Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 11.04.18ж

    Пәні: Математика

    Мұғалімі:Досанова.К

    3 «Ә»


    Мектебі: Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Қатынасқан оқушы саны: 17

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

    Сілтеме:

    Оқулық,сабақ жоспары

    Жалпы мақсаты:

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру,

    Күтілетін нәтиже

    Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін амалдар орындауда қолдана алатын болады

    Негізгі идея

    Білімі мен білігін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай отырып өздігінен жұмыс істеуге баулу.

    Оқыту әдісі

    оқу танымдық әрекетін ұйымдастыру

    Сабақтың көрнекілігі

    Сызбалар, кестелер,суреттер.


    Жүргізілетін жұмыстар

    Сабақтың

    кезеңі,уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті


    Басы

    Ұйымдастыру




    Топқа бөлу

    І.Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық дайындық

    Күлім қағып қолымды

    1,2,3 деп ұрайын.

    Қасымдағы көршіме

    Қолымды мен бұлғайын.

    Жылы-жылы сөзіммен

    Жүрегімді сыйлайын.

    Ыстық алақаныңмен

    Қолыңды бер қысайын.

    - Алақанымыздың жылуын, жүрегіміздің дүрсілін сезіндіңдер ме?

    -Бүгінгі көңіл –күйлеріңді білдірейік.

    ІІ. «Жұбыңмен тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру, өзара бағалау.

    №11 (108-бет)

    104*2=208 202*3=606 404*2=808

    201*4=804 303*3=909

    303*2=606 201*3=603

    Өткенге шолу.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту.

    Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 3 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі.

    ІІІ.Ой шақыру.

     І топ

    - Көбейту амалының компоненттері қалай аталады?

    Көбейтіндінің мәні 18-ге, бірінші көбейткіш 9-ға тең. Екінші көбейткіш нешеге тең?

    ІІ топ

    - Бөлу амалынының компоненттері қалай аталады?

    Белгісіз санды 5 есе кеміткенде, 5 саны шықты. Белгісіз сан нешеге тең?

    ІІІ топ

    -Көбейту амалының қандай қасиеттері бар?

    48 саны шығу үшін қай санды 6 есе арттыру керек?

    ІҮ. Мағынаны тану .

    І топ 246 415

    ІІ топ 570 8 31

    ІІІ топ 629 946

    Тақтамен жұмыс


    1 тапсырма. Амалдарды орында:

    І топ ІІ топ ІІІ топ

    × 232 × 412 × 231

    2 2 3

    464 824 693

    Ү.Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)

    Күн көзі ашылды,

    Жерге шуақ шашылды.

    Ендеше қалам алайық,

    Әдемілеп жазайық!

    464, 824, 693 сандарын көркем жазу

    2) Ойлан тап:

    «Қалып қойған сандарды орнына қой» ойыны








    ҮІ.Өз бетімен жұмыс.

    І топ 2- тапсырма.

    а х2 өрнегінің мәндерін тап, мұндағы а= 102,241,324,244


    ІІ топ№3.тапсырма

    Амалдарды орындау арқылы жоғалған сандарды табу.

    (шаманы санға көбейту)

    × 2 м 2дм 1см × 1 м 3 дм 2 см

    3 2

    6 м 6дм 3см 2 м 6 дм 4см


    ІІІ топ. №4 тапсырма

    Салыстыр

    113*3>340 321*3<1000-100

    222*4>880 402*2>600+200


    ҮІІ. Математикалық тізбек

    Амалдар тізбегін орында.

    124 ∙ 2 = 248 – 136 = 112 ∙ 4 = 448 + 552 = 1000

    Сергіту сәті


    ҮІІІ.«Кім жылдам?»

    №6. Өрнектің мәнін тап.

    І топ 82 : 23 = (8 ∙ 8) : (2 ∙ 2 ∙ 2) = 64 : 8 = 8

    ІІ топ 62 + 82 = 6 ∙ 6 + 8 ∙ 8 = 36 + 64 =100

    ІІІ топ 23 ∙ 102 = (2∙ 2 ∙ 2) ∙ (10 ∙10) = 8 ∙100 = 800



    ІХ.Ұжыммен есеп шығару. № 7.

    І топ

    Болғаны – 1000тг

    Сатып алды - ? 342тг -2 бас киім

    Қалды - ?

    Шешуі: 1) 342*2=684

    2) 1000 – 684=316

    Жауабы: 316тг қалды.

