Материалдар / Ұсақ қол моторикасы

Ұсақ қол моторикасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тілдік сүймелдеу арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі қозғалыстарды жасауға үйрету.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пән: Логопедия

Күні:04.11.2024ж

Логопед : Ержігіт Нұрай

Сынып: 3"Г"

Сабақтың тақырыбы: Ұсақ қол моторикасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары: Саусақтардың динамикалық қозғалысының ұйымдастырылуын дамыту."саусақтар амандасады", "қақпашық".

Тілдік сүймелдеу арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі қозғалыстарды жасауға үйрету.


Іс-әрекет кезеңі.

Логопед маманның

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі:


Сәлеметсің бе?

Көңіл-күйің қалай?


Бүгінгі күнмен танысып алайық.

Қандай жыл мезгілі?

Қандай ай қәзір?

Аптаның қай күні?

Далада ауа райы қандай болып тұр?


Сәлеметсіз бе!

Жақсы

Маманмен бірге қайталайды.


Оқушының жауаптары.



Негізгі бөлім:


-Артикуляциялық жаттығулар.

Бақамен бырге жаттығу жасау.

Shape1


-Тыныс алу жаттығулары.

« Жапырақты ұшырайық»

Shape2

Таяқшамен жаттығу (тілге, ерінге арналған)

«Қоршау»

«Сырғанақ»

«Тұмсық»

«Түтікше»

«Әткеншек»

«Ерін»

Shape3 Shape4 Shape5

Shape6 Shape7 Shape8


Саусақ жаттығулары:


«Саусақ шынжыры».

Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.

Shape9


«Пілдің тұмсығы».

Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыр шүмек саусақ алдыңғы аяқтар, ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы.

Shape10



Нейрогимнастика жаттығуын жасату. Менімен қайтала.

Мақсаты: ұсақ-қол моторикасын дамыту,зейінін тұрақтандырып алу, ми жұмысын жақсарту.

Shape11 Shape12


Түстерді ажырат.

Қақпақтағы түстерді өз орындарына орналастыру.


Сергіту сәті: «Дауысты дыбыстар»

Дыбыстарды қайталап жаттығу жасау.

Мен қазір «А» дегенде қолыңды көтер.

«У» дегенде қолыңды алғасоз.

«О» дегенде қолыңды айқастырып кеудеге қой.

«И» дегенде бір қолды жоғары,бір қолды төмен соз.

Тапсырма

Үлгі бойынша берілген тапсырмаларды мұқият бастырып, орындап шық.

Shape13 Shape14

Shape15 Shape16



Ермексазбен жұмыс.







Оқушы берілген тапсырманы орындайды










Тапсырманы орындағанда оқушыны мадақтау


Қорытынды.



Кері байланыс:

Сабаққа белсенді қатыстың,бүгінгі сабақ ұнады ма?

Егер сабақ ұнаса

Түсінбесең ( қайталау сабағы қажет)


Сабақ ұнамаса.


Сабаққа белсенді қатысқаның үшін рақмет!


Оқушының жауабы.













Жарайды .










Сау бол!



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі