Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Үшбұрыштар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітілді_________________________
Математика
Бөлім: Теңдеу және теңсіздік, өрнек |
||||||
Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т. |
||||||
Күні: 02.05.2024 |
||||||
Сынып: 4 «Ә» |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрыштар |
|||||
Оқыту мақсаттары |
4.3.1.1** - тікбұрышты үшбұрышты тану және атау 4.3.1.2 - үшбұрыштарды жіктеу 4.3.1.5 - фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толық-тыру; бұрыштың шамасын табу |
|||||
Сабақ мақсаттары: |
Тікбұрышты үшбұрышты таниды және атайды Үшбұрыштарды жіктейдi Фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтырады; бұрыштың шамасын табады |
|||||
Құндылыққа баулу |
Талап: Білуге, жаңаны тануға құштар болу |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басталуы |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді. Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу: А)Үйге берілген тапсырманы тексеру. Жаңа тақырыпты ашу «Жасырын сөз» әдісі: -Бөлмедегі жасырын сөзді анықтаңдар. (Үшбұрыштар) - Үшбұрыш деген не? - Ендеше бүгінгі сабақта үшбұрыштарды жіктеуді қарастырамыз. Оқу мақсаты жарияланады. |
Ширату жаттығуларын жасайды. Тапсырма тексертеді.
Жасырын сөзді табады. |
«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау. |
Әртүрлі үшбұрышсуреті Үшбұрыштар сөзі |
||
Ортасы |
(Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады. 1) Уақыт таспасына қараңдар, адамзат баласының даму тарихы ұзаққа созылған және қызықты. Уақыт таспасынан өздерің өмір сүріп жатқан кезеңді анықтаңдар. 2) Тік, сүйір, доғал бұрыштардың атауын бөліп жазыңдар. Т ік бұрыштар: АВС, SRU, RUT, UTS, RST С үйір бұрыштар: CAB, BCA, GDE, FGD Д оғал бұрыштар: DEF, EFG, JIH, IHL, HLK, LKV, KVJ 3) Кестені қараңдар. Бұрыштарына қарап, үшбұрыштарды қандай топтарға бөлуге болады? Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді. (Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі. 4) Үшбұрыштарды топтарға бөліңдер. Тең қабырғалы: М, С Тең бүйірлі: К, Тік бұрышты: Q, R, A Қабырғалары әртүрлі: S, B 5) Үшбұрыштың қабырғаларын өлшеңдер. Қандай үшбұрышқа жататынын анықтаңдар. Топқа бөліп жазыңдар. Тең қабырғалы: 8,2,6 Тең бүйірлі: 9,10,12 Тік бұрышты: 1,5,4 Қабырғалары әртүрлі: 3,7,11 6) Жазбаша есептеңдер. 87658+68763+18764=175185 986409+5876+5432=997717 6786+46896+41089=94771 60999+45398+10342=116739 247*27=6669 460598:782=589 239*454=108506 144560:695=208 Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: -Көп таңбалы сандарғаарифметикалық амалдар қолдануға мысалдар келтір, олардың мәнін тап. (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс. 8) Есепті шығарыңдар. Ш: a=27:3=9см Ж: Қабырғаларының ұзындығы 9см. 7ә) Ұқсас тапсырма құрастырыңдар. 8) Тапсырмаларды орындаңдар. Ш: S=16:2*14=112м2 Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады Кейбір оқушыға: 92-бет №9. |
Тапсырмаларды орындайды.
Билеп сергиді. Тапсырмаларды орындайды.
Тапсырма орындайды. |
Дескриптор: - Уақыт таспасы нан өздері өмір сү ріп жатқан кезеңді анықтайды-1балл. Тік, сүйір, доғал бұрыштардың ата уын бөліп жаза-ды-1б. Бұрыштарына қа рап, үшбұрыштар ды топтарға бөле-ді-1балл. Үшбұрыштарды топтарға бөледі-1балл. Үшбұрыштардың қабырғаларын өл шеп, топтарға бөледі -1балл. Өрнектердің мә нін табады-1балл.
Есептің шешуін шығарады, жауа-бын табады -1б. Ұқсас тапсырма құрастырады-1б. |
Математика 4-сынып 4-бөлім
|
||
Аяқталуы |
Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді. |
|
|
|
||
Үй тапсырмасы: 92-бет №10. |
|
|
|