Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер тақырыбына ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

8-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Бөлім:

Шеңбер. Геометриялық салулар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрышқа іштей сызылған шеңберлер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу;

7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру;

Сабақтың мақсаты:

үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын біледі

үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіре алады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру



Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру

Кестені + қою аркылы толтырады



егер үшбұрыштың барлық төбелері шеңбердің бойында жатса, онда шеңбер үшбұрышқа сырттай сызылған немесе үшбұрыш іштей салынған деп аталады.

егер үшбұрыштың барлық қабырғалары шеңберге жанатасын болса, онда шеңбер үшбұрышқа іштей сызылған немесе үшбұрыш шеңберге сырттай сызылған деп аталады.

Циркульды дұрыс ұстап сызба жасауға көмек көрсетеміз.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл


Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.


1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

1-тапсырма

Диаметрі 30 см шеңберге іштей сызылған тең қабырғалы үшбұрыштың өлшемі қандай болады

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма

Тең қабырғалы үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрі беттесетінін дәлелдеңдер

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Есептің шешуін табады.


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Кескінделген үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлерді салыңдар, дұрыс салынғанына көз жеткізіңдер.

Дескриптор:

  • үшбұрыштың қабырғаларынан орта сызық жүргізіп, қиылысу нүктесін табады, сол нүктеден шеңбер сызады;

үшбұрыштың бұрыштарының биссектрисаларын жүргізіп, сол нүктеден шеңбер сызады.

ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты


ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Қорытынды



Тесттік тапсырма

Жауаптары

1 с

2 в

  1. д

тест тапсырмаларын орындайды

бір-бірін тексеру арқылы багалайды

Тест тапсырмалары, оку құралдары

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:



Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.


https://youtu.be/Xo_AWXIT_18






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.05.2025
139
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі