«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазіргі біз өсіріп жатқан балалар телефонның және түрлі цифрлық ойындар мен көп ақпараттар негізінен мінездері тұрақсыз,ашушаң, психикаларында ауытқушылықтар көп байқалады. Балаларды тыныштандыру үшін, зейінін тұрақтандыру үшін осы терапиялардың көмегі зор.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты


Құрметті әріптестер!

КPicture 1 елген қадамдарыңызға нұр жаусын!

Сіздермен

бірге «Балақай» кіші тобының тәрбиешісі:Ақнұр Нұржанқызы және мен «Балдәурен» кіші тобының тәрбиешісі:Гульмира Кайруллиевна.

Біз сіздермен кіші топ тәрбиеленушілерімен «Ұсақ қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» тақырыбында бүгінгі күнге дейін атқарылып келе жатқан іс-тәжірибемізбен бөліскіміз келеді.

Бүгінігі күндеріңізге сәттілік! Сөз кезегі әріптесім

Ақнұр Нұржанқызында:

Бірінші шеберлік сағаты: «Эбру» терапиясы

«Эбру» парсы тілінен аударғанда «эб»-су, «ру» бетінде,судың бетінде деген мағынаны білдіреді. Бұл таңғажайып сурет өнері XI ғасырда ежелгі түріктерден бастау алған.

Мақсаты: Балалардың ынтасын, қызығушылығын, зейінін арттырып, табандылыққа үйретеді.Онымен қоса саусақ моторикасын дамытады. Эбру бұл бір жағынан оңай болып көрінгенімен, өте қиын өнер болып табылады.

Оған керекті құралдар: өзінің арнайы суы-Art Deco бояулары, қылқаламдар, шило, гребень.

Picture 2


Екінші шеберлік сағаты: «Жанды» суреттер:

«Жанды» суреттерді су бетіне жіберу үшін, арнайы түрлі-түсті фламастерлер,сурет салатын ас қасығы,шұңғыл су құйылған ыдыс қажет.

Өзіңіз қалаған сурретті арнайы қасық бетіне салып,ыдыстағы суға батыру керек. Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмаларды күрделендіруге болады.(пішіндер,жемістер,сандар,гүлдер т.б)

Picture 2

Рахмет Ақнұр Нұржанқызы:



Үшінші шеберлік сағаты: «Арт терапиясы»

Яғни, науқас адамның психо-эмоциональдық халін шығармашылық арқылы емдеу. Бұл терминнің авторы британдық суретші:Адриянь Хиль.

Ол Арт терапияны алғаш рет 1938жылы қолданған.

«Арт терапия- баланы дамытудың ең тиімді тәсілдерінің бірі»

Арт терапия адамдардың эмциональды көңіл-күйін жақсартады.

Арт терапия шығармашылық пен психологияның үйлесімі. Жай күйіңізді тұрақтандырып, ішкі қобалжуларыңызды жеңуге көмектеседі.

Арт терапиядағы суреттер жәй шимай емес,суреттегі алуан түстердің әсерінен адам жан тыныштығын табады. Изо терапия, ертегі терапиясы, қуыршақ терапиясы, фото терапия, кино терапи,құм терапиясы көптеген түрлері кеңінен тараған.

Қазіргі біз өсіріп жатқан балалар телефонның және түрлі цифрлық ойындар мен көп ақпараттар негізінен мінездері тұрақсыз,ашушаң, психикаларында ауытқушылықтар көп байқалады. Балаларды тыныштандыру үшін, зейінін тұрақтандыру үшін осы терапиялардың көмегі зор.

Picture 4

Міне, сіздердің алдарыңызда табиғат бейнесі суреттелген, ағаш пен күн суретін гуашьбояуымен бояймыз!

1«Ағаш пен күн» суретін арнайы «Зип» қалташаларына салып бояймыз.

2«Балапан» суретінің бояуы аяқталмаған екен.

Дәнді-дақылдармен «балапан» суретін бояймыз!Бұл іс-әрекетте «Зип» қалташасының көмегімен боялады.

Picture 3


Психологиялық жаттығу:

.Picture 5
.. Ал енді,әріптестер ортаға психологиялық жаттығу жасап, бүгінгі семинардан қандай әсер алып жатқандарыңызды,көңіл күйімізді анықтап көрсек..

Ортаға үш, төрт әріптесімізді шақырамыз.

Ақ қағаздың қақ ортасына үш түрлі түсті өзіңізге ұнаған бояумен қалың нүкте немесе шағын шеңбер салу керек. Қағазды екіге бүктеп бояудың үстінен басып,суреттерді тарату қажет. Ақ қағазды ашқанда әртүрлі бейнелерпайда болады. Кері байланыс сиқырлы сурет бойынша әр кім өз көңіл-күйін суреттеп айтады.


Төртінші шеберлік сағаты: «Сенсорлық» қабілет: Баланы дамыту үшін қымбат ойыншықтардың қажеттілігі аз. Балалар сезім мүшелері арқылы «Сенсорлық» қабілеті арқылы «Әлемді» танып біледі. Есту, сипап сезу, көру, дәм сезу, иіс сезу өзінің сезім мүшелері арқылы таниды. Иіс сезу рецепторлары арқылы дамыту деп атаймыз.Сенсорика, моторика деп ұсақ қол моторикасына назар аударып,иіс сезу,сезім мүшелеріне мән бермейміз.

Лимон, қияр, алмаларды ыдыстырға салып, иіс сезу дағдысын қалыптастыру. Әр түрлі жармаларды ыдыстарға салып, есту сезімін дамыту.

Дыбыстарды ажыратады: қатты дыбыс, ақырын дыбыс.


Бесінші шеберлік сағаты: Табиғи және табиғи емес материалдарды түрлі түстерге бояу техникасын көрсету.

ТPicture 10
үрлі түсті құмдарды, тұздарды, жармаларды бяу тәсілдерімен тәжірибе алмасу.

Picture 12

Назарларыңызға рақмет!!!

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2025
202
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі