Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
|
Бөлімі: |
9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуакасова А |
|
Күні: |
27.11.25 ж |
|
Сыныбы: 9 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.1.4.14 үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану; 9.1.4.15 тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын білу және қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Үшбұрыштар ұқсастығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді және ұқсастығы белгілерін, тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін біледі.Ұқсастық белгілерін есептер шығаруда қолдана алады. |
|
Бағалау критерийлері |
-Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін біледі және қолданады. -Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. Өткен сабақты тексеру 5мин. Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Үшбұрыштар ұқсастығы дегенді қалай түсінеміз? 2.Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастықтығы қандай? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Екі теңбүйірлі үшбұрыштың төбелеріндегі бұрыштар тең. Бір үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны сәйкесінше 8,5 дм және 5 дм. Екіншісінің табаны 4 дм. Екінші үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар. 2-тапсырма:
Мына өлшемдермен берілген екі үшбұрыш ұқсас
бола ма: |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар қояды.. Жалпы балл -3 |
Слайд Кітап Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Ұқсас түрлендіру кезінде үшбұрыштың қабырғалары қалай өзгереді? «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Үй тапсырмасы: №177,180 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор -Дәптерге жазады. Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері
|
Бөлімі: |
9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Садуакасова А |
|
Күні: |
27.11.25 ж |
|
Сыныбы: 9 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
9.1.4.14 үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану; 9.1.4.15 тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын білу және қолдану. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Үшбұрыштар ұқсастығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді және ұқсастығы белгілерін, тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін біледі.Ұқсастық белгілерін есептер шығаруда қолдана алады. |
|
Бағалау критерийлері |
-Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін біледі және қолданады. -Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын біледі. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин. Өткен сабақты тексеру 5мин. Топпен жұмыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы " Топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ Өткен сабақты тексеру Сұрақтарға жауап беру Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз. 1.Үшбұрыштар ұқсастығы дегенді қалай түсінеміз? 2.Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастықтығы қандай? Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу. Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді. |
«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді. Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды. |
Дескриптор: -Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: -Тақырыпты оқиды, топта талқылайды - Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды. Жалпы балл-3 |
Қағаз қиындылары Үлестірме ДК экран Сұрақтар Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі. |
|
Сабақтың ортасы. 10 мин. |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: 1-тапсырма: Екі теңбүйірлі үшбұрыштың төбелеріндегі бұрыштар тең. Бір үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны сәйкесінше 8,5 дм және 5 дм. Екіншісінің табаны 4 дм. Екінші үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар. 2-тапсырма:
Мына өлшемдермен берілген екі үшбұрыш ұқсас
бола ма: |
Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады. |
Дескриптор: -Тапсырмаларды орындайды. -Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар қояды.. Жалпы балл -3 |
Слайд Кітап Дәптер |
|
Сабақтың соңы. 5 мин Синтез «Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) 5мин Рефлекция Бағалау Үй тапсырмасы |
«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту) Ұқсас түрлендіру кезінде үшбұрыштың қабырғалары қалай өзгереді? «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау Үй тапсырмасы: №177,180 |
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. |
Дескриптор -Дәптерге жазады. Жалпы балл-2 Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл |
Дк экран Дәптер Стикерлер смайликтер |
шағым қалдыра аласыз













