Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 7 сынып геометрия 2 тоқсан. Оқу мақсаттары: 7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Таныстым:

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі


Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Геометрия

Тақырыбы: Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Бөлім:

Үшбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гулжан Аманкулкызы

Күні:

05.12.2023ж

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісін есептер шығаруда және дәлелдеулерде қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын / ОМ анықтап алу

Оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтау

Жинақтала

ды,сабаққа ынталанады



Үй жұмысы мадақтау әдісімен бағаланады



Сабақтың ортасы

Өткен сабақты пысықтау.

Кесіндінің ортасы арқылы өтетін және осы кесіндіге перпендикуляр болатын түзуді орта перпендикуляр деп атайды.

Теорема. Кесіндіге жүргізілген орта перпендикулярдың әрбір нүктесі осы кесіндінің ұштарынан бірдей қашықтықта жатады.

Дәлелдеу. X – AB кесіндісіне жүргізілген a орта перпендикулярының кез келген нүктесі болсын. O нүктесі – AB кесіндісінің ортасы. XA = XB екенін дәлелдеу керек.

Егер X нүктесі O нүктесімен беттесетін болса, онда XA = XB, өйткені O нүктесі – AB кесіндісінің ортасы.

Егер X және O нүктелері беттеспейтін болса, онда AXO және BXO үшбұрыштарын қарастырамыз. Бұл үшбұрыштарда XO – ортақ қабырға және AO = OBAOX = BOX = 90°, себебі XO – орта перпендикуляр. Демек, AXO және BXO үшбұрыштары үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі бойынша тең. Үшбұрыштардың теңдігінен XA = XB екені шығады. Теорема дәлелденді.


Тапсырмалар

1-тапсырма

AC=2AB

P=20

AC, BC, AB - ?

P=35

EF:EM=3:2

EF, EM, MF - ?

KM-MN=10

P=26

MK, KN, MN - ?

P=3,4

BC=1,3

AB - ?


Дескриптор:

- теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады; - санды өрнек / теңдеу құрады; - есептеулер орындайды / теңдеуді шешеді; - есептің жауабын табады.

2-тапсырма. Теңбүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы табанынан үш есе үлкен. Периметрі 49 см. Теңбүйірлі үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарын табыңыз.

Дескриптор: Оқушы

  • үшбүрыштың периметрі формуласын қолданады;

  • шарт бойынша теңдеу құрады;

  • теңдеуді шешеді;

  • жауабын табады.


Күрделі деңгей тапсырмалары:

1. АВС және MNG үшбұрыштары тең. Егер AB=10 см. NG=8 см. MG=15 см болса, АC, BC,MN қабырғалары неге тең ?

2. ∆АВС=∆А1В1С1. Егер АВС үшбұрышының қабырғалары 4 см, 10 см және 12 см болса,онда бойынша ∆А1В1С1 үшбұрышының периметрі неге тең ?

3. А,В,С және Д нүктелері бір түзудің бойында жатады. Егер АВЕ1 және АВЕ2 үшбұрыштары тең болса, онда СДЕ1 және СДЕ2 үшбұрыштары тең екендігін дәлелдеңдер

4. ∆EFL=∆PQM екені белгілі. PQ=4,5cm, QM=7cm, MP=8,5cm болса, EFL үшбұрышының периметрі қандай болады. 


Алдыңғы сабақта алған білімдерін еске түсіреді.






Мысалдарды жазады.





















Тапсырмаларды өз бетінше орындайды












































Деңгейлік тапсырмалар орындайды
















Мақтау, мадақтау әдісі арқылы бағаланады.

















Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі











































Балл деңгейіне қарап беріледі.

Тапсырмаларды «Бағалау ағашы» әдісімен бағалаймын





















Сабақтың соңы

Үй жұмысы.

есеп

Рефлексия:

Мен барлығын түсіндім

Мен үйрендім

Мен келесілерді түсінбедім

Маған қиындық тудырған келесілер

Мен барлығын түсіндім

Мен үйрендім

Мен келесілерді түсінбедім

Маған қиындық тудырған келесілер


Үй жұмысымен танысады.


Рефлексияны дәптерге орындайды







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2023
357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі