«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты
Құрметті әріптестер!
К
елген қадамдарыңызға нұр жаусын!
Сіздермен
бірге «Балақай» кіші тобының тәрбиешісі:Ақнұр Нұржанқызы және мен «Балдәурен» кіші тобының тәрбиешісі:Гульмира Кайруллиевна.
Біз сіздермен кіші топ тәрбиеленушілерімен «Ұсақ қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» тақырыбында бүгінгі күнге дейін атқарылып келе жатқан іс-тәжірибемізбен бөліскіміз келеді.
Бүгінігі күндеріңізге сәттілік! Сөз кезегі әріптесім
Ақнұр Нұржанқызында:
Бірінші шеберлік сағаты: «Эбру» терапиясы
«Эбру» парсы тілінен аударғанда «эб»-су, «ру» бетінде,судың бетінде деген мағынаны білдіреді. Бұл таңғажайып сурет өнері XI ғасырда ежелгі түріктерден бастау алған.
Мақсаты: Балалардың ынтасын, қызығушылығын, зейінін арттырып, табандылыққа үйретеді.Онымен қоса саусақ моторикасын дамытады. Эбру бұл бір жағынан оңай болып көрінгенімен, өте қиын өнер болып табылады.
Оған керекті құралдар: өзінің арнайы суы-Art Deco бояулары, қылқаламдар, шило, гребень.

Екінші шеберлік сағаты: «Жанды» суреттер:
«Жанды» суреттерді су бетіне жіберу үшін, арнайы түрлі-түсті фламастерлер,сурет салатын ас қасығы,шұңғыл су құйылған ыдыс қажет.
Өзіңіз қалаған сурретті арнайы қасық бетіне салып,ыдыстағы суға батыру керек. Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмаларды күрделендіруге болады.(пішіндер,жемістер,сандар,гүлдер т.б)

Рахмет Ақнұр Нұржанқызы:
Үшінші шеберлік сағаты: «Арт терапиясы»
Яғни, науқас адамның психо-эмоциональдық халін шығармашылық арқылы емдеу. Бұл терминнің авторы британдық суретші:Адриянь Хиль.
Ол Арт терапияны алғаш рет 1938жылы қолданған.
«Арт терапия- баланы дамытудың ең тиімді тәсілдерінің бірі»
Арт терапия адамдардың эмциональды көңіл-күйін жақсартады.
Арт терапия шығармашылық пен психологияның үйлесімі. Жай күйіңізді тұрақтандырып, ішкі қобалжуларыңызды жеңуге көмектеседі.
Арт терапиядағы суреттер жәй шимай емес,суреттегі алуан түстердің әсерінен адам жан тыныштығын табады. Изо терапия, ертегі терапиясы, қуыршақ терапиясы, фото терапия, кино терапи,құм терапиясы көптеген түрлері кеңінен тараған.
Қазіргі біз өсіріп жатқан балалар телефонның және түрлі цифрлық ойындар мен көп ақпараттар негізінен мінездері тұрақсыз,ашушаң, психикаларында ауытқушылықтар көп байқалады. Балаларды тыныштандыру үшін, зейінін тұрақтандыру үшін осы терапиялардың көмегі зор.

Міне, сіздердің алдарыңызда табиғат бейнесі суреттелген, ағаш пен күн суретін гуашьбояуымен бояймыз!
1«Ағаш пен күн» суретін арнайы «Зип» қалташаларына салып бояймыз.
2«Балапан» суретінің бояуы аяқталмаған екен.
Дәнді-дақылдармен «балапан» суретін бояймыз!Бұл іс-әрекетте «Зип» қалташасының көмегімен боялады.

Психологиялық жаттығу:
.
.. Ал енді,әріптестер ортаға
психологиялық жаттығу жасап, бүгінгі семинардан қандай әсер алып
жатқандарыңызды,көңіл күйімізді анықтап
көрсек..
Ортаға үш, төрт әріптесімізді шақырамыз.
Ақ қағаздың қақ ортасына үш түрлі түсті өзіңізге ұнаған бояумен қалың нүкте немесе шағын шеңбер салу керек. Қағазды екіге бүктеп бояудың үстінен басып,суреттерді тарату қажет. Ақ қағазды ашқанда әртүрлі бейнелерпайда болады. Кері байланыс сиқырлы сурет бойынша әр кім өз көңіл-күйін суреттеп айтады.

Төртінші шеберлік сағаты: «Сенсорлық» қабілет: Баланы дамыту үшін қымбат ойыншықтардың қажеттілігі аз. Балалар сезім мүшелері арқылы «Сенсорлық» қабілеті арқылы «Әлемді» танып біледі. Есту, сипап сезу, көру, дәм сезу, иіс сезу өзінің сезім мүшелері арқылы таниды. Иіс сезу рецепторлары арқылы дамыту деп атаймыз.Сенсорика, моторика деп ұсақ қол моторикасына назар аударып,иіс сезу,сезім мүшелеріне мән бермейміз.
Лимон, қияр, алмаларды ыдыстырға салып, иіс сезу дағдысын қалыптастыру. Әр түрлі жармаларды ыдыстарға салып, есту сезімін дамыту.
Дыбыстарды ажыратады: қатты дыбыс, ақырын дыбыс.
Бесінші шеберлік сағаты: Табиғи және табиғи емес материалдарды түрлі түстерге бояу техникасын көрсету.
Т
үрлі түсті құмдарды, тұздарды,
жармаларды бяу тәсілдерімен тәжірибе алмасу.

Назарларыңызға рақмет!!!

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты
«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты
«Ұсақ-қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» шеберлік сағаты
Құрметті әріптестер!
К
елген қадамдарыңызға нұр жаусын!
Сіздермен
бірге «Балақай» кіші тобының тәрбиешісі:Ақнұр Нұржанқызы және мен «Балдәурен» кіші тобының тәрбиешісі:Гульмира Кайруллиевна.
Біз сіздермен кіші топ тәрбиеленушілерімен «Ұсақ қол моторикасын дәстүрден тыс дамыту» тақырыбында бүгінгі күнге дейін атқарылып келе жатқан іс-тәжірибемізбен бөліскіміз келеді.
Бүгінігі күндеріңізге сәттілік! Сөз кезегі әріптесім
Ақнұр Нұржанқызында:
Бірінші шеберлік сағаты: «Эбру» терапиясы
«Эбру» парсы тілінен аударғанда «эб»-су, «ру» бетінде,судың бетінде деген мағынаны білдіреді. Бұл таңғажайып сурет өнері XI ғасырда ежелгі түріктерден бастау алған.
Мақсаты: Балалардың ынтасын, қызығушылығын, зейінін арттырып, табандылыққа үйретеді.Онымен қоса саусақ моторикасын дамытады. Эбру бұл бір жағынан оңай болып көрінгенімен, өте қиын өнер болып табылады.
Оған керекті құралдар: өзінің арнайы суы-Art Deco бояулары, қылқаламдар, шило, гребень.

Екінші шеберлік сағаты: «Жанды» суреттер:
«Жанды» суреттерді су бетіне жіберу үшін, арнайы түрлі-түсті фламастерлер,сурет салатын ас қасығы,шұңғыл су құйылған ыдыс қажет.
Өзіңіз қалаған сурретті арнайы қасық бетіне салып,ыдыстағы суға батыру керек. Жас ерекшеліктеріне сай тапсырмаларды күрделендіруге болады.(пішіндер,жемістер,сандар,гүлдер т.б)

Рахмет Ақнұр Нұржанқызы:
Үшінші шеберлік сағаты: «Арт терапиясы»
Яғни, науқас адамның психо-эмоциональдық халін шығармашылық арқылы емдеу. Бұл терминнің авторы британдық суретші:Адриянь Хиль.
Ол Арт терапияны алғаш рет 1938жылы қолданған.
«Арт терапия- баланы дамытудың ең тиімді тәсілдерінің бірі»
Арт терапия адамдардың эмциональды көңіл-күйін жақсартады.
Арт терапия шығармашылық пен психологияның үйлесімі. Жай күйіңізді тұрақтандырып, ішкі қобалжуларыңызды жеңуге көмектеседі.
Арт терапиядағы суреттер жәй шимай емес,суреттегі алуан түстердің әсерінен адам жан тыныштығын табады. Изо терапия, ертегі терапиясы, қуыршақ терапиясы, фото терапия, кино терапи,құм терапиясы көптеген түрлері кеңінен тараған.
Қазіргі біз өсіріп жатқан балалар телефонның және түрлі цифрлық ойындар мен көп ақпараттар негізінен мінездері тұрақсыз,ашушаң, психикаларында ауытқушылықтар көп байқалады. Балаларды тыныштандыру үшін, зейінін тұрақтандыру үшін осы терапиялардың көмегі зор.

Міне, сіздердің алдарыңызда табиғат бейнесі суреттелген, ағаш пен күн суретін гуашьбояуымен бояймыз!
1«Ағаш пен күн» суретін арнайы «Зип» қалташаларына салып бояймыз.
2«Балапан» суретінің бояуы аяқталмаған екен.
Дәнді-дақылдармен «балапан» суретін бояймыз!Бұл іс-әрекетте «Зип» қалташасының көмегімен боялады.

Психологиялық жаттығу:
.
.. Ал енді,әріптестер ортаға
психологиялық жаттығу жасап, бүгінгі семинардан қандай әсер алып
жатқандарыңызды,көңіл күйімізді анықтап
көрсек..
Ортаға үш, төрт әріптесімізді шақырамыз.
Ақ қағаздың қақ ортасына үш түрлі түсті өзіңізге ұнаған бояумен қалың нүкте немесе шағын шеңбер салу керек. Қағазды екіге бүктеп бояудың үстінен басып,суреттерді тарату қажет. Ақ қағазды ашқанда әртүрлі бейнелерпайда болады. Кері байланыс сиқырлы сурет бойынша әр кім өз көңіл-күйін суреттеп айтады.

Төртінші шеберлік сағаты: «Сенсорлық» қабілет: Баланы дамыту үшін қымбат ойыншықтардың қажеттілігі аз. Балалар сезім мүшелері арқылы «Сенсорлық» қабілеті арқылы «Әлемді» танып біледі. Есту, сипап сезу, көру, дәм сезу, иіс сезу өзінің сезім мүшелері арқылы таниды. Иіс сезу рецепторлары арқылы дамыту деп атаймыз.Сенсорика, моторика деп ұсақ қол моторикасына назар аударып,иіс сезу,сезім мүшелеріне мән бермейміз.
Лимон, қияр, алмаларды ыдыстырға салып, иіс сезу дағдысын қалыптастыру. Әр түрлі жармаларды ыдыстарға салып, есту сезімін дамыту.
Дыбыстарды ажыратады: қатты дыбыс, ақырын дыбыс.
Бесінші шеберлік сағаты: Табиғи және табиғи емес материалдарды түрлі түстерге бояу техникасын көрсету.
Т
үрлі түсті құмдарды, тұздарды,
жармаларды бяу тәсілдерімен тәжірибе алмасу.

Назарларыңызға рақмет!!!

шағым қалдыра аласыз













