойлан! Дәрігер Жанарға 3 таблетканы 20 минут сайын ішуге нұсқау берді. Осы дәріні ішуге қанша уақыт кетеді? ( 20+20 = 40 мин). Кеше Айнұрдың туған күні. Ертең бейсенбі. Айнұрдың туған күні аптаның қай күні болды? ( сейсенбі ) ХІ. Қорытынды: «Пицца пісіру» әдісі арқылы сабақты бекіту.№11 Кері байланыс. -Кім бәрін түсіндім, сабаққа белсенді қатыстым, өте жақсы жауап бердім деп санаса- қызыл түспен бояу. -Кім жауапты толық бере алмадым, сабаққа жақсы қатынастым деп ойласа- бағдаршамның сары түсін бояу. -Кім ойланатын нәрсе бар, бұл сабақта аз жұмыс істедім, бірақ келесі сабақта міндетті түрде тырысамын десе- бағдаршамның жасыл көзін бояу. Бағалау Үйге тапсырма: № 9,111-бет |
|
|
||
Күні: |
28.02.2018ж |
||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
Орыналиева Ақық |
||||
Сыныбы: |
3 «Г» |
||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||
Тақырыбы: |
Етістік |
||||
Негізгі түйінді идея: |
Сөйлемдегі етістіктің атқаратын қызметін білу. |
||||
Оқу мақсаты: |
Етістік туралы оқушылардың алған білімін анықтау. Сөйлемдегі етістіктің орнын сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету. |
||||
Табыс критерийлері |
|||||
Барлық оқушылар: Етістік туралы біледі. Сөйлем ішінен етістікті табады. |
Көпшілік оқушылар: Етістікті сұрақ қою арқылы анықтап, сөйлемдер құрап жазады. |
Жекелеген оқушылар: Етістіктің қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды. |
Кезеңдер |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақты бастау |
2 мин |
-Амандасу; - Қажетті құралдарды даярлау; Психологиялық дайындық
орындау.
|
Сәлемдеседі |
Смайлик арқылы |
|
Кіріспе |
9мин |
«Зымыран» сұрақтар 1.Қандай сөз таптарын білесіңдер? 2.Зат есім нені білдіреді? 3. Зат есім сұрақтарын ата? 4. Жалпы есімдерге мысал келтір? 5. Жалқы есімдер деп қандай зат есімдерді айтады? 6. Негізгі зат есім дегеніміз не? 7. Туынды зат есім қалай жасалады? 8. Тәуелдік жалғаулар деп
қандай жалғауларды айтады? |
Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам, әрі нақты жауап береді. |
Смайлик арқылы |
Интерактивті тақта |
Негізгі бөлім |
26мин |
-Өлеңнен жасырын тұрған сөздерді тауып , мәнерлеп оқыту. -Өлеңнен етістік болып тұрған сөзді табу. Жасыл көктем келеді , Самал беттен өбеді. Көкте бұлттар көбейсе, Мөлдір
тамшы төгеді. Дара және күрделі етістік қалай жасалады? 1-жаттығу Оқулықпен жұмыс 1-топ:Сурет туралы әңгімелеу 2-топ:Суретке ат қою 3-топ:Оқулықта берілген Әнуар балықтарға жем шашты. Сөйлемге талдау жасау. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |