Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару.
Үй
тапсырмасын сұрау.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсаттарын / ОМ анықтап алу
Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
|
Жинақтала
ды,сабаққа
ынталанады
|
Үй жұмысы мадақтау әдісімен
бағаланады
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау.
-
Үшбұрыш
сызыңдар. Оның төбелерін А, В, С әріптерімен белгілеңдер. Ең үлкен
қабырғаны АВ деп белгілеңдер.
-
Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеп табыңдар да,
жазып қойыңдар. Айталық , АВ =8
см, ВС=4 см, АС=7 см болсын.
-
ВС мен АС
қабырғаларының ұзындықтарының қосындысын табыңдар: ВС+АС=4+7=11 см
(үлгі).
-
АВ-ның
ұзындығын қалған қабырғаларының ұзындықтарының қосындысымен
салыстырыңдар: 8 см < 11 см.
-
Қорытынды
жасаңдар, АВ < BC+AC болуға тиіс.
Теорема:
Үшбұрыштың әрбір қабырғасы өзге екі
қабырғаларының қосындысынан кіші болады.
Жұптық
жұмыс. Берілген сандар үшбұрыш
қабырғалары бола алама?
-
а=4 см;
в= 4 см;
с=8см. (Бола
алмайды)
-
a=5 см;
в=7 см;
с=9
см. (Бола
алады)
-
а=2 см;
в=3 см;
с=5
см. (Бола
алмайды)
-
а=12
см; в=15 см;
с=8 см. (Бола
алады)
-
а=41
см; в=48 см;
с=80см. (Бола алады)
-
а=413
см; в=148 см;
с=208 см (Бола
алмайды)
-
а=51
см; в=46 см;
с=81 см. (Бола
алады)
Жеке жұмыс. Есептер
шығару.
№1. Екі қабырғасының ұзындығы:
1) 2 см және 5 см, 2) 21 см және 9 см, 3) 6 дм және 3 дм болатын
тең бүйірлі үшбұрыштың үшінші қабырғасын табыңдар. 1) 5 см, 2)21
см, 3) 6 дм.
№2. Кесінділерді пайдалана
отырып, екі үшбұрыш құрастырыңдар.
Кесінділер: 4 см, 7 см, 9 см.
12 см, 6 см, 10 см.
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Тапсырмаларды өз бетінше
орындайды
|
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Әр дұрыс жауапқа 1 балл
беріледі
|
|