Материалдар / Үшбұрыш ауданын табуға есептер шығару
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Үшбұрыш ауданын табуға есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
«Үшбұрыш пен төртбұрыштың ауданы» тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу. Аудан формулаларын есептер шығаруда қолдану; Теорияны практикамен ұштастыру, яғни күнделікті тұрмыста, еңбекте және басқа пәндерге пайдалана білу, шығармашылық қабілетін дамыту; Пәнге қызығушылығын арттырып, өз бетінше еңбек етуге, ізденуге баули отырып, ой-өрісін кеңейту, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2023
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Бекітемін Д.Кенжебаева


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аудан

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Г.Шалманова

Сынып: 8

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыш ауданын табуға есептер шығару


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

«Үшбұрыш пен төртбұрыштың ауданы» тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу. Аудан формулаларын есептер шығаруда қолдану;

Теорияны практикамен ұштастыру, яғни күнделікті тұрмыста, еңбекте және басқа пәндерге пайдалана білу, шығармашылық қабілетін дамыту;

Пәнге қызығушылығын арттырып, өз бетінше еңбек етуге, ізденуге баули отырып, ой-өрісін кеңейту, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Жағымды психологиялық ахуал тудыру («Мен қандаймын?» әдісі арқылы оқушылардың мінез-құлқын анықтау)

Үй тапсырмасын тексеру:

«Тосын сұрақтар» әдісі. Оқушыларға сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын пысықтап аламыз.

1)Үшбұрыштың ауданын табу туралы 1-теорема ?

2) Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу туралы салдар?

3) Үшбұрыштың ауданын табу туралы 2-теорема ?

4) Пифагор теоремасы ?

5) Герон формуласы?


Топқа бөліну. «Қағаз қиындылары» әдісі арқылы (үшбұрыш, төртбұрыш, параллелограмм) топқа бөлу.

1 топ: Үшбұрыш

2 топ: Төртбұрыш

3 топ: Параллелограмм


Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады. «Мадақтау сөздер»

Презентация

Қағаз қиынды,

Сабақтың ортасы

«Маған жауапты көрсет» әдісі

Оқушылар таратылып берген тапсырмаларды ауызша жауабын әріптер арқылы көрсетеді (жауап беретін әріптер таратылып беріледі)


Тапсырмалар

А

В

С

1

Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғасы

катет

табан

биіктік

2

Аудан бірлігі

м

см2

кг

3

Теңбүйірлі үшбұрыштың бір қабырғасы

гипотенуза

диагональ

табаны

4

Үшбұрыштың ауданы табаны мен сәйкес _____ көбейтіндісінің жартысынатең

катетінің

қабырғасының

биіктігінің

5

Тең қабырғалы үшбұрыш ауданы

S=

S=

S=

Әр оқушы шешімін әр есеп бойынша тексеріп , яғни жауап әріптерді көтеру арқылы балдарын есептейді. (1-4 балл)

1

2

3

4

5

А

В

С

С

B


Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Қима қағаздар,

Шығармашылық жұмыс. Осы теоремалар мен формулаларды қолданып есеп шығарамыз. Бұл жерде оқушылардың қолына мынадай заттар беріледі. Сол заттардың өлшемдерін алып есеп шығарады.

1 топ: Макет

2 топ: Киім ілгіш

3 топ: Құрақ көрпеше




Деңгейлік тапсырма: «Bilim land» платформасынан үшбұрыш ауданына байланысты деңгейлік тапсырмалар орындалады.

  1. Əрбір фигураның ауданын тап.




  1. Үшбұрыштардың ауданын тап.




  1. Герон формуласы бойынша үшбұрыштардың ауданын тап.

  1. Үшбұрыштың қабырғалары 13, 14 жəне 15 см-ге тең.

  2. Тең бүйірлі үшбұрыштың табаны 24 см-ге, ал бүйір қабырғалары 13 см-ге тең.


1 топ: Макет.

т/к: S -?

Герон формуласы арқылы шығарылады.

2 топ: Киім ілгіш.

т/к: S -?

S= \

3 топ: Құрақ көрпеше.






a) ? = 3 b) ? = 8




a) ? = 27 b) ? = 88













Жауабы

? = 21 см, ? = 84 см2

Жауабы

? = 25 см, ? = 60 см2

Топтар бір біріне мадақтау сөздер арқылы бағалайды

Макет

Киім ілгіш

Құрақ көрпеше










https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/8-synyp/ushburyshtyng-audany?mid=%result%


Логикалық тапсырмалар.

Математикалық сауаттылық


1 топ. 5 шырпы таяқшасынан 2 үшбұрыш құру керек.

2 топ. 9 шырпы таяқшасынан 5 үшбұрыш құрастыр.

3 топ: 12 шырпы таяқшасынан 6 үшбұрыш құрастыр.

Shape11 Shape10 Shape1 Shape9 Shape8 Shape7 Shape3 Shape6 Shape2 Shape4 Shape5

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


Сабақтың соңы

«Формулалар сөйлейді» әдісі

WORD WALL бағдарламасы арқылы оқушылар берілген формуланың атауын көрсетеді.

Оқушылар тапсырма орындайды.


WORD

WALL

бағдарлама


Рефлексия:

«Кері байланыс» «Екі жұлдыз бір тілек» оқушылар қолдарындағы парақшаға өз пікірлерін жазады.

Үйге тапсырма: Оқулықтан №

Shape14 Shape13 Shape12

тілек






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!