Пәні:Математика | Мектеп: Жамбыл атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен КММ |
Күні: 18.02.19 | Мұғалім: Саукбаева А. Р |
|
|
Сабақтың тақырыбы: | Үш таңбалы санға бөлу және көбейту алгоритмі.708 * 347 және 245676 :708 |
Сынып: 4 «Г» | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақта меңгерілген оқу мақсаттары | Тақырып туралы біледі, түсінедіБерілген тақырып бойынша есептерді шығара алады.Алған білімдерін өмірде қолдана алады. |
Сабақ мақсаттар | Барлық оқушылар : Үш таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбейтіп, оны бөлу амалдарымен тексеруге байланысты есептердішығарады.Көпшілігі:Көбейту және бөлу амалдарына біледі.Кейбір оқушылар:Жылдамдықпен тапсырмаларды орындай алады.Фигуралардың ауданы мен пириметірін табуға есептер шығарады, шығармашылық тапсырмалар орындайды. |
Ойлау деңгейлері | Білу, қолдану, түсіну. |
Оқу дағдылары | Оқылым, айтылым, жазылым. |
Тілдік мақсат | геометриялық фигуралар |
АКТ қолдану | Интерактивті тақта |
Алдыңғы оқу | Жылдамдық, қашықтық, уақыт. |
Құндылықтарды дарыту | Топпен жұмыс жасай отырып, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану,әдебиет. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыттар | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Ынтымақтастық атмосферасы 3 минут | Шырылдады қоңырау,Біз сабақты бастаймыз.Партамызға отырып,Табыс тілеп көзбенен,Жаңа білім алуға,Алға қадам бастаймыз. |
Оқушылар бір- біріне сәттілік пен бестік баға тілейді.
|
Қызығушылық-ты ояту7 минут | Үй тапсырмасын тексеру. № 10. 43-бетАмалдарды орында: 708 * 62 + 304 * 95 9000 – 77952 / 28 13995 – 27948 / 51 3. Түсіндіре аласың ба? Көбейіткіш неше таңбалы сан? Неше толымсыз көбейтіндінің мәні шықты? Әр толымсз көбейтіндінің мәні қандай ретпен жазылған? Бірінші толымсыз бөлінгіші қай разрядтың Бірлігін көрсетеді. 1.Қозғалыстың 3 шамасы: жылдамдық, уақыт, қашықтық.2.Қуып жету қозғалысы3.Қалып қою қозғалысы4.Бір- біріне қарама-қарсы бағытталған қозғалыс5.Бірінен-бірі қарама-қарсы бағытталған қозғалыс |
Мағынаны тану20 минут
| 3. Тақтамен жұмыс: әр топтан 1 оқушыдан шығып карточкадағы тапсырманы орындау. 1 – тапсырма: 604*439 18456 / 769 2 – тапсырма: 502*487 3948 / 564 3 – тапсырма: 306* 548 226014 / 834 5.Ойланайық, ойнайық. Есеп шығару. Жүк м V1= 60 км/ сағ Ш: 480км / 80 км/сағ = 6сағ Жеңіл м V1 = 80км/сағ 480км/ 60км/сағ =8 сағ S2 – 480 км 8 – 6 =2сағ S1 - ? 2 * 60км = 120км Ж: жүк машинасы жеңіл машинасы келгенде 120 км жүрген. ДескрипторЕсептін мағынасын танидыФормуламен шығарадыЖауабын табады6. Өздік жұмыс: Түске дейін – 7а Түстен кейін 5 а әр автобуста 150 Ш: 7 * 15 + 5 * = 180 б Барлығы - ? б Ж: Барлығы:180 б.
ДескрипторБерілгенін түсінедіЕсептеп шығарады8. Тез шешейік. Бөліндінің компоненттерін еске түсіру. Бөліндінің мәні. 234 604 49 580Бөлгіш 23 39 65 27Қалдық 21 31 64 26Бөлінгіш 5403 23 587 324915686
8. Ауызша. Биіктігі х см, ұзындығы 4 см, ені 2см тік бұрышты параллепипедтің көлемін өрнек түрінде жазу.
Дтскриптор:Ұзындық және онын бірліктерін біледіЕсепті ауызша жылдам орындады.
|
Сергіту сәті2 минут | «Қолымда не бар? Ойынның мазмұны: Баланың қолына үлкендігі әртүрлі заттарды ұстату. Мысалы, үлкен және кіші тастар. Бала қолына қарамастан, сипап-сезу арқылы үлкен-кіші заттың оң және сол қолында екенін анықтайды. Қалған балалар оның жауабынын дұрыстығын тексереді. Жуан-жіңішке, ұзын-қысқа өлшемдері бойынша жұмыс осылайша жүргізіледі.
| Оқушылар сергіп алады |
Ой толғанысминут10минут | Шығармашылық тапсырма. 9. Амалдарды орында. 29070 – 176870 / 23 * 3 + 589 = 6 589(162000 – 216 * 450) *(816 * 4) = (162 000 -97200)*204= 64800*204=13219200(181403 - 76403) / 100 – 525 = 105000:100-525=1050-525=525 |
|
Үй тапсырмасы | 9 45-бет |
|
ДиференциялауОқушыларға мейліншеҚолдау көрсетуді қалайЖоспарлайсыз
| Бағалау оқушы білімінТексеруде қалайшаЖоспарлайсыз? | Пәнаралық байланысДенсаулық пенҚауіпсіздікті тексеру,АКТ |
РефлексияСабақтың оқу мақсаттары Мен міндеттеріАнық па?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті?Қандай деңгейде өтті? |
Бүгін сабақ қызықты болды ма?
|
|
ДифференциялауЖоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалай болды?Жоспарыма қандайӨзгерістер енгіздім? |
|
|
Қортынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды оқытуды да,оқуды да ескеріңіз?1.Оқушыларды әр кезеңде бағалау2.Дарынды оқушылар мен үлгерімі төмен оқушыларға ерекше көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады оқытуды да,оқуды да ескеріңіз? |
|
|