Материалдар / Үш тілдік авторлық бағдарлама " Үш тұғырлы химия"

Үш тілдік авторлық бағдарлама " Үш тұғырлы химия"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа бағдарлама
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің «Молодежный кентінің №23 орта мектебінің базасындағы тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ


ҚАРАСТЫРЫЛДЫ

Әдестемелік кенестің отырысы

хаттама

1 « 28» 08.2018ж

ӘК жетекшісі

Д.М Бекова __________


КЕЛЕСІЛДІ

АББД және С

ӘК менгерушісі

Ж.Н.Шайкин

______________


БЕКІТЕМІН

«Молодежный кенті №23ОМ» КММ директоры

М.Б._Мусипова________

Бұйрық №____

«31» 08.2018ж













Үш тұғырлы химия

Три фундаментальной химии

Tree fundamental chemistry

факультативтік курсының

БАҒДАРЛАМАСЫ

( 8 сынып, 34 сағат)

2018-2019 жыл






Құрастырган

Химия пәнінің мұғалімі

Молдабаева Ж.Е.











Молодежный кенті



Автор:


Учитель_химии

Молдабаева Ж.Е.

(предмет)

СШ № 23п.Молодежный Осакаровского района

город/район

ФИО Молдабаева Ж.Е.______

подпись

























































Аннотация

Бағдарламада жеке жаратылыстану ғылыми пәндеріндегі (химия)ағылшын тілінде сабақ беруге көшу туралы айтылған. «Химия» және «ағылшын тілі» пәндерінің дидактикалық шарттары, пәнаралық біріктіру әдістемесі мен түрлері, сабақ жоспарларының үлгілері көрсетілген.



Аннотация



Программа дана переходу преподавания на английском языке отдельных естественнонаучных дисциплин (химия). Автором рассмотрены дидактические условия, формы и методы осуществления межпредметной интеграции учебных дисциплин «химия» и «английский язык», даны рекомендации по организации уроков.



Аnnotation

The article is devoted to the transition to teaching in English of certain natural science disciplines (chemistry). The author considers didactic conditions, forms and methods of implementation of interdisciplinary integration of educational disciplines (chemistry) and English, recommendations on the organization of similar lessons are given.



Түйінді сөздербілім беру, жаңа технологиялар, пəндік - тілдік интеграцияланған оқыту

(CLIL), шетел тілі, билингвальды оқыту.

Ключевые слова: образование, современные технологии, предметно-языковое

интегрированное обучение (CLIL), иностранный язык, билингвальное обучение.

Keywords: education, modern technologies, content and language integrated learning (CLIL), foreign

language, bilingualeducation.


















Оқушылар тізімі

Сынып (grade) - 8



  1. Аблаева Дильназ

  2. Атбай Хажгельд

  3. Жолтай Мейрамбек

  4. Гантөмөр Армангуль

  5. Зурман Абилхайр

  6. Исабеков Руслан

  7. Исаев Медет

  8. Искакова Назия

  9. Қалкенов Едіге

  10. Қабидолла Мөлдір

  11. Макашева Аружан

  12. Молдабаев Әділет

  13. Мизембаева Асем

  14. Серік Жүсіп

  15. Серік Айназ

  16. Тлеубаев Садуат

























Мазмұны



  1. Түсінік хат


  1. «Үш тұғырлы химия» курсында CLIL әдісін қолдану


  1. Курстың мазмұны мен құрылымы


  1. Тақырыптық – күнтізбелік жоспар


  1. Глоссарий


  1. Пайдалынған әдебиеттер тізімі
































Түсінік хат



Қазіргітаңдағыбілімберужүйесіоқушының жәнемұғалімніңде жан-жақты дамыған, жаңашылдыққа құмар болуын талап етуде. Қазақстандық білім беруде жаратылыстану пәндерін ағылшын тілінде меңгерту маңызды мәселе ретінде бағдар алып отыр. Оның маңыздылығы сол, оқушыларымыздың бүгін алған нақты білімдерін ғаламдық деңгейдегі тілде меңгере алуы, ертең олардың әлемдік білімнарығындағы бәсекелес ортада өзінің мықтылығын дәлелдеуінде. Ағылшын тілінде негізгі ғылыми түсініктерді меңгеру, көптеген сапалы ресурстармен жұмыстануға мүмкіндік береді.

Химия сабақтарында жаңа білімді үш тілде толықтай меңгеруге мүмкіндіктер бола бермейді. Сол себепті қосымша жүргізілетін факультативтік курстардың маңызы зор. Ұсынылып отырған факультативтік курс бағдарламасы қазақ және орыс тілдерінде оқытылатын 8-сыныптарға арналады. Барлығы 34 сағат, аптасына 1 сағаттан жүргізіледі. Факультатив бағдарламасы білім беру стандартына сай тақырыптарды қамтылып құрылған. Сабақ кезінде оқытылатын негізгі химиялық түсініктерді факультатив сабақтары кезінде ағылшын тілінде оқыту көзделген. Әрбір тараудың соңында өткен жаңа сөздерді қайталау үшін арнайы сағат бөлінген. Бұл алынған білімді нақтылау үшін маңызды.



Факультатив курсының мақсаты: химияның негізгі түсініктерін ағылшын тілінде меңгеру және оны тәжірибеде пайдалану



Факультатив курсының міндеттері: оқушылардың өз бетімен жұмыстануға ынталандыру үшін, қосымша сабақтарды түрлі әдістермен өткізу, жаңа терминдер мен жаңа сөздерді ағылшын тілінде меңгеруге ынталандыру, оқушылардың шет тілдерді өз еркімен меңгеруіне мүмкіндіктер жасау.



Күтілетін нәтиже:

1. Негізгі терминдер мен түсініктерді ағылшын тілінде біледі.

2. Сөздікпен жұмыс жасай алады

3. Химиялық жаттығулар мен арифметикалық амалдарды қолданып есептер шығарады

4. Ағылшын тілінде сөйлемдер құрап, өзара пікір алмасады.






Explanatory letter



Today's education requires both students and teachers to be versatile, to be closer to innovation. The education of Kazakhstan is gradually directed to teaching natural science subjects in English. This is a big step for the preparation of current schoolchildren, as tomorrow's successful, cancure-able citizens in the world educational space. Thus, they will be proficient in English at a sufficient level to understand the basic natural scientific concepts. This will give them the opportunity to work with a lot of quality information in English.

Chemistry lessons do not always provide time for mastering new knowledge in all three languages. Therefore, additional classes in the form of elective courses are very necessary for the realization of this goal. This elective course is designed for the 8th grade with Kazakh and Russian language of instruction. Only 34 hours, a week for 1 hour. The course program is based on the basic concepts of chemistry studied by educational standards. That is, all the basic concepts studied at the chemistry lessons will be learned in English at the optional course. After each chapter, the time is allocated for repeating the previous terms. This will help to strengthen the acquired knowledge in English.





The purpose of the elective course: the study of basic concepts in chemistry in English and its application in practice.



The objectives of the elective course: Organize lessons with different interactive methods, thereby attracting children to self-development, stimulating children to learn new terms and words in English, to involve children in independent learning of foreign languages.





Expected results:

1. Will know the basic terms and basic concepts of chemistry in English

2. Ability to work with the dictionary

3. Solutions of chemical problems and arithmetic combinations 4. Will make proposals and exchange dialogues in English







Пояснительное письмо





Сегодняшнее образование требует как от учеников, так и от учителей быть разносторонними, быть ближе к инновации. Образование Казахстана постепенно направляется на преподавание естественноаучных предметов на английском языке. Это большой шаг для подготовки нынешних школьников, как завтрашних успешных, канкуретноспособных граждан на мировом образовательном пространстве. Таким образом, они будут владеть английским в достаточном уровне чтобы понимать основные естественноаучные понятия. Это даст им возможность работать с большим количеством качественной информации на английском языке.

На уроках химии не всегда предоставляется время для усвоения новыхзнаний на всехтрехязыках. Поэтомудополнительные занятия в виде факультативных курсов очень необходимы для реализации этой цели. Данный факультативный курс предназначен для 8-го класса с казахским и русским языком обучения. Всего 34 часов, в неделю по 1-ому часу. Программа курса составлена на базовых понятияххимииизучаемыепообразовательнымстандартам.То есть, все основные понятия изучаемые на уроках химии будут усвоены на английском языке на занятиях факультативного курса. После каждой главы выделяется время для повторения прошедших терминов. Это поможет укрепить приобретенные знания на английском языке.



Цель факультативного курса: изучение базовых понятий по химии на английском языке и применение его на практике.

Задачи факультативного курса: организовывать уроки разными интерактивными методами, тем самым привлекая детей к саморазвитию, стимулировать детей к изучению новых терминов и слов на английском языке, привлекать детей к самостоятельному обучению иностранных языков.

Ожидаемые результаты:

1. Будут знать основные термины и базовые понятия по химии на английском языке

2. Возможность работы со словарем

3. Решения химических задач с использованием арифметических комбинации

4. Будут составлять предложения и обмениваться диалогами на английском языке


Курстың мазмұны

Содержание курса

Course Contents

8 – сынып

(34 сағат, аптасына 1 сағаттан)


Тарау-1. Алғашқы химиялық ұғымдар. Chapter-1. The first chemical concepts. \12\


Химия ғылымы.Science of Chemistry. «Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» ."Getting familiar with safety rules and laboratory equipment"

Атом.Atom .Молекула. Molecule. Жай және күрделі заттар.Simple and complex substance. Заттар және қоспалар.Substances and mixtures. Химиялық элементтің таңбалары.Characteristics of chemical elements. Химиялық формулалар.Chemical formulas. Валенттілік.Valency .Физикалық құбылыстар. Рhysical phenomena.Химиялық құбылыстар. Сhemical phenomena. Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау. Reports on the section, summary


Тарау-2. Ауа. Жану реакциясы. Chapter-2.Weather. Combustion Reaction. \8\


Ауаның құрамы. Composition of air. Жану. Combustion. Оттек. Oxygen. Жану реакциясының өнімдері.Products of combustion reactions. Оксид. Оxide. Қышқыл оксиді. Аcid oxide егізгі оксид. Вasic anhydride. Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау. Reports on the section, summary



Тарау-3. Қарапайым химиялық реакциялар. Chapter-3. Simple chemical reactions. \5\


«Қышқыл» және «сабынданатын» заттар. “Аcidic and soapy” substances. Қышқылдар.Acid.

Сілтілер.Alkalis. Химиялық индикаторлар.Chemical indicators. Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау. Reports on the section, summary.



Тарау-4. Химиялық элементтердің периодтық кестесі. Chapter-4. Periodic table of chemical elements. \9\


Периодтық заң. Рeriodic law . Периодтық кесте. Рeriodic table. Атом нөмірі. Аtomic number. Топ, топша. Group, subgroup. Период. Period. Сілтілік металдар. Alkaline metal. Галогендер.

Halogen. Инертті газдар. Noble gas. Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау.

Reports on the section, summary














Химия курсының бағдарламасы \ The scheduling of the course Сhemistry

(барлығы 34сағ, аптасына 1сағат) \ 1 times a week, 34 times a year

Химия 8 \ Chemistry 8


Сабақтың тақырыбы\

Cabject matter

Сағат саны\

Hours

Барлығы\ Total


Мерзімі\ Date

Оқушылардың өздігінен атқаратын жұмыстары CLIL әдісі




Теория \theory

Прак

practice


Тарау-1

Алғашқы химиялық ұғымдар.

Chapter-1

The first chemical concepts.



12



1

Химия ғылымы.

Science of Chemistry.

1




Химия ғылымымен танысу

2

«Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» .

"Getting familiar with safety rules and laboratory equipment"


1



Практикалық жұмыс

3

Атом.

Atom

1




  • Терминмен жұмыс

4

Молекула.

Molecule

1




Терминмен жұмыс

5

Жай және күрделі заттар.

Simple and complex substance

1




Салыстыра білуге үйрету

6

Заттар және қоспалар.

Substances and mixtures.

1




Салыстыра білуге үйрету

7

Химиялық элементтің таңбалары.

Characteristics of chemical elements.

1




Таңбаларды жаза біледі

8

Химиялық формулалар.

Chemical formulas.

1




Химиялық формулаларды жаза біледі

9

Валенттілік.

Valency

1




Валенттілік ұғымын түсінеді

10

Физикалық құбылыстар. Рhysical phenomena

1




Құбылыстарды айыра біледі

11

Химиялық құбылыстар. Сhemical phenomena

1




Құбылыстарды айыра біледі

12

Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау.

Reports on the section, summary


1



Практикалық жұмыс


Тарау-2

Ауа. Жану реакциясы.

Chapter-2

Weather. Combustion Reaction



8



13

Ауаның құрамы.

Composition of air

1




Ауаның құрамын зерттейді

14

Жану.

Combustion

1





15

Оттек.

Oxygen

1





16


Жану реакциясының өнімдері.

Products of combustion reactions

1




Жану реакциясының өнімдерін зерртейді

17

Оксид.

Оxide

1




Бейорганикалық қосылыстарды ажырата біледі.

18

Қышқыл оксиді.

Аcid oxide

1




Бейорганикалық қосылыстарды ажырата біледі.

19

Негізгі оксид.

Вasic anhydride

1




Бейорганикалық қосылыстарды ажырата біледі.

20

Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау. Reports on the section, summary

1




Практикалық жұмыс


Тарау-3

Қарапайым химиялық реакциялар

Chapter-3

Simple chemical reactions



5



21

«Қышқыл» және «сабынданатын» заттар.

Аcidic and soapy” substances

1




Терминдермен жұмыс жасай алады

22

Қышқылдар.

Acid

1




Бейорганикалық қосылыстарды ажырата біледі.

23

Сілтілер.

Alkalis

1




Бейорганикалық қосылыстарды ажырата біледі.

24

Химиялық индикаторлар.

Chemical indicators

1




Ажырата біледі

25

Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау. Reports on the section, summary


1



Практикалық жұмыс


Тарау-4

Химиялық элементтердің периодтық кестесі.

Chapter-4

Periodic table of chemical elements.



9



26

Периодтық заң.

Рeriodic law

1




Периодтық заңмен танысады

27

Периодтық кесте.

Рeriodic table

1




Периодтық кестемен жұмыс жасайды

28

Атом нөмірі.

Аtomic number

1




Атомдық нөмірдің ерекшелігін біледі

29

Топ, топша.

Group, subgroup

1




Топ, топшаның айырмашылығын біледі

30

Период.

Period

1




Периодтың кестенің ашылуын зерттейді

31

Сілтілік металдар.

Alkaline metal

1




Сілтілік металдардың ерекшелігін зертейді

32

Галогендер.

Halogen

1




Галогендердің ерекшеліктерімен танысады

33

Инертті газдар.

Noble gas.

1




Инертті газдардың түрлерін зерттейді

34

Тарау бойынша есеп шығару, қорытындылау.

Reports on the section, summary


1



Практикалық жұмыс


Барлығы .

Everything



34




Lecture дәріс лекция

Рractical work – практикалық жұмыс - практикум

Reasoning – талқылау – рассуждение

Work in a group – топтық жұмыс – работа в группе

Work in pairs – жұптық жұмыс – работа в парах

Problem solving жаттығулар орындау – решения задач

Work with dictionaries сөздікпен жұмыс работа со словарем

Compose dialogues диалог құру составлять диалог



ГЛОССАРИЙ - GLOSSARY











Introduction to


«Химия» ғылымы

наука «Химия»


Science



chemistry. Pure






Chemistry”




substance and











қауіпсіздік техникасы


техника


Safety rules




mixture




безопасности









зат


вещество


Substance





таза зат


чистое вещество


Pure substance





қоспа


смесь


Mixture





химиялық зертхана


химическая


Chemical







лаборатория


laboratory



Change of state in


физикалық және


физические и


Physical and



substances


химиялық


химические явления


chemical





құбылыстар




phenomenon





заттардың агрегаттық


агрегатные


state of aggregation





күйі


состояния вещества,


of matter






,








бөлшектер теориясы


теория частиц


Theory of particles





сұйық зат


жидкое вещество


Liquid substance





қатты зат


твердое вещество


Solid substance





газ тәріздес заттар


газообразное


Gaseous substance







вещество









бөлшектер


движение частиц


Particle motion





қозғалысын











температура


температура


Temperature





жылу энергиясы


тепловая энергия


Heating energy





жылу мөлшері


количество теплоты


Amount of heat





қайнау процесі


процесс кипения


Boiling process





қыздыру қисығы


кривая нагревания


heating curve














салқындату процесі


процесс охлаждения


Cooling process





салқындату қисығы


кривая охлаждения


cooling curve





булану процесі


процесс испарения


Evaporation process





Air. Combustion

ауа

воздух

Air


reaction.





ауаның құрамы

состав воздуха

Composition of air



жану

горение

Combustion



оттек

кислород

Oxygen



атмосфералық ауа

атмосферный воздух

Atmosphere air



жану реакциясының

продукты реакции

Products of



өнімдері

горения

combustion





reactions



тез тұтанатын,

легковоспламеняющ

flammable,



жанғыш және

иеся, горючие и

combustible and



жанбайтын заттар

негорючие вещества

non-combustible





substance



«оттың үш

«треугольник огня»:

fire triangle”: fuel,



құраушысы»: отын,

топливо, кислород,

oxygen, ignition



оттек, оталу көзі

источник

source




возгорания;




оксид

оксид

oxide



қышқыл оксиді

кислотный оксид

acid oxide



негізгі оксид

основной оксид

basic anhydride


Simple chemical

«қышқыл» және

«кислые» и

acidic” and


reaction

«сабынданатын»

«мылкие» вещества

soapy” substances



заттар





қышқылдар

кислоты

Acid



сілтілер

щелочи

Alkalis



химиялық

химические

Chemical indicators



индикаторлар

индикаторы




метилоранж

метиловый

Methyl orange




оранжевый




лакмус

лакмус

Litmus



фенолфталеин

фенолфталеин

phenolphtalein



әмбебап индикатор

универсальный

universal indicator




индикатор




қышқыл орта

кислая среда

acidic environment










































Grade: 8

Physical and chemical changes

The aim

Learning about changes: physical and chemical. Know signs of physical or chemical change

Objectives

A. Students know about kind of phenomenon

B. Students tell to examples of changes in the nature C. Make general conclusions about the changes in laboratory experiments

Methods

Questions and answers, laboratory experiments, reasoning,

work in a group

Handouts

Laboratory equipment, computer presentation, marker, stickers

LESSON PLAN

Time

Teacher`s action

Student`s action

Introduction /5 min/

Good afternoon, children! Who is absent today? Ok, students. Let`s begin our lesson and let`s talk about the changes around. Please, tell me about changes and phenomena in nature that you see.

We will work in groups. Please, take this stickers and sit your groups.

We should get 4 groups

Good afternoon, teacher! .











Rains, leaves fall, corrosion of metal etc.





1-group. Nature 2-group. Colors 3-group. Food

4-group. Science

Engage /10 min/

We need to know new words. Please, take your vocabulary

Together read new words




copybooks. Note the new words. Repeat after me.

New words: break: сындыру / разбить

shape: пішін / форма state: күй / состояние

size: өлшем / размер сomposition: құрамы / состав

Remain: қалады / останется

glass: шыны / стекло piece: бөлік / кусок Irreversible: қайтымсыз / необратимый Difficult: қиын / сложно

to reverse: қайтару / вернуть, обратить impossible: мүмкін емес / невозможно to get: алу / получить formation: түзілу / образование

precipitation: тұнба / осадок

release: бөлініп шығу / выделиться solution: ерітінді / раствор

reaction: реакция summarize: қосу / суммировать





consume: қолдану / потреблять product: өнім / продукт

sign: белгі / знак downward: астына қарай / вниз upward: үстіне қарай / вверх Take: алу / взять





Students, look at this paper and think how can you make physical and chemical changes to a piece of paper? Which of these experiments is the physical? And which of these experiments is the chemical?













We can bend the paper or burn.





Bend the paper is a physical change.

Burn the paper is a chemical change

Activate /20 min/

Work with presentation. Read and discuss about Physical and chemical changes. Work in four groups. 4 Given the work on the definition of change.

1-work changes in the state leaves

2-work evaporating water

3-work divided apple 4-work candles burning.

Work in four groups.











Students should determine the types of change.





Conclusion /10 min/

Completed tasks





a. The evaporation of water

b. The boiling of an egg

c. The tearing of a piece of paper

d. The burning of coal

e. Photosynthesis f. The tarnishing of silver

g. The unzipping a zipper

h. The cutting of hair i. The lighting of a match

j. The sawing of wood

k. The stretching of a rubber band

l. The melting of an ice cream

Work is carried out together













Пайдаланған әдебиеттер тізімі:







1. 8-cынып. Усманова М.Б., Сақариянова Қ.Н. Алматы «Атамұра» 2016

2. Оқушының анықтамасы /химия/ 8-11 сыныптар М.С.Сәулебекова «Арман-ПВ» 2005

3. Электронды оқулықтар 8-9 сыныптар

4. Ғаламтор сайттары: www.chemistry.org,chem.ru т.б. 5. www.khanacademy.org

6. www.youtube.com













Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі