Қысқамерзімді жоспар
№7-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу; 7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын біледі. үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіреді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма
Тең қабырғалы үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеіберлердің центрі беттесетінін дәлелдеңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Диаметрі 50 см шеңберге іштей сызылған тең қабырғалы үшбұрыштың өлшемі қандай болады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сабақтың аяғы |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер
Қысқамерзімді жоспар
№7-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер
|
Бөлім: |
Шеңбер. Геометриялық салулар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.1.2.14 үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын білу; 7.1.2.15 үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
үшбұрышқа іштей және сырттай сызылған шеңберлердің анықтамаларын біледі. үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеңберлердің центрлерінің орналасуын түсіндіреді. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Өз ойын дұрыс мағынада білдірген окушыларга «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
|
|
|
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма
Тең қабырғалы үшбұрышқа сырттай және іштей сызылған шеіберлердің центрі беттесетінін дәлелдеңдер. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
2- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма Диаметрі 50 см шеңберге іштей сызылған тең қабырғалы үшбұрыштың өлшемі қандай болады?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара бағалау «+», « - », қызықты |
ДК экраны 7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
Сабақтың аяғы |
Сабақты қорытындылау: «Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын: Үйге тапсырма беру: №
|
Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау. Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады. Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады. |
Оқушылар бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,. |
шағым қалдыра аласыз


















