Тексерілді ––––––––––––––––––––––-
Күні
Сыныбы 10 «Ә»
Тақырып: «Үш тілді білу – жаһандық өмірге жолдама»
Мақсаты: Оқушыларды ана
тілімізді құрметтеуге тәрбиелеу. Тіл біздің ертеңіміз, бабалардан
қалған мұра екенін
түсіндіру.Елбасымыздың үштілділік жоспарын іске асыру
мақсатында ана тілге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, орыс,
ағылшын тілдерін жетік білуге баулу. Оқушыларды мақал-мәтелді дұрыс
қолдана білуге үйрету, сөз байлығын арттыру. Патриоттық тәрбие
беру, ойлау қабілетін дамыту, қазақ тілін құрметтеуге
баулу.
Міндеттері:
Қазақ тіліне деген ынтасын жандандырып және
орыс тілін білу, құрметтеу, өзін құрметтеу, тіл - біздің ертеңіміз,
тіршілігіміз, өміріміз екенін
түсіндіру
Сөздік қорын, сөйлеу қабілеттерін
дамыту.
Оқушыларда тілге деген құрметті бойларыңа
сіңіруге тәрбиелеу.
Өткізу формасы: Интерактивті әдіс –
тәсілдер.Талдауға ұсынатын педагогикалық сұрақтар.Педогогикалық
жағдаяттар. Іскерлік
ойындар.
Іс-шараның көрнектілігі: Қабырға газет
буклет
|
Деңгейлер |
Оқу тапсырмалары |
|
Білу (Кім? Не?Қайда) |
•
«Ана тілі жоқ жерде
ұлт жоқ».Ш. Айтматов |
|
Түсіну (Неге? Неліктен? Не үшін?) |
1. Кіріспе сөз. "Тіл-тіршілік
тынысы" |
|
Қолдану (практика) (Қалай пайдаланылады? Немен байланысты? Өз ойың қандай?) |
I бөлім. Ойын. «Кім
табады». |
|
Талдау (Салыстыр, айырмашылығы неде т.б.) |
II бөлім. Әдеби
монтаж оқушы: Сүйемін туған тілім, анам тілін
Бесікте жатқанымда – ақ берген
білім. |
|
Жинақтау (Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау) |
Тапсырма: «Жеті жұрттың тілін
біл» |
|
Бағалау (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Өз ойыңыз қандай?) |
Не
білдік? |
.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
үш тілді білу
үш тілді білу
Тексерілді ––––––––––––––––––––––-
Күні
Сыныбы 10 «Ә»
Тақырып: «Үш тілді білу – жаһандық өмірге жолдама»
Мақсаты: Оқушыларды ана
тілімізді құрметтеуге тәрбиелеу. Тіл біздің ертеңіміз, бабалардан
қалған мұра екенін
түсіндіру.Елбасымыздың үштілділік жоспарын іске асыру
мақсатында ана тілге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, орыс,
ағылшын тілдерін жетік білуге баулу. Оқушыларды мақал-мәтелді дұрыс
қолдана білуге үйрету, сөз байлығын арттыру. Патриоттық тәрбие
беру, ойлау қабілетін дамыту, қазақ тілін құрметтеуге
баулу.
Міндеттері:
Қазақ тіліне деген ынтасын жандандырып және
орыс тілін білу, құрметтеу, өзін құрметтеу, тіл - біздің ертеңіміз,
тіршілігіміз, өміріміз екенін
түсіндіру
Сөздік қорын, сөйлеу қабілеттерін
дамыту.
Оқушыларда тілге деген құрметті бойларыңа
сіңіруге тәрбиелеу.
Өткізу формасы: Интерактивті әдіс –
тәсілдер.Талдауға ұсынатын педагогикалық сұрақтар.Педогогикалық
жағдаяттар. Іскерлік
ойындар.
Іс-шараның көрнектілігі: Қабырға газет
буклет
|
Деңгейлер |
Оқу тапсырмалары |
|
Білу (Кім? Не?Қайда) |
•
«Ана тілі жоқ жерде
ұлт жоқ».Ш. Айтматов |
|
Түсіну (Неге? Неліктен? Не үшін?) |
1. Кіріспе сөз. "Тіл-тіршілік
тынысы" |
|
Қолдану (практика) (Қалай пайдаланылады? Немен байланысты? Өз ойың қандай?) |
I бөлім. Ойын. «Кім
табады». |
|
Талдау (Салыстыр, айырмашылығы неде т.б.) |
II бөлім. Әдеби
монтаж оқушы: Сүйемін туған тілім, анам тілін
Бесікте жатқанымда – ақ берген
білім. |
|
Жинақтау (Алынған ақпарат негізінде қорытынды жасау) |
Тапсырма: «Жеті жұрттың тілін
біл» |
|
Бағалау (Сен қалай ойлайсың? Не істер едің? Өз ойыңыз қандай?) |
Не
білдік? |
.
шағым қалдыра аласыз













