ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Пән/Сынып: |
геометрия, 7 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы 5 апта |
15-сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
II тарау Үшбұрыштар |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану. |
||||||||
|
Бағалау критериі: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері арасындағы айырмашылықтарды көреді. Үшбұрыштар теңдігінің белгілері арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. |
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс: Жаңа тақырыптың түсіндірілуі. Бүгінгі жұмыс мақсатымен таныстыру. Ашық сұрақтар сұрау арқылы, сабақты түсіндіру. Бекіту тапсырмалары және оқу тапсырмалары беріледі. Сабақты қорытындылау. |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Бекіту тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету. 1 тапсырма Берілген тапсырманы дәлелдейді 2 тапсырма Фигуралардың сызбалары мен атауларын сәйкестендіреді |
Жеке жұмыс Оқу тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындайды |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме! Біз сіздермен Үшбұрыштар теңдігінің белгілері тақырыбын оқып-үйренесіңдер. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. . Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу Сенің меңгеретінің: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу мен дәлелдеулерде қолдануды есептер шығаруда үйренесіздер. |
Сабақтың мақсатымен таныстыру |
|
|
Презентация Слайд 1,2 |
|||
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
Сұрақтар
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Презентация Слайд 3 Сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=VQY0HpLyQX4 Слайд 4 Слайд 6 |
|||
|
9 минут |
|
Тапсырмалар Тапсырма
1:
Дескриптор − өзара тең үшбұрыштарды көрсетеді; − үшбұрыштар теңдігінің белгісін қолданып, дәлелдейді.
Өз бетінше жұмыс 1.ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде. Дескриптор Білім алушы − өзара тең үшбұрыштарды көрсетеді; − үшбұрыштар теңдігінің белгісін қолданып, дәлелдейді.
2.∆АВС=∆А1В1С1, АВ=5см, АС =7см. ∆А1В1С1–ның периметрі 21 см болса, ВС-ның ұзындығын табыңыз. Дескриптор Білім алушы
− тең үшбұрыштардың сәйкес элементтерінің теңдігін біледі; − периметрлерінің теңдігін көрсетеді; − өрнек құрастырады; − ВС-ның ұзындығын табады. Суреттен өзара тең үшбұрыштарды тауып, теңдігін дәлелдеңіз.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Слайд 7 |
|||
|
2 минут |
Бекіту |
Сабақты қорытындылау:
Бүгінгі сабақта: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратады және дәлелдей алады |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрыштар теңдігінің белігілері
Үшбұрыштар теңдігінің белігілері
ВИДЕО САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
||||||||
|
Пән/Сынып: |
геометрия, 7 сынып |
||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы 5 апта |
15-сабақ |
||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
II тарау Үшбұрыштар |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. |
||||||||
|
Оқу мақсаты: |
7.1.1.21үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу; 7.1.1.22үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану. |
||||||||
|
Бағалау критериі: |
Үшбұрыштар теңдігінің белгілері арасындағы айырмашылықтарды көреді. Үшбұрыштар теңдігінің белгілері арасындағы айырмашылықтарды көрсете алады. Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін дәлелдейді. |
||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||
|
Ұжымдық жұмыс: Жаңа тақырыптың түсіндірілуі. Бүгінгі жұмыс мақсатымен таныстыру. Ашық сұрақтар сұрау арқылы, сабақты түсіндіру. Бекіту тапсырмалары және оқу тапсырмалары беріледі. Сабақты қорытындылау. |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Бекіту тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету. 1 тапсырма Берілген тапсырманы дәлелдейді 2 тапсырма Фигуралардың сызбалары мен атауларын сәйкестендіреді |
Жеке жұмыс Оқу тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындайды |
|||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме! Біз сіздермен Үшбұрыштар теңдігінің белгілері тақырыбын оқып-үйренесіңдер. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Үшбұрыштар теңдігінің белгілері. . Бүгінгі сабақта: Сенің білетінің: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу Сенің меңгеретінің: үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу мен дәлелдеулерде қолдануды есептер шығаруда үйренесіздер. |
Сабақтың мақсатымен таныстыру |
|
|
Презентация Слайд 1,2 |
|||
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
Сұрақтар
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Презентация Слайд 3 Сілтеме https://www.youtube.com/watch?v=VQY0HpLyQX4 Слайд 4 Слайд 6 |
|||
|
9 минут |
|
Тапсырмалар Тапсырма
1:
Дескриптор − өзара тең үшбұрыштарды көрсетеді; − үшбұрыштар теңдігінің белгісін қолданып, дәлелдейді.
Өз бетінше жұмыс 1.ABCD тіктөртбұрышының АС диагоналі оны АВС және АСD екі бұрышқа бөледі. Осы үшбұрыштың теңдігін үшбұрыштар теңдігінің 1 және 2 белгілеріне сүйене отырып дәлелде. Дескриптор Білім алушы − өзара тең үшбұрыштарды көрсетеді; − үшбұрыштар теңдігінің белгісін қолданып, дәлелдейді.
2.∆АВС=∆А1В1С1, АВ=5см, АС =7см. ∆А1В1С1–ның периметрі 21 см болса, ВС-ның ұзындығын табыңыз. Дескриптор Білім алушы
− тең үшбұрыштардың сәйкес элементтерінің теңдігін біледі; − периметрлерінің теңдігін көрсетеді; − өрнек құрастырады; − ВС-ның ұзындығын табады. Суреттен өзара тең үшбұрыштарды тауып, теңдігін дәлелдеңіз.
|
Жаңа тақырыпты меңгеру |
|
|
Слайд 7 |
|||
|
2 минут |
Бекіту |
Сабақты қорытындылау:
Бүгінгі сабақта: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін ажыратады және дәлелдей алады |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















