Үш тіл білетін мемлекеттер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үш тіл білетін мемлекеттер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Қарым-қатынас»

Бөлім: «Тіл дамыту», «Тілдің үштұғырлығын дамыту»

Тақырыбы: «Тілдің үштұғырлығын қолданатын елдермен танысу».

Қазақстан туралы, ондағы тұратын адамдар туралы, мемлекеттік рәміздер туралы әңгімелесу. Ресей туралы, оның мемлекет ретінде туы, ән-ұраны мен адамдары және оның іс-әрекеттері жайлы әңгімелесу. Ұлыбританиямен, оның ата-бабалық салт-дәстүрлерімен танысу. Балаларды мемлекеттермен және оның картадағы орналасқан жерімен және сыртқы пішінімен таныстыру.

Мақсаты: үштілдікке кірген тілдерде сөйлейтін адамдар тұратын мемлекеттер туралы балаларда түсініктерді қалыптастыру.

Білім берушілік міндеті: тілдің үштұғырлығына кірген мемлекеттердің сыртқы түрі бойынша мемлекеттік рәміздерін ажырата білуге, ол мемлекеттегі сөйлеу тілдерін атауға; түстері мен жер аумағы бойынша картадан тауып алуға үйрету.

Дамытушылық міндеті: мемлекеттер атауын сыртқы түрі бойынша көру арқылы, сөйлеу тілдерін есту арқылы ажырата білу іскерлігін дамыту, басқа мемлекеттің сөйлеу тілін қайталап, сол елдің белгілерін білдіретін сөздерді атау арқылы балалардың сөздік қорын байыту.

Тәрбиелік міндеті: тілдің үштұғырлығына кірген тілдерді үйренуге деген қызығушылықты тәрбиелеу.

Алдын ала жұмыс: мемлекеттер бойынша материалдарды әзірлеу, мемлекеттің картасын безендіру, мемлекеттік рәміздер үлгілері, тілдің үштұғырлығын қабылдаған мемлекеттер бейнеленген суреттер, көрсетілімдер.

Сөздік жұмыс: Қазақстан, Ресей, Ұлыбритания (Англия), қазақ, орыс, ағылшын тілдері. Мемлекет, ту, ән-ұран, мемлекет рәміздері.


Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиеші іс-әрекеті

Балалар іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Тілдің үштұғырлығына кірген тілдерді меңгеру үшін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне балалар шақырылады. Ортаға өзі барып келген мемлекеттің адамдарымен, олардың сөйлейтін тілдерімен таныстыру үшін саяхатшы кейіпкер - Білгішсымақ келеді.

Тілдерді меңгеру бойынша сабаққа қызығушылық танытады, олар үшін бұрын таныс емес мазмұнды карталар мен суреттерді қарастырады.

Ұйымдастыру-

шылық-ізденістік


Мемлекетің өзіне тән ерекшелігі бойынша әр елде әр түрлі тілде сөйлейтіндері жайлы, мемлекеттер мен тілдер туралы түсініктер беріледі. Оларды атап, картада көрсетеді, әр мемлекетке тән сөйлеу тілінің айтылу ерекшеліктерімен таныстырады.

Әрбір мемлекеттің астансымен таныстырып, ондағы танымал құрылыстар мен ғимараттарды көрсетеді - «Бәйтерек», «Кремль», «Биг Бэн».

Тәрбиеші балалардан бұрын оларға таныс болмаған сөздерді атауларын сұрап, басқа мемлекеттер жүйесінде олардың орналасқан орнын картадан тауып көрсетуді ұсынады.

СаяхатшыБілгішсымаққа жаңа мемлекеттер туралы, олардың танымал жерлері туралы танымдық әңгімесі үшін рахмет айтады.

Тәрбиешіні тыңдап, сұрақтарына жауап береді.

Мемлекет белгілерін атайды.

Үстел қасына тұрып мемлекеттердің ең белгілі деген белгілері бейнеленген суреттерді қарастырады. Тәрбиеші соңынан оларды қайталайды.

Суреттер бойынша мемлекеттер туралы суреттеуші әңгімелер құрастырады.

Рефлексивті-түзетушілік

Саяхатшы-Білгішсымақ өзінің суреттерін жинап, балалармен қоштасады.

Саяхатшы-Білгішсымақтың мазмұнды әңгімесі үшін алғыстарын айтады.


Күтілетін нәтиже

Нені білу керек:

- әлемде көптеген мемлекеттер бар екенін, ондағы адамдардың ана тілдерінде сөйлесетін;

- бұрын оларға таныс болмаған сөздерді және тілдерді (ағылшын) үйрену керектігін;

- жаңа атаулар мәнін.

Нені игереді:

- жаңа мемлекеттер мен тілдер жайындағы түсініктерді.

Нені біледі:

- сөйлеу тілінде мемлекеттердің, тілдердің атауларын қолданады, есту арқылы біледі;

- омеңгерілген мазмұн бойынша педагогтың сұрақтарына жауап береді.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.12.2017
380
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі