Пән: Логопедия
Күні:04.11.2024ж
Логопед : Ержігіт Нұрай
Сынып: 3"Г"
Сабақтың тақырыбы: Ұсақ қол моторикасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары: Саусақтардың динамикалық қозғалысының ұйымдастырылуын дамыту."саусақтар амандасады", "қақпашық".
Тілдік сүймелдеу арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі қозғалыстарды жасауға үйрету.
|
Іс-әрекет кезеңі. |
Логопед маманның іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсің бе? Көңіл-күйің қалай? Бүгінгі күнмен танысып алайық. Қандай жыл мезгілі? Қандай ай қәзір? Аптаның қай күні? Далада ауа райы қандай болып тұр? |
Сәлеметсіз бе! Жақсы Маманмен бірге қайталайды. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
-Артикуляциялық жаттығулар. Бақамен бырге жаттығу жасау.
-Тыныс алу жаттығулары. « Жапырақты ұшырайық»
Таяқшамен жаттығу (тілге, ерінге арналған) «Қоршау» «Сырғанақ» «Тұмсық» «Түтікше» «Әткеншек» «Ерін»
Саусақ жаттығулары: «Саусақ шынжыры». Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.
«Пілдің тұмсығы». Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыр шүмек саусақ алдыңғы аяқтар, ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы.
Нейрогимнастика жаттығуын жасату. Менімен қайтала. Мақсаты: ұсақ-қол моторикасын дамыту,зейінін тұрақтандырып алу, ми жұмысын жақсарту.
Түстерді ажырат. Қақпақтағы түстерді өз орындарына орналастыру.
Сергіту сәті: «Дауысты дыбыстар» Дыбыстарды қайталап жаттығу жасау. Мен қазір «А» дегенде қолыңды көтер. «У» дегенде қолыңды алғасоз. «О» дегенде қолыңды айқастырып кеудеге қой. «И» дегенде бір қолды жоғары,бір қолды төмен соз. Тапсырма Үлгі бойынша берілген тапсырмаларды мұқият бастырып, орындап шық.
Ермексазбен жұмыс.
|
Оқушы берілген тапсырманы орындайды Тапсырманы орындағанда оқушыны мадақтау |
|
Қорытынды. |
Кері байланыс: Сабаққа белсенді қатыстың,бүгінгі сабақ ұнады ма? Егер сабақ ұнаса
Түсінбесең ( қайталау сабағы қажет)
Сабақ ұнамаса.
Сабаққа белсенді қатысқаның үшін рақмет! |
Оқушының жауабы. Жарайды . Сау бол! |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұсақ қол моторикасы
Ұсақ қол моторикасы
Пән: Логопедия
Күні:04.11.2024ж
Логопед : Ержігіт Нұрай
Сынып: 3"Г"
Сабақтың тақырыбы: Ұсақ қол моторикасы.
Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары: Саусақтардың динамикалық қозғалысының ұйымдастырылуын дамыту."саусақтар амандасады", "қақпашық".
Тілдік сүймелдеу арқылы қол буынының және саусақтарды еліктеу арқылы әр түрлі қозғалыстарды жасауға үйрету.
|
Іс-әрекет кезеңі. |
Логопед маманның іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
Сәлеметсің бе? Көңіл-күйің қалай? Бүгінгі күнмен танысып алайық. Қандай жыл мезгілі? Қандай ай қәзір? Аптаның қай күні? Далада ауа райы қандай болып тұр? |
Сәлеметсіз бе! Жақсы Маманмен бірге қайталайды. Оқушының жауаптары. |
|
Негізгі бөлім: |
-Артикуляциялық жаттығулар. Бақамен бырге жаттығу жасау.
-Тыныс алу жаттығулары. « Жапырақты ұшырайық»
Таяқшамен жаттығу (тілге, ерінге арналған) «Қоршау» «Сырғанақ» «Тұмсық» «Түтікше» «Әткеншек» «Ерін»
Саусақ жаттығулары: «Саусақ шынжыры». Оң және сол қолдағы басбармақпен баланүйрек саусақтары түйісіп, жүзіктер секілді айқасып, шынжыр жасайды.
«Пілдің тұмсығы». Оң қол алақаны жайылып тұрады. Сол қол саусақтары бас бармақ пен кішкене бөбек артқы аяғы болса, баланүйрек саусақ пен шылдыр шүмек саусақ алдыңғы аяқтар, ал ортаңғы саусақ пілдің тұмсығы.
Нейрогимнастика жаттығуын жасату. Менімен қайтала. Мақсаты: ұсақ-қол моторикасын дамыту,зейінін тұрақтандырып алу, ми жұмысын жақсарту.
Түстерді ажырат. Қақпақтағы түстерді өз орындарына орналастыру.
Сергіту сәті: «Дауысты дыбыстар» Дыбыстарды қайталап жаттығу жасау. Мен қазір «А» дегенде қолыңды көтер. «У» дегенде қолыңды алғасоз. «О» дегенде қолыңды айқастырып кеудеге қой. «И» дегенде бір қолды жоғары,бір қолды төмен соз. Тапсырма Үлгі бойынша берілген тапсырмаларды мұқият бастырып, орындап шық.
Ермексазбен жұмыс.
|
Оқушы берілген тапсырманы орындайды Тапсырманы орындағанда оқушыны мадақтау |
|
Қорытынды. |
Кері байланыс: Сабаққа белсенді қатыстың,бүгінгі сабақ ұнады ма? Егер сабақ ұнаса
Түсінбесең ( қайталау сабағы қажет)
Сабақ ұнамаса.
Сабаққа белсенді қатысқаның үшін рақмет! |
Оқушының жауабы. Жарайды . Сау бол! |
шағым қалдыра аласыз



























