Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан. Оқу мақсаттары: 7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану; Сабақ мақсаты: • үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісін есептер шығаруда қолдану; • екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштардың теңдігін дәлелдеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Геометрия

Тақырыбы: Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Бөлім:

Үшбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гулжан Аманкулкызы

Күні:

23.11.2023ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісін есептер шығаруда қолдану;

  • екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы бойынша үшбұрыштардың теңдігін дәлелдеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын / ОМ анықтап алу

Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады



Үй жұмысы мадақтау әдісімен бағаланады



Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру.

Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі

Теорема. Егер бір үшбұрыштың екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы екінші үшбұрыштың сәйкес екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышына тең болса, онда бұл үшбұрыштар тең болады.

Берілгені: ∆ABC, ∆A1B1C1:

AB = A1B1;

AC = A1C1;

A = A1.

Дәлелдеу керек: ∆ABC = ∆A1B1C1.

Дәлелдеу.

A =A1 болғандықтан, A төбесі A1 төбесімен сәйкес келетіндей, ал AB қабырғасы A1B1 сәулесінде, AC қабырғасы A1C1 сәулесінде жататындай етіп, ABC үшбұрышын A1B1C1 үшбұрышымен беттестіруге болады. Теорема шарты бойынша

AB =A1B1 және AC = A1C1

болғандықтан, AB қабырғасы A1B1 қабырғасымен, ал AC қабырғасы A1C1 қабырғасымен беттесіп, B мен B1C мен C1 нүктелері бір-бірімен дәл келеді. Демек, BC мен B1C1 қабырғалары да беттеседі. Сонымен, ABC және A1B1C1 үшбұрыштары толығымен беттеседі, яғни олар тең.

Теорема дәлелденді.

Бұл теорема үшбұрыштардың екі қабырғасы мен олардың арасындағы бұрышы бойынша теңдік белгісі деп те аталады.


Тапсырмалар

1. АВС және MNG үшбұрыштары тең. Егер AB=10 см. NG=8 см. MG=15 см болса, АC, BC,MN қабырғалары неге тең ?

2. ∆АВС=∆А1В1С1. Егер АВС үшбұрышының қабырғалары 4 см, 10 см және 12 см болса,онда бойынша ∆А1В1С1 үшбұрышының периметрі неге тең ?

3. А,В,С және Д нүктелері бір түзудің бойында жатады. Егер АВЕ1 және АВЕ2 үшбұрыштары тең болса, онда СДЕ1 және СДЕ2 үшбұрыштары тең екендігін дәлелдеңдер

4. ∆EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады. 

Күрделі деңгей тапсырмалары:

1. Суретте көрсетілгендей ойыншық шырша жасау үшін оның жиегіне жарықдиодты таспа қолданылады.

1 = 2, AO = OCAB = 21 смCO = 7 см.

Егер жарықдиодты тастпаның 1 метрі 421 тг болса, дәл осындай 7 шырша жасау үшін неше сантиметр жарықдиодты таспа сатып алу керек?

Қажетті жарықдиодты таспаның құны қанша?


2. Суретте MNK бұрышының қабырғаларындағы NS және NT кесінділері тең. O – осы бұрыштың биссектрисасының бойындағы кез келген нүкте. SO кесіндісінің ұзындығы 16 см-ге, NT кесіндісінің ұзындығы 75 дм-ге тең. NSOT төртбұрышының периметрі неше сантиметрге тең?

3. Екі турист аса үлкен емес көлдің енін өлшеу үшін көлдің қарама-қарсы екі жағасынан A және B нүктелерін белгіледі.

A және B нүктелеріне дейінгі арақашықтықты өлшеуге болатындай және осы нүктелердің екеуін де көре алатындай етіп C нүктесін белгіледі. AC және BC түзулерін C нүктесінен асыра созып, AC = DC және BC = EC болатындай E және D нүктелерін белгіледі. Төмендегі кесінділердің қайсысының ұзындығы көлдің еніне тең?


Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.






Мысалдарды жазады.


























Тапсырмаларды өз бетінше орындайды












Деңгейлік тапсырмалар орындайды























Мақтау, мадақтау әдісі арқылы бағаланады.















Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі











Балл деңгейіне қарап беріледі.

Тапсырмаларды «Бағалау ағашы» әдісімен бағалаймын





















Сабақтың соңы

Үй жұмысы.

есеп

Рефлексия:

  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Топтық талқылауда мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Не қызықты болды?


Үй жұмысымен танысады.


Рефлексияны дәптерге орындайды







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2023
449
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі