|
Бөлім: |
8.3.С Аудан |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Абикеев Канат Ержанович |
|||||
|
Күні:28.02.25 |
|
|||||
|
Сыныбы: 8 «А» |
Қатысушылар саны: 11 |
Қатыспағандар саны:11 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрыштың ауданы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
|||||
|
Сабақтыңсмақсаты |
Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі; Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі; Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру; |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аудару. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындау. Психологиялық ахуал: Оқушыларды шеңберге шақырып, бір-бірімен амандасады. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларды flippity.net платформасы арқылы екі топқа бөлу
|
Мұғалімнің айтқанын орындау Бір-біріне жақсы көңіл-күй мен сабақ барысында өздеріне сәттілік тілейді. |
Домбыра арқылы бағалау Оқушылар әр дұрыс жауапқа 1 балл қосып отырады. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (35 мин) |
Миға шабуыл. Оқушыларға umaigra.com платформасы арқылы «Пойызға отыр» ойынын ойнау беріледі. (жеке жұмыс) Кері байланыс. Ойынның қортындысын ауызша айту. Формулаларды білесің бе? Сәйкестендіру ойыны. (жұппен жұмыс)
Кері байланыс. Формуланы қайталап оқушылардан сұрау. «Кім жылдам» ойыны. Оқушылар learningapps.orgплатформасы арқылы тапсырмаларды жұппен орындайды.
Кері байланыс. Ауызша жүргізіледі.Қандай есепте қиындық туындады? Қай есеп жеңіл болды деген сұрақтарға жауап беру. Топпен жұмыс. Liveworksheets.com платформасында топтық жұмыс орындау.
Кері байланыс.Қай есеп қиындық туғызды? - Келесі жолы ондай қателіктерді болдырмау үшін қай ережені қайталау керек? Кері байланыс. Оқушылардың түсінбеген, қате кеткен жерін басқа топ немесе мұғалім толықтырып, түзетеді. Топпен жұмыс. Зерттеу есебі. Математикалық сауаттылықтарын дамытуға арналған жаттығулар. 1-топ тапсырмасы Егер саябақтың 1 м2үшін 1000 теңге мөлшерінде салық есептелсе, ал спорт алаңының 1 м2800 теңге мөлшерінде салық есептелсе, саябақ және спорт алаңына бөлінген территорияның жер салығын есепте. Спорт алаңы мен саябақтың жоспары мен өлшемдері суретте көрсетілген.
2-топ тапсырмасы Компания бүйір қабырғасы 250 м-ге тең, төбесі мен табанына дейінгі ең қысқа қашықтығы 150 метрге тең, теңбүйірлі үшбұрыш түріндегі жер телімін көгалдандыру үшін тендерді жеңіп алды. Егер 5 м2 –қа үш шырша егукерек болса, осы жерге неге шырша отырғызу қажет?
Кері байланыс.Қай топтың есебі қызық болды. Күнделікті өмірде мұндай есептер кездесе ме? Қорытындылау.wordwall.netплатформасындағы тест сұрақтарына жауап беру. |
Өткен материалды еске түсіру Әр фигураның формуласын тауып сәйкестендіреді.
|
Дескриптор: -есептің берілгені, шешуі, табу керегін анықтап, жаза алады; -есептің шартына сәйкес үшбұрыштың ауданын табу формуласын анықтайды; үшбұрыштың ауданын есептейді. Дескриптор: -үшбұрыштың ауданын табу формуласын қолданады; -үшбұрыштың қабырғасын табады -Формуланы түрлендіреді; -Үшбұрыштың ауданын таба
Дескриптор: -есептің берілгені, шешуі, табу керегін анықтап, жаза алады; -есептің шартына сәйкес ромбтың ауданын табу формуласын қолданады; Тіктөртбұрыштың ауданын есептейді. Дескриптор: Пифагор теоремасын қолданып, үшбұрыштың қабырғасын табады. ауданын табу формуласын қолданады; |
https://learningapps.org/view6013479 https://www.liveworksheets.com/ug3076780ih Презентация А4 |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия.Padlet.сom платформасында «бүгінгі сабақта қандай кезең ұнады және қандай ұсынысыңыз бар?» сұрағына жауап беру Үйге тапсырма.
|
Сабақ туралы пікірін білдіру Үй тапсырмасын алады. |
Бағалаудың қортындысын шығару. 9-10 балл- жарайсың!!! 7-8 балл – жақсы |
https://padlet.com/abikeevazere22/padlet-6wqx2xmwexcdmp8q
|
||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрыштың ауданы
Үшбұрыштың ауданы
|
Бөлім: |
8.3.С Аудан |
|||||
|
Педагогтіңаты-жөні |
Абикеев Канат Ержанович |
|||||
|
Күні:28.02.25 |
|
|||||
|
Сыныбы: 8 «А» |
Қатысушылар саны: 11 |
Қатыспағандар саны:11 |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Үшбұрыштың ауданы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.12 үшбұрыштың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану; |
|||||
|
Сабақтыңсмақсаты |
Үшбұрыштың ауданы ұғымын біледі; Үшбұрыштың ауданын табудың формулаларын біледі; Формулаларды есептер шығаруда пайдалана алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды бірлікке, татулыққа, сыйластыққа баулый отыра ұжымдасып жұмыс істеуге қалыптастыру; |
|||||
|
Сабақтың барысы: |
||||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеу назарын сабаққа аудару. Сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын дайындау. Психологиялық ахуал: Оқушыларды шеңберге шақырып, бір-бірімен амандасады. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларды flippity.net платформасы арқылы екі топқа бөлу
|
Мұғалімнің айтқанын орындау Бір-біріне жақсы көңіл-күй мен сабақ барысында өздеріне сәттілік тілейді. |
Домбыра арқылы бағалау Оқушылар әр дұрыс жауапқа 1 балл қосып отырады. |
|
||
|
Сабақтың ортасы (35 мин) |
Миға шабуыл. Оқушыларға umaigra.com платформасы арқылы «Пойызға отыр» ойынын ойнау беріледі. (жеке жұмыс) Кері байланыс. Ойынның қортындысын ауызша айту. Формулаларды білесің бе? Сәйкестендіру ойыны. (жұппен жұмыс)
Кері байланыс. Формуланы қайталап оқушылардан сұрау. «Кім жылдам» ойыны. Оқушылар learningapps.orgплатформасы арқылы тапсырмаларды жұппен орындайды.
Кері байланыс. Ауызша жүргізіледі.Қандай есепте қиындық туындады? Қай есеп жеңіл болды деген сұрақтарға жауап беру. Топпен жұмыс. Liveworksheets.com платформасында топтық жұмыс орындау.
Кері байланыс.Қай есеп қиындық туғызды? - Келесі жолы ондай қателіктерді болдырмау үшін қай ережені қайталау керек? Кері байланыс. Оқушылардың түсінбеген, қате кеткен жерін басқа топ немесе мұғалім толықтырып, түзетеді. Топпен жұмыс. Зерттеу есебі. Математикалық сауаттылықтарын дамытуға арналған жаттығулар. 1-топ тапсырмасы Егер саябақтың 1 м2үшін 1000 теңге мөлшерінде салық есептелсе, ал спорт алаңының 1 м2800 теңге мөлшерінде салық есептелсе, саябақ және спорт алаңына бөлінген территорияның жер салығын есепте. Спорт алаңы мен саябақтың жоспары мен өлшемдері суретте көрсетілген.
2-топ тапсырмасы Компания бүйір қабырғасы 250 м-ге тең, төбесі мен табанына дейінгі ең қысқа қашықтығы 150 метрге тең, теңбүйірлі үшбұрыш түріндегі жер телімін көгалдандыру үшін тендерді жеңіп алды. Егер 5 м2 –қа үш шырша егукерек болса, осы жерге неге шырша отырғызу қажет?
Кері байланыс.Қай топтың есебі қызық болды. Күнделікті өмірде мұндай есептер кездесе ме? Қорытындылау.wordwall.netплатформасындағы тест сұрақтарына жауап беру. |
Өткен материалды еске түсіру Әр фигураның формуласын тауып сәйкестендіреді.
|
Дескриптор: -есептің берілгені, шешуі, табу керегін анықтап, жаза алады; -есептің шартына сәйкес үшбұрыштың ауданын табу формуласын анықтайды; үшбұрыштың ауданын есептейді. Дескриптор: -үшбұрыштың ауданын табу формуласын қолданады; -үшбұрыштың қабырғасын табады -Формуланы түрлендіреді; -Үшбұрыштың ауданын таба
Дескриптор: -есептің берілгені, шешуі, табу керегін анықтап, жаза алады; -есептің шартына сәйкес ромбтың ауданын табу формуласын қолданады; Тіктөртбұрыштың ауданын есептейді. Дескриптор: Пифагор теоремасын қолданып, үшбұрыштың қабырғасын табады. ауданын табу формуласын қолданады; |
https://learningapps.org/view6013479 https://www.liveworksheets.com/ug3076780ih Презентация А4 |
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия.Padlet.сom платформасында «бүгінгі сабақта қандай кезең ұнады және қандай ұсынысыңыз бар?» сұрағына жауап беру Үйге тапсырма.
|
Сабақ туралы пікірін білдіру Үй тапсырмасын алады. |
Бағалаудың қортындысын шығару. 9-10 балл- жарайсың!!! 7-8 балл – жақсы |
https://padlet.com/abikeevazere22/padlet-6wqx2xmwexcdmp8q
|
||

шағым қалдыра аласыз






м















