Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Таныстым:

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


    Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Пәні: Геометрия

    Тақырыбы: Үшбұрыш және оның түрлері.

    Бөлім:

    Үшбұрыштар

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Алиева Гүлжан Аманкулкызы

    Күні:

    09.11.2023ж

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыш және оның түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

    Сабақтың мақсаты

    • қабырғаларының ұзындықтары бойынша үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

    • бұрыштарының шамасы бойынша үшбұрыштың түрлерін ажырату.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Сабақтың басы

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    • оқушылардың назарын жинақтау;

    • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

    • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

    Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    Жинақтала

    ды,сабаққа ынталанады





    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




    6 сынып оқулығы. 1-бөлім

    Сабақтың ортасы

    Өткен сабақты пысықтау.

    1-мысал.⠀

    ⠀Суретте ABC үшбұрышының AB қабырғасын созғанда пайда болған KBC⠀бұрышы 65°-қа тең, ал A және C бұрыштарының әрқайсысы 90°-тан кіші.

    ⠀ABC үшбұрышының түрін анықта.

    ⠀Шешуі.⠀

    ⠀∠ABC және ∠KBC – сыбайлас бұрыштар, себебі BA және BK – толықтауыш жарты түзулер, BC – ортақ қабырға. Демек, ∠ABC = 180° – ∠KBC = 180° – 65° = 115°. ∠ABC – доғал бұрыш болғандықтан, ABC – доғал бұрышты үшбұрыш.

    ⠀Жауабы: доғал бұрышты үшбұрыш.

    ⠀2-мысал.⠀

    ⠀Жанар периметрі a -ға табаны b -ға тең теңбүйірлі үшбұрыш салды. Арман бұл үшбұрыштың бүйір қабырғасына осы бүйір қабырға ортақ болатындай теңқабырғалы үшбұрыш салды. Теңқабырғалы үшбұрыштың периметрін есептеуге арналған өрнекті құр.

    ⠀Шешуі.⠀

    ⠀Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасын x деп белгілеп, оны a және b арқылы өрнектеу керек. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі: P = 2x + b, ал есеп шарты бойынша P = a. Сонда

    2x + b = a,

    2x = a – b,

    x =

    ⠀Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасына тең болғандықтан, теңқабырғалы үшбұрыштың периметрі   өрнегіне тең болады.


    Жауабы:

    Тапсырмалар орындау. Топтық жұмыс

    №1. ABC ⠀үшбұрышының периметрі 17 дм-ге, AB⠀қабырғасы 6 дм-ге, BC⠀қабырғасы 5 дм-ге тең. ABC қандай үшбұрыш?

    №2. ABC⠀үшбұрышында ∠A = 42°, ∠B = 77°, ∠C = 61°. ABC қандай үшбұрыш?

    №3. ABC⠀үшбұрышында ∠A = 26°37', ∠B = 63°23'. Ал, C⠀бұрышы A⠀және B⠀бұрыштарының қосындысына тең. Бұл қандай үшбұрыш?

    №4. Теңбүйірлі үшбұрыш берілген. Оның бір қабырғасы 14 см-ге, ал, екінші қабырғасы 21 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін тап.

    Жұптық жұмыс. “Шешуші сәт” (сематикалық карта)

    №

    а

    в

    с

    Р

    Үшбұрыштың түрлері

    1

    2см

    3 см

    7 см

    ?

    ?

    2

    3 см

    3 см

    3 см

    ?

    ?

    3

    6 см

    6 см

    2 см

    ?

    ?

    4

    ?

    ?

    ?

    12 см

    Тең қабырғалы

    5

    3 см

    ?

    ?

    11 см

    Тең бүйірлі

    6

    3 см

    4 см

    ?

    10 см

    ?


    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

    Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.










    Мысалдарды түсінеді, жазады.






































    Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды.





    Жұбымен бірлесіп отырып кестені толтырады.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
















































    1-10 баллдық жүйеде бағаланады.









    Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.



































    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алиева Гулжан Аманкулкызы
    09 Қараша 2023
    301
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Үшбұрыш және оның түрлері.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Үшбұрыш және оның түрлері.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан. Оқу мақсаты: 7.1.1.13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Таныстым:

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


    Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Пәні: Геометрия

    Тақырыбы: Үшбұрыш және оның түрлері.

    Бөлім:

    Үшбұрыштар

    Педагогтің Т.А.Ә.

    Алиева Гүлжан Аманкулкызы

    Күні:

    09.11.2023ж

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Үшбұрыш және оның түрлері.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.1.1.13 үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

    Сабақтың мақсаты

    • қабырғаларының ұзындықтары бойынша үшбұрыштардың түрлерін ажырату;

    • бұрыштарының шамасы бойынша үшбұрыштың түрлерін ажырату.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    тар


    Сабақтың басы

    1. Ұйымдастыру кезеңі.

    • оқушылардың назарын жинақтау;

    • оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын анықтау.

    • оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

    Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    Жинақтала

    ды,сабаққа ынталанады





    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»




    6 сынып оқулығы. 1-бөлім

    Сабақтың ортасы

    Өткен сабақты пысықтау.

    1-мысал.⠀

    ⠀Суретте ABC үшбұрышының AB қабырғасын созғанда пайда болған KBC⠀бұрышы 65°-қа тең, ал A және C бұрыштарының әрқайсысы 90°-тан кіші.

    ⠀ABC үшбұрышының түрін анықта.

    ⠀Шешуі.⠀

    ⠀∠ABC және ∠KBC – сыбайлас бұрыштар, себебі BA және BK – толықтауыш жарты түзулер, BC – ортақ қабырға. Демек, ∠ABC = 180° – ∠KBC = 180° – 65° = 115°. ∠ABC – доғал бұрыш болғандықтан, ABC – доғал бұрышты үшбұрыш.

    ⠀Жауабы: доғал бұрышты үшбұрыш.

    ⠀2-мысал.⠀

    ⠀Жанар периметрі a -ға табаны b -ға тең теңбүйірлі үшбұрыш салды. Арман бұл үшбұрыштың бүйір қабырғасына осы бүйір қабырға ортақ болатындай теңқабырғалы үшбұрыш салды. Теңқабырғалы үшбұрыштың периметрін есептеуге арналған өрнекті құр.

    ⠀Шешуі.⠀

    ⠀Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасын x деп белгілеп, оны a және b арқылы өрнектеу керек. Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі: P = 2x + b, ал есеп шарты бойынша P = a. Сонда

    2x + b = a,

    2x = a – b,

    x =

    ⠀Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы теңқабырғалы үшбұрыштың қабырғасына тең болғандықтан, теңқабырғалы үшбұрыштың периметрі   өрнегіне тең болады.


    Жауабы:

    Тапсырмалар орындау. Топтық жұмыс

    №1. ABC ⠀үшбұрышының периметрі 17 дм-ге, AB⠀қабырғасы 6 дм-ге, BC⠀қабырғасы 5 дм-ге тең. ABC қандай үшбұрыш?

    №2. ABC⠀үшбұрышында ∠A = 42°, ∠B = 77°, ∠C = 61°. ABC қандай үшбұрыш?

    №3. ABC⠀үшбұрышында ∠A = 26°37', ∠B = 63°23'. Ал, C⠀бұрышы A⠀және B⠀бұрыштарының қосындысына тең. Бұл қандай үшбұрыш?

    №4. Теңбүйірлі үшбұрыш берілген. Оның бір қабырғасы 14 см-ге, ал, екінші қабырғасы 21 см-ге тең. Үшбұрыштың периметрін тап.

    Жұптық жұмыс. “Шешуші сәт” (сематикалық карта)

    №

    а

    в

    с

    Р

    Үшбұрыштың түрлері

    1

    2см

    3 см

    7 см

    ?

    ?

    2

    3 см

    3 см

    3 см

    ?

    ?

    3

    6 см

    6 см

    2 см

    ?

    ?

    4

    ?

    ?

    ?

    12 см

    Тең қабырғалы

    5

    3 см

    ?

    ?

    11 см

    Тең бүйірлі

    6

    3 см

    4 см

    ?

    10 см

    ?


    Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

    Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.










    Мысалдарды түсінеді, жазады.






































    Оқушылар өз беттерінше отырып берілген тапсырмаларды орындайды.





    Жұбымен бірлесіп отырып кестені толтырады.

    Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
















































    1-10 баллдық жүйеде бағаланады.









    Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.



































    Сабақтың соңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Барлық материалдар 7 сынып
    09.11.2023
    301
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алиева Гулжан Аманкулкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации