Ұйымдастыру
кезеңі
2
минут
3мин
|
Сәлеметсіздерме! Бір -бірімен
«Бір шапалақ» амандасу.
Бүгін,
«Үшбұрыштарды
шешу» тақырыбын
қарастырамыз.
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
косинустар және
синустар теоремасын есеп шығаруда
қолдану.
Үй тапсырмасын
тексеру. Егер бар болса, қателерді
табыңыздар.
Слайдқа назар
аударыңыздар.
№1

Берілгені: ABC,AB=3см, BC=5см, AC=7см.
Табу керек: B
Шешімі:


Жауабы: 
№2

Берілгені: АВС,АВ 13
см,
ВС:АС С 0
Табу керек:
АС,СВ
Шешімі:



Жауабы: 1
см
|
Амандасады, тақырыпты
жазады.
Өз шешімдерін экрандағы
шешіммен тексереді.
Қателерді іздейді және
түзетеді.
|
Дескриптор:
Білім алушы:
-косинустар теоремасын
біледі;
-косинустар теоремасын
қолданады.
- В бұрышын
табады
Дескриптор:
Білім алушы:
-косинустар теоремасын
біледі;
-косинустар теоремасын
қолданады
-АС
қабырғасын
табады
-ВС
қабырғасын
табады
ҚБ:
Смайлик арқылы өзін-өзі
бағалайды
бағалау
1 дұрыс жауап -1
смайлик
|
Оқу құралдары; оқулық;
интербелсенді тақта; .
Слайд
https://www.hedra.com/app/characters/2fe523a5-55f9-4639-9710-9b9b4d94d661
|
Жеке
жұмыс
5 мин
Топтық
жұмыс
15
мин
|
Теориялық материалды еске
алайық.
«Тарихқа шолу» Жасанды
интеллект Hedra
платформасы
«Менен сұрақ, сізден
жауап» әдісі
Wordwall.
платформасы арқылы білімдерін
пысықтау
1.Үшбұрыш деген не?
Элементтері, түрлері
2.
cos
а
<0 болған жағдайда бұрыш қандай
болады?
3.Косинустар теоремасы
4.Синустар теоремасы
5.Пифагор теоремасы
6.
7.Егер АВС үшбұрыштың В бұрышы
үлкен болса, онда қабырғаларының қайсысы
үлкен,неліктен?
8.Үшбұрыштың аудан табу
формулалары
9.
cos
а
0 болған жағдайда бұрыш қандай
болады?
-2
ав теңдігі
дұрыспа?
Топқа бөлу
.Тең бүйірлі ,тең қабырғалы , әртүрлі
қабырғалы үшбұрыштар арқылы топқа
бөлінеді.

Есептер
шығару: Постермен
жұмыс
№1

Әкімшілік алдынан бір уақытта
екі жаяу жүргінші шықты. Біреуі Ауезов көшесімен 50 м жүріп,
екіншісі Абай көшесімен 60 м жүрді, ал олардың арасындағы қашықтық
70 м болды. Осы көшелер арасындағы бұрышты
табыңыз. Жауабы:600
№2

Футбол добы қақпаның В мен С
діңгектерінің түбінен 23 м және 24 м қашықтықтағы А нүктесінде
жатыр. Футболшы допты қақпаға қарай тепті. Егер қақпаның ені 7 м
болса, онда доптың қақпаға кіру бұрышы қандай
болады? Жауабы:170
№
3
«Еңбек» қожалығының үшбұрыш
тәрізді үлкен өрісі бар. Өрістің екі жағы 624 м және 327 м, ал
олардың арасындағы бұрыш 93º.
Өріске
қанша қоршау қажет болатынын
есептеңіз? Жауабы: 1670
м.
|
Оқушылар бір- бірден тақтаның
алдында сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар 3 топқа
бөлінеді
Топ мүшелері топ басшысын
тағайындайды
Дескрипторға сәйкес
тапсырмаларды орындайды.
«Диірмен»
(постерлерді
бір топтан екінші топқа ауыстырып, оларға стикермен немесе
ауызша кері байланыс береді)
Тақырыпқа қатысты есептерді
талдайды.
-
|
Мұғалім
бағалайды
ҚБ:
Смайлик арқылы
бағалау
-
1 дұрыс
жауап
1
смайлик
Бірін –бір
бағалайды
Дескриптор:
Білім
алушы
- косинустар теоремасын
қолданып, теңдеу құрады;
- есептеулер
жүргізеді;
- белгісізді
табады.
ҚБ:
Смайлик арқылы
бағалау
1 дұрыс жауап -1
смайлик
|
https://www.hedra.com/app/characters/2fe523a5-55f9-4639-9710-9b9b4d94d661
https://wordwall.net/ru/resource/55483954
Слайд
Интернет
ресурстары
|
Бекіту
15
мин
|
Жұптық
жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
А
деңгейі
АВС үшбұрышында
АВ=10см, . АС қабырғасын
табыңдар
Шешімі.

:

Жауабы:8,3
см
В
деңгейі
АВС үшбұрышында АВ=0,6см,
ВС=0,5см, .АС қабырғасын
табыңдар

Шешімі.

Жауабы:0,3
см
С деңгейі
АВС үшбұрышында В бұрышы
600 тең.
В бұрышының
биссектрисасы
АС қабырғасын Д нүктеде
қияды.
АД=4см, ВД=6см. АВСүшбұрышының
бұрыштарын және АС қабырғасын табыңдар.
Шешімі: 


(см)

Жауабы: ; ;АС=7,2 см
|
Тапсырманы
орындайды
Бұрын орындаған оқушылар
шешімін тақтада көрсетеді
|
Дескриптор:
-синус косинус теоремасын
қолданып, теңдеу құрады;
- есептеулер
жүргізеді;
- белгісізді
табады.
А деңгейі-3
б
В деңгейі-4
б
С деңгейі-5
б
ҚБ:
Смайлик арқылы
бағалау
1 дұрыс жауап -1
смайлик
|
Слайд
|
2
минут
3 мин
|
Үйге
тапсырма.
1тапсырма №3.32 (жұп
нөмірлер)
2
тапсырма. Өзен арқылы А нүктесінен В
нүктесіне дейін көпір салу керек. Инженер А нүктесінен С нүктесіне
дейінгі қашықтық 100 м, ал АВС үшбұрышының А бұрышы 96,5°, ал В
бұрышы 46,8°-ке тең екенін анықтады..
Көпірдің ұзындығы қандай
болады?

Дескриптор: Білім алушы
-С бұрышының шамасын үшбұрыштың
ішкі бұрыштарының қосындысын пайдаланып
анықтайды
- синустар теоремасын
қолданып, теңдеу құрады;
- есептеулер
жүргізеді;
- белгісізді
табады.
Кері
байланыс.
Gynzy
платформасы
«Бағдаршам»
әдісі
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Қызыл-тақырыпты әлі де қарастыруым
қажет
Сары-тақырыпты жақсы түсіндім,
бірақ есеп шығаруда кателесемін
Жасыл- тақырыпты жақсы түсініп,
меңгердім
Бағалау:
0-2
|
3-4
|
5-7
|
8-10
|
11-13
|
14-16
|
17-19
|
20-21
|
22-23
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
|
Кері байланыс
жасайды.
Әр оқушы аттары жазылған
бағдаршамда түсті таңдайды
Сабақта жиналған смайликтер
санын стикерге жазып өзінің бағдаршамына
жабыстырады.
Бағалау
кестесі
|

|
Оқулық; интербелсенді
тақта;
Слайд
https://teacher.gynzy.com/en/board/615db141-a135-491f-915a-d470fdf3c2f3
|