    ІІ топ

    Бағасы Саны Құны

    Дәптер 25тг ? 125тг

    Қарындаш ? сонша 60тг

    Шешуі: 1) 125:25=5

    2) 60:5= 12

    Жауабы: Қарындаш 12тг


    ІІІ топ. №8.

    Шарты: 3 аңшының әрқайсысында - 20-дан 6 қорап.

    Барлығы неше- ? оқ болған

    Шешуі. (20 ∙ 6) ∙ 3 = 120 ∙ 3 = 360

    Жауабы: барлығы 360 оқ болды.

    Х.Геометриялық шығармашылық тапсырма

    № 10.

    Ұзындығы - 6 см В=6см:3=2 см

    Ені - ?, 3 есе кем Р = (6 + 2) ∙ 2 = 8 ∙ 2 = 16 (см)

    Р = ? S= ? S = 6 ∙ 2= 12(см3)


    Логикалық тапсырма: Ойлан!

    Дәрігер Жанарға 3 таблетканы 20 минут сайын ішуге нұсқау берді. Осы дәріні ішуге қанша уақыт кетеді? ( 20+20 = 40 мин).

    Кеше Айнұрдың туған күні. Ертең бейсенбі. Айнұрдың туған күні аптаның қай күні болды?

    ( сейсенбі )

    ХІ. Қорытынды:

    «Пицца пісіру» әдісі арқылы сабақты бекіту.№11

    Кері байланыс.

    -Кім бәрін түсіндім, сабаққа белсенді қатыстым, өте жақсы жауап бердім деп санаса- қызыл түспен бояу.

    -Кім жауапты толық бере алмадым, сабаққа жақсы қатынастым деп ойласа- бағдаршамның сары түсін бояу.

    -Кім ойланатын нәрсе бар, бұл сабақта аз жұмыс істедім, бірақ келесі сабақта міндетті түрде тырысамын десе- бағдаршамның жасыл көзін бояу.

    Бағалау

    Үйге тапсырма: № 9,111-бет




    Күні:

    28.02.2018ж

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Орыналиева Ақық

    Сыныбы:

    3 «Г»

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Тақырыбы:

    Етістік

    Негізгі түйінді идея:

    Сөйлемдегі етістіктің атқаратын қызметін білу.

    Оқу мақсаты:

    Етістік туралы оқушылардың алған білімін анықтау. Сөйлемдегі етістіктің орнын сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету.

    Табыс критерийлері

    Барлық оқушылар:

    Етістік туралы біледі. Сөйлем ішінен етістікті табады.

    Көпшілік оқушылар:

    Етістікті сұрақ қою арқылы анықтап, сөйлемдер құрап жазады.

    Жекелеген оқушылар:

    Етістіктің қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды.


    Кезеңдер

    Уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақты бастау


    2 мин


    -Амандасу;

    - Қажетті құралдарды даярлау;

    Психологиялық дайындық орындау.
    Жарқырап күн де ашылды,
    Айналаға нұр шашылды.
    Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
    Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

             



    Сәлемдеседі

    Смайлик арқылы









    Кіріспе

    9мин


    «Зымыран» сұрақтар

    1.Қандай сөз таптарын білесіңдер?

    2.Зат есім нені білдіреді?

    3. Зат есім сұрақтарын ата?

    4. Жалпы есімдерге мысал келтір?

    5. Жалқы есімдер деп қандай зат есімдерді айтады?

    6. Негізгі зат есім дегеніміз не?

    7. Туынды зат есім қалай жасалады?

    8. Тәуелдік жалғаулар деп қандай жалғауларды айтады?


    Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам, әрі нақты жауап береді.



    Смайлик арқылы


    Интерактивті тақта

    Негізгі бөлім

    26мин





    -Өлеңнен жасырын тұрған сөздерді тауып , мәнерлеп оқыту.

    -Өлеңнен етістік болып тұрған сөзді табу.

    Жасыл көктем келеді ,

    Самал беттен өбеді.

    Көкте бұлттар көбейсе,

    Мөлдір тамшы төгеді.
    -Етістік туралы не білеміз?

    Дара және күрделі етістік қалай жасалады?

    1-жаттығу Оқулықпен жұмыс

    1-топ:Сурет туралы әңгімелеу

    2-топ:Суретке ат қою

    3-топ:Оқулықта берілген

    Әнуар балықтарға жем шашты. Сөйлемге талдау жасау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Асанова Жанна Женисбековна
    17 Ақпан 2021
    443
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    деректермен танысу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Күні: 11.04.18ж

    Пәні: Математика

    Мұғалімі:Досанова.К

    3 «Ә»


    Мектебі: Б.Нысанбаев атындағы орта мектеп

    Қатынасқан оқушы саны: 17

    Сабақтың

    тақырыбы:

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту

    Сілтеме:

    Оқулық,сабақ жоспары

    Жалпы мақсаты:

    Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілімен таныстыру,

    Күтілетін нәтиже

    Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту тәсілдерін амалдар орындауда қолдана алатын болады

    Негізгі идея

    Білімі мен білігін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай отырып өздігінен жұмыс істеуге баулу.

    Оқыту әдісі

    оқу танымдық әрекетін ұйымдастыру

    Сабақтың көрнекілігі

    Сызбалар, кестелер,суреттер.


    Жүргізілетін жұмыстар

    Сабақтың

    кезеңі,уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті


    Басы

    Ұйымдастыру




    Топқа бөлу

    І.Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық дайындық

    Күлім қағып қолымды

    1,2,3 деп ұрайын.

    Қасымдағы көршіме

    Қолымды мен бұлғайын.

    Жылы-жылы сөзіммен

    Жүрегімді сыйлайын.

    Ыстық алақаныңмен

    Қолыңды бер қысайын.

    - Алақанымыздың жылуын, жүрегіміздің дүрсілін сезіндіңдер ме?

    -Бүгінгі көңіл –күйлеріңді білдірейік.

    ІІ. «Жұбыңмен тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру, өзара бағалау.

    №11 (108-бет)

    104*2=208 202*3=606 404*2=808

    201*4=804 303*3=909

    303*2=606 201*3=603

    Өткенге шолу.Үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту.

    Балалар бүгінгі сабақ ерекше өткелі отыр. 3 топқа бөлініп, ойын түрінде жұмыс жүргізіледі.

    ІІІ.Ой шақыру.

     І топ

    - Көбейту амалының компоненттері қалай аталады?

    Көбейтіндінің мәні 18-ге, бірінші көбейткіш 9-ға тең. Екінші көбейткіш нешеге тең?

    ІІ топ

    - Бөлу амалынының компоненттері қалай аталады?

    Белгісіз санды 5 есе кеміткенде, 5 саны шықты. Белгісіз сан нешеге тең?

    ІІІ топ

    -Көбейту амалының қандай қасиеттері бар?

    48 саны шығу үшін қай санды 6 есе арттыру керек?

    ІҮ. Мағынаны тану .

    І топ 246 415

    ІІ топ 570 8 31

    ІІІ топ 629 946

    Тақтамен жұмыс


    1 тапсырма. Амалдарды орында:

    І топ ІІ топ ІІІ топ

    × 232 × 412 × 231

    2 2 3

    464 824 693

    Ү.Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)

    Күн көзі ашылды,

    Жерге шуақ шашылды.

    Ендеше қалам алайық,

    Әдемілеп жазайық!

    464, 824, 693 сандарын көркем жазу

    2) Ойлан тап:

    «Қалып қойған сандарды орнына қой» ойыны








    ҮІ.Өз бетімен жұмыс.

    І топ 2- тапсырма.

    а х2 өрнегінің мәндерін тап, мұндағы а= 102,241,324,244


    ІІ топ№3.тапсырма

    Амалдарды орындау арқылы жоғалған сандарды табу.

    (шаманы санға көбейту)

    × 2 м 2дм 1см × 1 м 3 дм 2 см

    3 2

    6 м 6дм 3см 2 м 6 дм 4см


    ІІІ топ. №4 тапсырма

    Салыстыр

    113*3>340 321*3<1000-100

    222*4>880 402*2>600+200


    ҮІІ. Математикалық тізбек

    Амалдар тізбегін орында.

    124 ∙ 2 = 248 – 136 = 112 ∙ 4 = 448 + 552 = 1000

    Сергіту сәті


    ҮІІІ.«Кім жылдам?»

    №6. Өрнектің мәнін тап.

    І топ 82 : 23 = (8 ∙ 8) : (2 ∙ 2 ∙ 2) = 64 : 8 = 8

    ІІ топ 62 + 82 = 6 ∙ 6 + 8 ∙ 8 = 36 + 64 =100

    ІІІ топ 23 ∙ 102 = (2∙ 2 ∙ 2) ∙ (10 ∙10) = 8 ∙100 = 800



    ІХ.Ұжыммен есеп шығару. № 7.

    І топ

    Болғаны – 1000тг

    Сатып алды - ? 342тг -2 бас киім

    Қалды - ?

    Шешуі: 1) 342*2=684

    2) 1000 – 684=316

    Жауабы: 316тг қалды.

    ІІ топ

    Бағасы Саны Құны

    Дәптер 25тг ? 125тг

    Қарындаш ? сонша 60тг

    Шешуі: 1) 125:25=5

    2) 60:5= 12

    Жауабы: Қарындаш 12тг


    ІІІ топ. №8.

    Шарты: 3 аңшының әрқайсысында - 20-дан 6 қорап.

    Барлығы неше- ? оқ болған

    Шешуі. (20 ∙ 6) ∙ 3 = 120 ∙ 3 = 360

    Жауабы: барлығы 360 оқ болды.

    Х.Геометриялық шығармашылық тапсырма

    № 10.

    Ұзындығы - 6 см В=6см:3=2 см

    Ені - ?, 3 есе кем Р = (6 + 2) ∙ 2 = 8 ∙ 2 = 16 (см)

    Р = ? S= ? S = 6 ∙ 2= 12(см3)


    Логикалық тапсырма: Ойлан!

    Дәрігер Жанарға 3 таблетканы 20 минут сайын ішуге нұсқау берді. Осы дәріні ішуге қанша уақыт кетеді? ( 20+20 = 40 мин).

    Кеше Айнұрдың туған күні. Ертең бейсенбі. Айнұрдың туған күні аптаның қай күні болды?

    ( сейсенбі )

    ХІ. Қорытынды:

    «Пицца пісіру» әдісі арқылы сабақты бекіту.№11

    Кері байланыс.

    -Кім бәрін түсіндім, сабаққа белсенді қатыстым, өте жақсы жауап бердім деп санаса- қызыл түспен бояу.

    -Кім жауапты толық бере алмадым, сабаққа жақсы қатынастым деп ойласа- бағдаршамның сары түсін бояу.

    -Кім ойланатын нәрсе бар, бұл сабақта аз жұмыс істедім, бірақ келесі сабақта міндетті түрде тырысамын десе- бағдаршамның жасыл көзін бояу.

    Бағалау

    Үйге тапсырма: № 9,111-бет




    Күні:

    28.02.2018ж

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Орыналиева Ақық

    Сыныбы:

    3 «Г»

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Тақырыбы:

    Етістік

    Негізгі түйінді идея:

    Сөйлемдегі етістіктің атқаратын қызметін білу.

    Оқу мақсаты:

    Етістік туралы оқушылардың алған білімін анықтау. Сөйлемдегі етістіктің орнын сұрақ қою арқылы таба білуге үйрету.

    Табыс критерийлері

    Барлық оқушылар:

    Етістік туралы біледі. Сөйлем ішінен етістікті табады.

    Көпшілік оқушылар:

    Етістікті сұрақ қою арқылы анықтап, сөйлемдер құрап жазады.

    Жекелеген оқушылар:

    Етістіктің қай сөзбен байланысып тұрғанын анықтайды.


    Кезеңдер

    Уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақты бастау


    2 мин


    -Амандасу;

    - Қажетті құралдарды даярлау;

    Психологиялық дайындық орындау.
    Жарқырап күн де ашылды,
    Айналаға нұр шашылды.
    Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
    Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.

             



    Сәлемдеседі

    Смайлик арқылы









    Кіріспе

    9мин


    «Зымыран» сұрақтар

    1.Қандай сөз таптарын білесіңдер?

    2.Зат есім нені білдіреді?

    3. Зат есім сұрақтарын ата?

    4. Жалпы есімдерге мысал келтір?

    5. Жалқы есімдер деп қандай зат есімдерді айтады?

    6. Негізгі зат есім дегеніміз не?

    7. Туынды зат есім қалай жасалады?

    8. Тәуелдік жалғаулар деп қандай жалғауларды айтады?


    Оқушылар берілген сұрақтарға жылдам, әрі нақты жауап береді.



    Смайлик арқылы


    Интерактивті тақта

    Негізгі бөлім

    26мин





    -Өлеңнен жасырын тұрған сөздерді тауып , мәнерлеп оқыту.

    -Өлеңнен етістік болып тұрған сөзді табу.

    Жасыл көктем келеді ,

    Самал беттен өбеді.

    Көкте бұлттар көбейсе,

    Мөлдір тамшы төгеді.
    -Етістік туралы не білеміз?

    Дара және күрделі етістік қалай жасалады?

    1-жаттығу Оқулықпен жұмыс

    1-топ:Сурет туралы әңгімелеу

    2-топ:Суретке ат қою

    3-топ:Оқулықта берілген

    Әнуар балықтарға жем шашты. Сөйлемге талдау жасау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 4 сынып
    17.02.2021
    443
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Асанова Жанна Женисбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации