Үшбұрыштар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштар

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді_________________________

Математика


Бөлім: Теңдеу және теңсіздік, өрнек

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 02.05.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштар

Оқыту мақсаттары

4.3.1.1** - тікбұрышты үшбұрышты тану және атау

4.3.1.2 - үшбұрыштарды жіктеу

4.3.1.5 - фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толық-тыру; бұрыштың шамасын табу

Сабақ мақсаттары:

Тікбұрышты үшбұрышты таниды және атайды

Үшбұрыштарды жіктейдi

Фигуралар салуды жазық фигураларға оське қатысты симметриялы болатын фигуралармен толықтырады; бұрыштың шамасын табады

Құндылыққа баулу

Талап: Білуге, жаңаны тануға құштар болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Жаңа тақырыпты ашу «Жасырын сөз» әдісі:

-Бөлмедегі жасырын сөзді анықтаңдар. (Үшбұрыштар)

- Үшбұрыш деген не?

- Ендеше бүгінгі сабақта үшбұрыштарды жіктеуді қарастырамыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Ширату жаттығуларын жасайды.

Тапсырма тексертеді.


Жасырын сөзді табады.


«Ауызша мадақтау» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.




Әртүрлі үшбұрышсуреті


Үшбұрыштар сөзі

Ортасы

(Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

1) Уақыт таспасына қараңдар, адамзат баласының даму тарихы ұзаққа созылған және қызықты. Уақыт таспасынан өздерің өмір сүріп жатқан кезеңді анықтаңдар.

2) Тік, сүйір, доғал бұрыштардың атауын бөліп жазыңдар.

ТShape1 ік бұрыштар: АВС, SRU, RUT, UTS, RST

СShape2 үйір бұрыштар: CAB, BCA, GDE, FGD

ДShape3 оғал бұрыштар: DEF, EFG, JIH, IHL, HLK, LKV, KVJ

3) Кестені қараңдар. Бұрыштарына қарап, үшбұрыштарды қандай топтарға бөлуге болады?

Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.

(Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

4) Үшбұрыштарды топтарға бөліңдер.

Тең қабырғалы: М, С Тең бүйірлі: К,

Тік бұрышты: Q, R, A Қабырғалары әртүрлі: S, B

5) Үшбұрыштың қабырғаларын өлшеңдер. Қандай үшбұрышқа жататынын анықтаңдар. Топқа бөліп жазыңдар.

Тең қабырғалы: 8,2,6 Тең бүйірлі: 9,10,12

Тік бұрышты: 1,5,4 Қабырғалары әртүрлі: 3,7,11

6) Жазбаша есептеңдер.

87658+68763+18764=175185 986409+5876+5432=997717

6786+46896+41089=94771 60999+45398+10342=116739

247*27=6669 460598:782=589

239*454=108506 144560:695=208

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

-Көп таңбалы сандарғаарифметикалық амалдар қолдануға мысалдар келтір, олардың мәнін тап.

(Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

8) Есепті шығарыңдар.

Ш: a=27:3=9см

Ж: Қабырғаларының ұзындығы 9см.

7ә) Ұқсас тапсырма құрастырыңдар.

8) Тапсырмаларды орындаңдар.

Ш: S=16:2*14=112м2

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға: 92-бет №9.

Тапсырмаларды орындайды.









Билеп сергиді.

Тапсырмаларды орындайды.














Тапсырма орындайды.


Дескриптор:

- Уақыт таспасы нан өздері өмір сү ріп жатқан кезеңді анықтайды-1балл.

Тік, сүйір, доғал бұрыштардың ата уын бөліп жаза-ды-1б.

Бұрыштарына қа рап, үшбұрыштар ды топтарға бөле-ді-1балл.

Үшбұрыштарды топтарға бөледі-1балл.

Үшбұрыштардың қабырғаларын өл шеп, топтарға бөледі -1балл.

Өрнектердің мә нін табады-1балл.







Есептің шешуін шығарады, жауа-бын табады -1б.

Ұқсас тапсырма құрастырады-1б.

Математика

4-сынып 4-бөлім




























Аяқталуы


Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.




Үй тапсырмасы:

92-бет №10.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.06.2024
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі