Материалдар / Үшбұрыш. Симметрия

Үшбұрыш. Симметрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру ұйымының атауы Пәні: Математика Бөлім: Үшбұрыш. Симметрия Педагогтің аты-жөні: Ниязова Г.К Күні: Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: № 163 сабақ. Тізбектер Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.4.3.2 - заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құру Сабақтың мақсаты Сандар тізбегін құруды үйренеді Құндылықтар Талап: жаңаны білуге,ізденуге құштар болу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Шілде 2024
95
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Математика

Бөлім:

Үшбұрыш. Симметрия

Педагогтің аты-жөні:

Ниязова Г.К

Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

163 сабақ. Тізбектер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.4.3.2 - заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобы тізбектерін құру

Сабақтың мақсаты

Сандар тізбегін құруды үйренеді



Құндылықтар

Талап: жаңаны білуге,ізденуге құштар болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру





















Жаңа білім































































































Бекіту



































Кері байланыс


Сабаққа дайындық жасату

Психологиялық ахуалды қалыптастыру







Өткенді қайталау

Үй тапсырмасы


9 есеп

Конус тәрізді баскиім әзірле

Үлгі:





Жаңа тақырып

1 есеп

29,28,26,23,19,14,8,1.

29-1=28

28-2=26

26-3=23

23-4=19

19-5=14

14-6=8

8-7=1


2 есеп

Сандар тізбегін құру алгоритмін үйренеді

Мысалы: 1,3,5,7,9,11,13,15,17,19....

Бұл тақ сандар.

1,5,9,12,16,20.......\Бұл жерде төрт саннан кейінгі сан жазылған.



3 есеп

23,23,21,25,19,27,17,29,15,31

23-2=21

23+2=25

21-2=19

25+2=27

19-2=17

27+2=29

17-2=15

29+2=31



4 есеп

Ә) 24,22,20,18,16,14.

Б) 18,16,14,12,10,8.





5 есеп

А) t1=4сағ

S1=240км

t2=7сағ

S2=?км

V1=V2-? км\сағ

  1. V1=S1/t1=240/4=60км\сағ

  2. S2=V2*t2=60*7=420км

  3. Өрнек: (240/4)*7=420км

  4. Ж: Автокөлік 7 сағат ішінде 420 км жол жүреді.




Ә) V1=5км\сағ

V2=4 км\сағ

t=5сағ

S=?км

V=V1+V2=5+4=9км\сағ

S=V*t=9*5=45км

Өрнек: (5+4)*5=45км

Ж: 5сағаттан кейін бір-бірінен 45 км қашықтықта болады.



6 есеп


Берілгені қате.Сондықтан есеп шықпайды.



7 есеп

a1=2см

b1=2см

a2=2см

b2=1см

S=?см2

S1=a1*b1=2*2=4см2

S2=a2*b2=2*1=2см2

S=S1+S2=4+2=6см2

Ж: Көпбұрыштың ауданы -6см2



8 есеп

13,19,14,18,15,17.



9 есеп

5+2=7

2кг100г=2100г

Алма: 6*300=1800г=1кг800г

Алмұрт: 5*300=1500г=1кг 500г

Қараөрік: 2*300=600г

Барлығы: 1800г+1500г+600г=3900г=3кг900г

Жауабы: Барлығы 3кг 900г жеміс алынған




Үй тапсырмасы

10 есеп










Шаттық шеңберін жасайды






Үй тапсырмасын тексертеді





Бас киім жасап келеді












Сандар тізбегін жалғастырады






Сандар тізбегін жасап үйренеді







Сандар тізбегін жалғастырады





Заңдылық бойынша сандар тізбегін таңдайды










Есептер бойынша өрнектер құрады








Есептерді шығарады










Жауабын айтады





Есепті шығарады



Тапсырманы орындайды





Тізбек құрады








Есепті шығарады











Үй тапсырмасын алады












Кері байланыс жасайды








Мадақтап отыру


ҚБ:





Дескриптор:

Конус фигурасын басқа фигуралардан ажырата алады-1Б

Конус тәрізді бас киімдерді қағаздан жасап келеді-1Б





Дескриптор:

Сандар тізбегін жалғастырады-1Б

Берілген тапсырманың заңдылығын түсінеді-1Б


ҚБ:






Дескриптор:

Сандар тізбегінің заңдылыққа бағынатынын біледі-1Б

Сандар тізбегін жалғастырады-1Б




Дескриптор:

Мәтіндегі заңдылықты табады-1Б

Күнара санағанына байланысты сандар тізбегін таңдайды-1Б




Дескриптор:

Есептер бойынша өрнектер құрастырады-1Б

Қозғалыс есебін формулана қолданып шығарады-1Б







ҚБ:












Дескриптор:

Көпбұрышты бөліктерге бөледі-1Б

Оның ауданын табады-1Б


ҚБ:







Дескриптор:

Есепті шығарады-1Б

Зерттеушілік жұмыс жасайды-1Б





ҚБ:












«Бес саусақ» әдісі
















Суреттер







Қағаз бас киімдер











Оқулық










Суреттер










Оқулық






Суреттер







Сандар тізбегі жазылған парақтар








Есеп сызбасы












Суреттер




Туристер туралы









Оқулық








Көпбұрыш суреті








Оқулық










Жемістер









Суреттер












Оқулық








Кері байланыс парағы



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!