Материалдар / Ұшбұрыштар теңдігінің II белгісі

Ұшбұрыштар теңдігінің II белгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұшбұрыштар теңдігі
Авторы:
12 Наурыз 2025
59
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

8 сабақ

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар теңдігінің ІІ белгісі

Бөлімі:

Үшбұрыштар теңдігінің белгілері

Педагогтің аты-жөні:

Бугабай Манаргүл

Күні:

12.12.2024 жыл

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны:5 Қатыспағандар саны: -

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштар теңдігінің ІІ белгісі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.1.1.21 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22 үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану.

Сабақтың мақсаты:





Барлық оқушылар істей алады: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді.

Көптеген оқушылар істей алады: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі.

Кейбір оқушылар істей алады: Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін пайдаланып есептер шығарады.

Бағалау критерийлері

- Үшбұрыштар теңдігіне сипаттама береді;

- Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін біледі;

- Үшбұрыштар теңдігінің белгілерін сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин.









Өткен сабақты тексеру

5мин.







Топпен жұмыс


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы "

Топқа бөлу:

І топ

ІІ топ

ІІІ топ


Өткен сабақты тексеру

Сұрақтарға жауап беру

Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

1.Үшбұрыштар тақырыбына жалпы сипаттама беріңдер.

2.Теңдік дегеніміз не?

3.Үшбұрыштар теңдігі дегенді қалай түсінеміз?


Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.

Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.





Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды.













Дескриптор:

-Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.


Жалпы балл-2



Дескриптор:

-Тақырыпты оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.


Жалпы балл-3





Қағаз қиындылары

Үлестірме






ДК экран Сұрақтар










Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

Сабақтың ортасы.

10 мин.




Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырма:

АЕ жене CD кесінділері әрқайсысының ортасы болатын В нүктесінде киылысады. 1) АВС - ЕВD теңдігін делелдендер; 2) егер <D- 47°, <Е - 42° болса, онда А және С бұрыштарын табыңдар.


Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап жазады.


Дескриптор:

-Тапсырманы орындайды.

-Бұрыштарды табады.


Жалпы балл -3



Слайд

Кітап

Дәптер



Сабақтың соңы.

5 мин

Синтез

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)



5мин

Рефлекция














Бағалау


Үй тапсырмасы

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)

АС және BD кесінділері қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді. АВС=СDA теңдігін дәлелдеңдер.








«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.









Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау


Үй тапсырмасы: №2.8 №2.10

Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды






Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.

Дескриптор:

-Тапсырманы түсініп, дәптерге орындайды.

-Теңдікті дәлелдейді


Жалпы балл-2

















Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


Дк экран

Дәптер










Стикерлер

смайликтер

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:






Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі