Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері

Бөлімі:

9.2А Жазықтықтағы түрлендірулер

Педагогтің аты-жөні:

Садуакасова А

Күні:

27.11.25 ж

Сыныбы: 9 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштар ұқсастығының белгілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

9.1.4.14 үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану;

9.1.4.15 тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын білу және қолдану.

Сабақтың мақсаты:





Үшбұрыштар ұқсастығын сипаттайтын шамалардың мағынасын түсінеді және ұқсастығы белгілерін,

тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастық белгілерін біледі.Ұқсастық белгілерін есептер шығаруда қолдана алады.

Бағалау критерийлері

-Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін біледі және қолданады.

-Тікбұрышты үшбұрыштардың ұқсастығын біледі.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин.









Өткен сабақты тексеру

5мин.







Топпен жұмыс


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Шаттық шеңбер "Жақсы тілек- жан жылуы "

Топқа бөлу:

І топ

ІІ топ

ІІІ топ


Өткен сабақты тексеру

Сұрақтарға жауап беру

Өткен сабақтар бойынша сұрақ-жауап жүргіземіз.

1.Үшбұрыштар ұқсастығы дегенді қалай түсінеміз?

2.Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастықтығы қандай?


Одан кейін оқушыларды тағы да топтармен орындарын ауыстырып, яғни 1, 2 сандарға бөлу.

Жаңа тақырыпты топқа бөлінген оқушыларға абзац арқылы оқытады. Мазмұнын түсіндіріп, кері байланыс береді.

«Жақсы тілек- жан жылуы» оқушылар бір-бірлеріне тілектер айтып, жақсы көңіл күймен сабақты бастайды.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Мысалдар келтіреді.





Әр топ өз міндеттерін орындайды. Әр топ өздерінің абзацтарын оқиды, бір-бірімен, жұппен, топпен өзара талқылайды.













Дескриптор:

-Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.


Жалпы балл-2



Дескриптор:

-Тақырыпты оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды.


Жалпы балл-3





Қағаз қиындылары

Үлестірме






ДК экран Сұрақтар










Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

Сабақтың ортасы.

10 мин.




Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар:

1-тапсырма:

Екі теңбүйірлі үшбұрыштың төбелеріндегі бұрыштар тең. Бір үшбұрыштың бүйір қабырғасы мен табаны сәйкесінше 8,5 дм және  5 дм. Екіншісінің табаны 4 дм. Екінші үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.

2-тапсырма:

Мына өлшемдермен берілген екі үшбұрыш ұқсас бола ма:
1)    0,1 м,  0,15 м,  0,2 м және 1 см; 1,5 см, 2 см;
2)     5 м, 10 м, 75 дм және  64 дм,  40 дм,  80 дм;
3)     10 м,  20 м,  12,05 м және 100 см,  90 см, 160 см?

Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларға оқушылар жауап жазады.


Дескриптор:

-Тапсырмаларды орындайды.

-Осы тапсырмаларға ұқсас сұрақтар қояды..


Жалпы балл -3



Слайд

Кітап

Дәптер



Сабақтың соңы.

5 мин

Синтез

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)



5мин

Рефлекция














Бағалау




Үй тапсырмасы

«Ойлан, тап!» (сабақты бекіту)

Ұқсас түрлендіру кезінде үшбұрыштың қабырғалары қалай өзгереді?








«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.










Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау



Үй тапсырмасы: №177,180

Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды







Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады.

Дескриптор
-Тапсырманы орындайды.

-Дәптерге жазады.


Жалпы балл-2


















Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


Дк экран

Дәптер










Стикерлер

смайликтер


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2025
16
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі