Білім беру саласы: Таным.Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдар.Мақсаты: Үшбұрышқа сипаттама беруді,айналадан үшбұрыш пішінді заттар табуды үйрету.Геометриялық пішіндер жайлы білімін бекіту.Қажетті құрал- жабдықтар: Геом пішіндер,ватман, ойыншықтар,құрастырғыштар.Қостілділік компонент: үшбұрыш-треугольник.і/әкез Тәрбиешінің іс-әрекеті: Балалардың іс-әрекеті:Мо-ти-ваци-ялықҚоз-ғау-шы. Шаттық шеңбері:Балаларды шеңбер бойына жинап,бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлауды ұсыну. Шеңбер бойына жиналып,бір-біріне жақсы көңіл күй мен әдемі күлкі сыйлайды.Ұй-ым-дас-ты-ру-шы,Ізде-нуші. Геометриялық пішіндерді еске түсіру,атап беруді ұсыну.Балалардың жауаптары:-------------,Бүгін үшбұрыш туралы көбірек білетін боламыз.Бұл пішін неге үшбұрыш деп аталады,қалай ойлайсыңдар.Өйткені бұл пішіннің бұрышы үшеу.Қане санап көрейік: 1,2,3.(бұрыштарын көрсетіп санау)Енді осы үшбұрыш пішіндерді қай жерлерден көре аламыз.Балалардың жауаптары:Жауаптарын сараптау,мақтау-мадақтау,«Ғажайып үшбұрыш» Д/о.Үшбұрыштардан үй ...т б суреттер құрастыру.Үшбұрыштарды пайдаланып төртбұрыш құрастыруға болатынын түсіндіру.Геометриялық пішіндерді еске түсіреді. Балалардың жауаптары:--------------------------,------------------------------,----------------------------,-----------.Үшбұрыш пішінімен танысып,бұрышын санап,бұрышының үшеу екенін яғни «үшбұрыш» екенін дәлелдейді.Не үшін үшбұрыш деп аталатынын түсінеді.Балалардың жауаптары:---------------------,--------------------,Ойын ойнап үшбұрыштан төртбұрыш ,үй,... т б заттар құрастырып үйренеді. Түстерін,пішінін,көлемін атап,сипаттапбереді.Үшбұрыштардың әртүрлі болатынын біледі.