Материалдар / «Үшбұрыш. Бір-көп. Логикалық тапсырма».

«Үшбұрыш. Бір-көп. Логикалық тапсырма».

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
779
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Бекітемін:

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қарапайым математика

Тақырыбы: «Үшбұрыш. Бір-көп. Логикалық тапсырма».

Мақсаты: Таңертең-тәулік бөлігімен таныстыру. Таныс заттардың көлеміне қарай үлкен-кіші және санына қарай бір-көп екенін салыстыруды үйрету.Көрнекілігі: Қуыршақ әже, үлкен және кішкентай үшбұрыштар, үлкен кіші тәрелке, қағаз кәмпиттер. Әр балаға қызыл және көк түсті қарындаштар.

Әрекет кезеңіТәрбиешінің іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық









Ұйымдастырушылық ізденуші

















































































Рефлексивті коррекциялаушы
-Балалар, бүгін біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізге Аида есімді қуыршақ қонаққа келіпті.-Енді бәріміз Аидамен амандасып алайық.-Балалар Аида өзімен бірге кәмпиттерін, тәрелкесін ала келіпі. Балалар тәрелкеге кәмпит салуға маған көмектесе ала мекен,-деп сұрап жатыр.-Көмектесесіңдер ме?-Жарайсыңдар балалар!«Әжеге көмектес» ойыны-Балалар мынау екі бос тәрелке осы тәрелкенің қайсысы үлкен қайсысы кішкентай кім айтып береді екен?-Жарайсың Нұргүл-Енді балалар осы тәрелкенің үлкеніне көп кәмпит, ал кішкентайына бір кәмпитті кім салып береді екен?-Тамаша Расул-Жарайсың-Балалар, енді геометриялық пішіндердің үлкен-кішісін білетін боламыз.-Енді балалар сендерге бір-бір ақ қағаз беремін сол қағазға бір үлкен үшбұрыш, бір кішкентай үшбұрышты басып отырып қарындашпен сызамыз. Үшбұрыштың үлкенін көкпен кішкентайын сарымен бояймыз.

Сергіту сәтіЖаттығуды жасаймыз!Бір дегенде-тік тұрамызЕкі дегенде екі рет айналамызҮш дегенде үш рет секіремізТөрт дегенде отырамыз!-Балалар жаңағы сендердің салған үшбұрыштарыңды сыртына шығармай бояңдар

-Жарайсыңдар балалар сендер бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіне белсене қатыса алдыңдар. Қуыршақ әже сендерге рахмет айтып жатыр. Тәрелкеге кәмпитті дұрыс салғандарын айтып қоштасты.








-Балалар амандасадыСәлеметсіз бе?











Балалар көмектесетінін айтады.



Балалар тәрелкелердің үлкен – кішісін көрсетеді.



Балалар келіп, үлкен тәрелкеге көп кәмпит, кішкентай тәрелкеге 1 кәмпит салады.









Балалар үшбұрышты басып сызады













Барлығы бірдей іс-қимылмен жасайды





Балалар үшбұрышты бояуға кіріседі

















-Әже сау болыңыз! әжемен қоштасады




Күтілетін нәтиже:

Не жасады: Геометриялық фигураларды – шеңбер, үшбұрышты атайды.Не түсінді: Заттардың көлемі және саны, көп аз бойынша салыстырудыНе қолданды: қоршаған ортадан үшбұрышты нысандағы заттарды табуды.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