Материалдар / Үш таңбалы сандарды қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үш таңбалы сандарды қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Үш таңбалы сандарды тиімді қосу және азайту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2023
234
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Автор: Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Пән: Математика
Сынып: 3-сынып
Бөлім: Үш таңбалы сандарды қосу және азайту
Тақырып: Үш таңбалы сандарды қосу және азайту

Оқу мақсаттары:

 3.1.1.2 үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру;
3.1.2.5. Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және
азайтуды орындау;
3.2.1.2. Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті өрнектің мәнін табу.  

сабақтың мақсаттары:

 Барлық оқушылар: үш таңбалы сандарды оқиды, жазады және салыстырады; Үш таңбалы
сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша қосу және азайтуды ауызша
орындайды.
Кейбір оқушылар: Әріптердің берілген мәндерінде екі әрпі бар әріпті өрнектің мәнін табуды біледі.
Көпшілік оқушылар: Үш таңбалы сандарды/мыңдықтарды санның ондық құрамы негізінде ауызша
қосу және азайтуды орындауды түсіндіре алады.  

Тірек білім, білік,

Дағдыларын дамыту: 1000 көлеміндегі сандарды оқи алады.

дағды:

Пәндік лексика және терминология:
Разряд. ондықтар, жүздіктер, бірліктер, мыңдықтар. Үш таңбалы сандардың ондық құрамы.
Үш таңбалы сандардың қосу және азайту амалдарын орындау тәсілдері.
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
Талқылау:
Санды разрядты қосылғыштардың қосындысы түрінде жазу дегеніміз не?
Разряд бойынша қосу (азайту) дегеніміз не ?
Үш таңбалы сандарды қалай қосуға болады?
Жазылым:
Сандық және әріптік өрнектерді жазу. 
 

Сабақ барысы
Сабақ

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

кезеңдері
сабақтың басы:

 Ынталандыру. Ауа райын білу не үшін қажет? Нақты ауа райы туралы

(6мин.)

мәліметті білгеніңіз көптеген қиындықтан сақтауы мүмкін (ең аз дегенде –
бұл аяқ киімнің су болып қалуынан, сондай-ақ ауыл шаруашылығындағы
үлкен шығындардан сақтайды және т.б.). Сол себепті ауа райы туралы
мәлімет нақты және сенімді болуы өте маңызды. Метеорологтардың нақты
ақпараты – әуетранспорт қызметінің сәттілігінің кепілі. Климаттық
жағдайы қауіпті және табиғи апаттар болуы мүмкін аймақтарда ауа райын
білу өте маңызды.  
Өзектендіру. Топтық жұмыс (әртүрлі мөлшердегі және түрлі түсті
геометриялық фигуралар, табиғи материалға – бұршақ, түрлі жаңғақтар,
қақпақтар, түймелер және т.б. жатады). Балалар оқулықтан
1-тапсырманы орындайды. Мысалы, 324 санын былай қоюға болады:     

Image not
Image
foundnot
Image
or found
typenot
unknown
orfound
type or
unknown
type unknown
Image
Image
not Image
found
notImage
found
or
type
or Image
type
unknown
notImage
found
not
found
not
or unknown
type
found
not
or type
found
unknown
or type
unknown
or type
unknown
unknown

  

  

  

 

Мақсат қою (мәселелі жағдаят) Оқушылар топпен жұмысты
жалғастырып, оқулықтағы 1-тапсырманы орындауды жалғастырады,
сандар сәулесінен жиындар шешімін атап, көрсетеді, осы жиынның 5
санын атайды. Оқушылардан бүгін қандай сандармен жұмыс
жасайтындарын сұрайды (үш таңбалы).   

Сабақкезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

сабақтыңортасы:

Жаңаны ашу. Жаңа тақырып бойынша бейнебаянды (1,13мин) көрсетеміз.

(20мин.)

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/246-347-593-246-turindegiush-tangbaly-sandardy-zhazbasha-qosu-zhane-azajtu?mid=f8e43bf0-9ee4-11e9a361-1f1ed251dcfe
2-тапсырма: оқушылар есептеулерін түсіндіріп және балалардың есептеу
алгоритмдерін ауызша айтады.
678+2=670+(8+2)=670+10=
791+9=790+(1+9)=790+10= 
  Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.
3(а)-тапсырма: оқушылар есептегендерін кезекпен айтып түсіндіреді.
576+4
593+7
3+547
7+123
4-тапсырма: оқушылар есептеуді орындауда толық ондыққа дейін
толықтыруды қолданғанның тиімді екендігін бақылап байқаулары қажет  
5-тапсырма: оқушылар есепті шығарады. Берілгенге кері есеп
құрастырады және өзінің пайымдауының дұрыстығын дәлелдейді.

Өзіндік жұмыс:

 Өзіндік жұмыс Мұғалім дәптердегі тапсырманы орындауды ұсынады.

(5мин.)

Бағалау критерийлерін қарайды. Мен: -үш таңбалы сандардың ондық
құрамын жазуды білемін; -1000 көлеміндегі сандарды ондық құрам
негізінде қоя аламын; -1000 көлеміндегі сандарды ондық құрам негізінде
азайтамын. Өткенді қолдану. Оқулықтағы 6-тапсырманы орындау
ұсынылады.  

Кері байланыс:
(3мин.)

 Кері байланыс. «Жетістік сатысы»

Ресурстар
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!