Үшбұрыштарды шешу

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Үшбұрыштарды шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштарды шешу 9 сынып геометрия пәні бойынша ашық сабаққа арнап жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Үшбұрыштарды шешу


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Үшбұрыштарды шешу

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.6 косинустар теоремасын білу және қолдану

9.1.3.7 синустар теоремасын білу және қолдану

Сабақтың мақсаты:

-косинустар теоремасын біледі

-косинустар теоремасын қолданады

-синустар теоремасын біледі

-синустар теоремасын қолданады

Бағалау критерийлері




-косинустар теоремасын тұжырымдайды

-теореманы қолданып есептер шығарады

-синустар теоремасын біледі

-синустар теоремасын қолданады

Құндылықтарға баулу





Пәнге қатысты лексика және терминология:

косинус,тригонометрия,бұрыш,градус,үшбұрыш,формула,синус

теорема,шеңбер,тік бұрышты үш

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

-Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусы неге тең?

-Косинустар теоремасы қай теореманың дербес жағдайы болып табылады

- Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусы неге тең?

-Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузаның квадраты.....

-егер үшбұрыштың бір қабырғасы мен оған қарсы жатқан бұрышының шамасы белгілі болса,онда...

-АВС үшбұрышының а,в,с қабырғаларына қарсы жатқан бұрыштары болса,онда.....


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Қызығушылықты ояту.


Ұжымдық жұмыс.


4 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу, сынып тазалығына көңіл бөлу.

2. Топқа бөлу:

Топ басшыларын сайлаймын. Оқушылар өзі ұнатқан топ басшының тобына барады.

Топтың атауын өздері таңдайды.

I топ -Синустар

II топ -Косинустар

III топ -Тригонометрия

Әр топ бір-біріне жақсы тілектер айтады.

3. Үй тапсырмасын тексеру.

«Өзінді тексер» әдісі арқылы оқушылар өздері интерактивті тақтадан дұрыс жауапқа қарап тексереді. Үй жұмысының дұрыс жауаптарын интерактивті тақтада көрсетемін.



Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.




Үй жұмыстың шешімі тақтада көрсетіледі, оқушы өзінің қателерін анықтайды.



Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»


Түрлі түсті кеспе қағаздар



Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.





6 мин.



Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу;

1.Синустар теоремасын айтыңыз.

2. Косинустар теоремасын айтыңыз.

3. Синустар теоремасын жазыңыз.

4. Косинустар теоремасын жазыңыз.

5. Синустар теоремасы қай формуладан шықты?

5. Косинустар теоремасы қай формуладан шыққан?

6.Сүйір бұрыштың синусы дегеніміз не?

7. Сүйір бұрыштың косинусы дегеніміз не?

8. Сүйір бұрыштың тангенсі дегеніміз не?

9. Сүйір бұрыштың котангенсі дегеніміз не?

10.Үшбұрыштарды шешу дегеніміз не?

11. Үшбұрыштың ауданың табу формуласы қандай?

12. Үшбұрышқа іштей сызылған шеңбердің радиусы неге тен?

13. Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңбердің радиусы неге тен?

14.Секанс — деген не?.

15.Косеканс — деген не?.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша жетелеуші сұрақтар қойылады.


Окушылар сұрактарга жауап береді.

Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

СТО, диалогтік оқыту, Дарынды/талантты, Көшбасшылық

Дескриптор:

-суракка жауап береді

Бағалау:

өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.





Сұрақтар топтамасы.

Жалпы білім беретін мектептің 9-сыныбына арналған оқулық. 3-басылымы. – Алматы : Атамұра, 2019. – 118 бет.

ДК экраны,слайд




Топтық жұмыс


Тарихы мәлімет


6 мин

Тарихы мәлімет беріледі. Соңында өмірмен байланысты есеп шығарады.

«Кластер» әдісі қолданылады.



Есеп. Байтерекпен қайынның арақашықтығы 56,4м. Байтеректің төбесі мен қайын өсіп тұрған нүкте 600 бұрышты құрайды. Байтеректің биіктігін есепте.

(Өздері бір жаңа есеп қосады)


Идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау, тұжырымдау.

Тұжырымды ойларын қарталарға түсіріп, топтық жұмыс қорғалады (постер)

Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды

Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.

Дескриптор:

-сызбасын сызады

-Есептің шартың жазады,

-Ізделінді шаманы табады,

-өздері бір жаңалық еңгізеді



Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады






ДК экраны,слайд



Сабақтың ортасы


5 мин.



Жеке жұмыс.




«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Тақтада берілген есеп ауызша шығарылады


Саралау:

Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай топта оқушылар бір-біріне қолдау көрсетеді.

Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын» тәсілі көрініс табады.

Топ оқушыларының есепті дұрыс түсініп талдауларын бақылап, ерекше білімді қажет ететін оқушыларға бағыт-бағдар беремін.

Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды.



Дескриптор:

-сызбасын сызады

-аудан -формуласын біледі

- берілген бойынша есеп шығарады.


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




ДК экраны,слайд




Жұптық жұмыс

15 мин.




3.46 Шамалары 100Н және 200Н күштер бір-бірімен 500 бұрыш жасай отырып, бір нүктеде әрекет етеді. Тең әрекетті күштің шамасын және оның берілген күштермен жасайтын бұрыштарын табыңдар.

(Бүл жерде есеп шығарудің түрлі жағдайлары қарастырылады)


Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрініс табады.


Берілген тапсырма бойынша есепті орындайды


Тиімділігі: Оқылым мен айтылым дағдысы қалыптасады.


Дескриптор:

-сызбасын сызады

-косинустар теоремасын қолданады.

- бұрышты табады,




Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады






. ДК экраны

9-сынып оқулығы.




Сабақтың соңы.



Ой толғаныс.

Рефлексия



5 мин.

Сабақты бекіту.

Үйге №3.48, 3.49

Қабырғадағы бағалау плакаты бойынша оқушылар бағаланады.


Топ басшыларына сөз беремін. Топпен ақылдаса отырып төмендегі сөздердің ішінен 3 сөзді таңдап, тақтадағы плакатқа апарып қыстырады.


«Бір сөзбен» әдісі - Оқушылар өздеріне берілген 12 сөздің ішінен, өздерінің бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтындай 3 сөзді таңдап айтады.

Төзімсіздік, Ашу, Қуаныш, Немқұрайлылық, Қанағаттану, Шабыт, Зерігу, Алаңдау, Тыныштық, Сенімділік, Сенімсіздік, Рахаттану.

Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін тұжырымдайды.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.


Бағалау:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


  1. Диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы берілген уақытта есепті шеше алмаған оқушыға ширектерді еске түсірту арқылы, таңбаларды анықтауға мүмкіндік жаратамыз;

  2. Тапсырма тәсілі арқылы әртүрлі деңгейдегі оқушыларға «көмек керек пе әлде қосымша есептер ме?»-сұралып, сосын сол арқылы жұмысты жүргізу;

Қарқын тәсілі арқылы жылдам орындайтын оқушалар және көмек қажет болатын оқушыларболады. Көмек қажет оқушыларға белгілі бір уақыт беріліп, уақыт біткен соң жылдам орындаған оқушылар аяқтай алмаған оқушыларға көмек көрсетеді.

10-балдык жүйе бойынша багалау


«Дұрыс- бұрыс» әдісі бойынша бағалау.

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Дәрісханадағы қауіпсіздік ережелерін еске түсіру сонымен қатар қарындашты, сызғышты қолдану кезінде сақ болу


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:

Қосымша:

Синус және косинус теоремаларын үшбұрыштарды шешуде қолдану. 10 наурыз. Онлайн мектеп



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.12.2024
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі