Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
|
Амандасу.
Түгелдеу.Үйтапсырмасын оқытуТопқа бөлу.Мозайка
әдісі.
Суреттер
арқылы.
Жаңа тақырып. «Бәйге»
ойыны
1
тапсырма
Дескриптор:
Көптаңбалы сандарды
бөлуді есептейді,мәнін
жазады
2 тапсырма. «Асық ату»
ойыны.
Дескриптор:
Көптаңбалы сандарды
көбейтіп,мәнін жазады
Жұптық
жұмыс.
Сергіту сәті: нейро
жаттығу.
Топтық жұмыс. «Кел
ойнайық,тез ойлайық» әдісі
Дәптермен
жұмыс.
«Нысана»
әдісі
|
Үй тапсырмасын ауызша
оқып тексертеді. Топқа бөлу.
Суреттер
арқылы.
Көптаңбалы сандарды
бөлуді есептейді,мәнін
жазады
Көптаңбалы сандарды
көбейтіп,мәнін жазады
Есептейді және жұбының
тапсырмасын тексереді
Іс-қимыл арқылы
жасайды
Үш топ ,үш тапсырманы
бөліп орындайды.
Топпен
қорғайды.
Есептерді
шығарады
Сабақтың қызықты немесе ,қызықсыз өткенін 5 шкаланы бояу
арқылы білдіреді
|
К
еремет!
Кординат
осьі
1. 2.
3.4.5.6.7.8.9.10
Ә р дұрыс жауапқа 2 баллдан кордината сызығына белгіліп
отырады.
Әр дұрыс жауапқа 4
баллдан кордината сызығына белгіліп
отырады
«Әткеншек» әдісі арқылы
бірін-бірі бағалайды
2балл
Өзін-өзі
бағалау
Әр дұрыс жауапқа 2
баллдан кордината сызығына белгіліп
отырады
|
суреттер
Дәптерлер
Е септеу
тәсілдері жазылған плакат
акт
10 балдық жүйемен
бағаланады
Кері байланыс нысаны
|