Материалдар / Үш таңбалы санға бөлу және көбейту алгоритмі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үш таңбалы санға бөлу және көбейту алгоритмі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жариялаған ашық сабақ жас мамандарға , пікір алмасу үшін , басқада мұғалімдермен ой бөлісу үшін қажет. Ашық сабақ өткізер алдында көмек ретінде. Уақытты тиімді қолдануға, есеп, амалдарды орындауға, бірін -бірі бағалауға қажетті материал. Күнделікті сабақтарда да қолданысқа тиімді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
540
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пәні:МатематикаМектеп: Жамбыл атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ
Күні: 18.02.19Мұғалім: Саукбаева А. Р




Сабақтың тақырыбы:Үш таңбалы санға бөлу және көбейту алгоритмі.708 * 347 және 245676 :708
Сынып: 4 «Г»Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақта меңгерілген оқу мақсаттарыТақырып туралы біледі, түсінедіБерілген тақырып бойынша есептерді шығара алады.Алған білімдерін өмірде қолдана алады.
Сабақ мақсаттарБарлық оқушылар : Үш таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейтіп, оны бөлу амалдарымен тексеруге байланысты есептердішығарады.Көпшілігі:Көбейту және бөлу амалдарына біледі.Кейбір оқушылар:Жылдамдықпен тапсырмаларды орындай алады.Фигуралардың ауданы мен пириметірін табуға есептер шығарады, шығармашылық тапсырмалар орындайды.
Ойлау деңгейлеріБілу, қолдану, түсіну.
Оқу дағдыларыОқылым, айтылым, жазылым.
Тілдік мақсат геометриялық фигуралар
АКТ қолдануИнтерактивті тақта
Алдыңғы оқуЖылдамдық, қашықтық, уақыт.
Құндылықтарды дарытуТоппен жұмыс жасай отырып, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Пәнаралық байланысДүниетану,әдебиет.
Жоспар
Жоспарланған уақыттарЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Ынтымақтастық атмосферасы 3 минутШырылдады қоңырау,Біз сабақты бастаймыз.Партамызға отырып,Табыс тілеп көзбенен,Жаңа білім алуға,Алға қадам бастаймыз.

Оқушылар бір- біріне сәттілік пен бестік баға тілейді.





Қызығушылық-ты ояту7 минут Үй тапсырмасын тексеру. № 10. 43-бетАмалдарды орында: 708 * 62 + 304 * 95 9000 – 77952 / 28 13995 – 27948 / 51 3. Түсіндіре аласың ба? Көбейіткіш неше таңбалы сан? Неше толымсыз көбейтіндінің мәні шықты? Әр толымсз көбейтіндінің мәні қандай ретпен жазылған? Бірінші толымсыз бөлінгіші қай разрядтың Бірлігін көрсетеді. 1.Қозғалыстың  3 шамасы: жылдамдық, уақыт, қашықтық.2.Қуып жету қозғалысы3.Қалып қою қозғалысы4.Бір- біріне қарама-қарсы бағытталған қозғалыс5.Бірінен-бірі қарама-қарсы бағытталған қозғалыс
Мағынаны тану20 минут

3. Тақтамен жұмыс: әр топтан 1 оқушыдан шығып карточкадағы тапсырманы орындау1 – тапсырма: 604*439 18456 / 769 2 – тапсырма: 502*487 3948 / 564 3 – тапсырма: 306* 548 226014 / 834 5.Ойланайық, ойнайық. Есеп шығаруЖүк м V1= 60 км/ сағ Ш: 480км / 80 км/сағ = 6сағ Жеңіл м V1 = 80км/сағ 480км/ 60км/сағ =8 сағ S2 – 480 км 8 – 6 =2сағ S1 - ? 2 * 60км = 120км Ж: жүк машинасы жеңіл машинасы келгенде 120 км жүргенДескрипторЕсептін мағынасын танидыФормуламен шығарадыЖауабын табады6. Өздік жұмыс: Түске дейін – 7а Түстен кейін 5 а әр автобуста 150 Ш: 7 * 15 + 5 * = 180 б Барлығы - ? б Ж: Барлығы:180 б. 

ДескрипторБерілгенін түсінедіЕсептеп шығарады8. Тез шешейік. Бөліндінің компоненттерін еске түсіру. Бөліндінің мәні. 234 604 49 580Бөлгіш 23 39 65 27Қалдық 21 31 64  26Бөлінгіш 5403 23 587 324915686 

8. Ауызша. Биіктігі х см, ұзындығы 4 см, ені 2см тік бұрышты параллепипедтің көлемін өрнек түрінде жазу. 

Дтскриптор:Ұзындық және онын бірліктерін біледіЕсепті ауызша жылдам орындады.

Сергіту сәті2 минут«Қолымда не бар? Ойынның мазмұны: Баланың қолына үлкендігі әртүрлі заттарды ұстату. Мысалы, үлкен және кіші тастар. Бала қолына қарамастан, сипап-сезу арқылы үлкен-кіші заттың оң және сол қолында екенін анықтайды. Қалған балалар оның жауабынын дұрыстығын тексереді. Жуан-жіңішке, ұзын-қысқа өлшемдері бойынша жұмыс осылайша жүргізіледі. 

Оқушылар сергіп алады
Ой толғанысминут10минутШығармашылық тапсырма. 9. Амалдарды орында29070 – 176870 / 23 * 3 + 589 = 6 589(162000 – 216 * 450) *(816 * 4) = (162 000 -97200)*204= 64800*204=13219200(181403 - 76403) / 100 – 525 = 105000:100-525=1050-525=525

Үй тапсырмасы9 45-бет

ДиференциялауОқушыларға мейліншеҚолдау көрсетуді қалайЖоспарлайсыз

Бағалау оқушы білімінТексеруде қалайшаЖоспарлайсыз?Пәнаралық байланысДенсаулық пенҚауіпсіздікті тексеру,АКТ
РефлексияСабақтың оқу мақсаттары Мен міндеттеріАнық па?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті?Қандай деңгейде өтті?

Бүгін сабақ қызықты болды ма?











ДифференциялауЖоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалай болды?Жоспарыма қандайӨзгерістер енгіздім?



Қортынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды оқытуды да,оқуды да ескеріңіз?1.Оқушыларды әр кезеңде бағалау2.Дарынды оқушылар мен үлгерімі төмен оқушыларға ерекше көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады оқытуды да,оқуды да ескеріңіз?















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!