Өз бетінше орындауға арналған тапсырма
|
Тақырып: |
Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы |
|
Оқу мақсаты: |
7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу |
|
Есептің шарты: |
№1 Қайталау сұрақтары: 1. Түзу бойында нелер орналасқан? /Латын бас әріптермен белгіленетін нелер? (Нүкте) 2. Қазақтың байырғы өлшем бірлігі? (шақырым) 3. қандай фигураның формуласы (шеңбер ұзындығы) 4. Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш (тіктөртбұрыш) 5. Қиылыспайтын екі түзу қалай аталады? (параллель) 6. Қосындысы 180˚-қа тең болатын бұрыштар? (сыбайлас) 7. Үшбұрыштар теңдігінің неше белгісі бар? (үш) №2 ∠АОВ=70° болатын бұрышқа ОС биссектрисcасы жүргізілген. АОС және СОВ бұрыштарын анықтап, салыстырыңдар |
|
Есепті шығару жолы: |
№1 Қайталау сұрақтары: 1. Нүкте 2. шақырым 3. шеңбер ұзындығы 4. тіктөртбұрыш 5.параллель 6. сыбайлас 7. үш №2 Шешімі: ∠АОС=∠СОВ= ∠АОВ=70°/2 ∠АОС=35° ∠СОВ=35° |
|
Жауабы: |
∠АОС=35° ∠СОВ=35° |
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
Оқушылардың қызығушылығымен зейінін шоғырландырамын. Өткен тақырыпқа шолу арқылы қызығушылықты ояту. «Үшбұрыш сөзжұмбағы» беріледі. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісін пайдаланып №1 есепті топта шығарады, талдайды |
*Есепті шығарубарысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы
Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы
Өз бетінше орындауға арналған тапсырма
|
Тақырып: |
Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы |
|
Оқу мақсаты: |
7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу 7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры, орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу |
|
Есептің шарты: |
№1 Қайталау сұрақтары: 1. Түзу бойында нелер орналасқан? /Латын бас әріптермен белгіленетін нелер? (Нүкте) 2. Қазақтың байырғы өлшем бірлігі? (шақырым) 3. қандай фигураның формуласы (шеңбер ұзындығы) 4. Барлық бұрыштары тік болатын төртбұрыш (тіктөртбұрыш) 5. Қиылыспайтын екі түзу қалай аталады? (параллель) 6. Қосындысы 180˚-қа тең болатын бұрыштар? (сыбайлас) 7. Үшбұрыштар теңдігінің неше белгісі бар? (үш) №2 ∠АОВ=70° болатын бұрышқа ОС биссектрисcасы жүргізілген. АОС және СОВ бұрыштарын анықтап, салыстырыңдар |
|
Есепті шығару жолы: |
№1 Қайталау сұрақтары: 1. Нүкте 2. шақырым 3. шеңбер ұзындығы 4. тіктөртбұрыш 5.параллель 6. сыбайлас 7. үш №2 Шешімі: ∠АОС=∠СОВ= ∠АОВ=70°/2 ∠АОС=35° ∠СОВ=35° |
|
Жауабы: |
∠АОС=35° ∠СОВ=35° |
|
Сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс: |
Оқушылардың қызығушылығымен зейінін шоғырландырамын. Өткен тақырыпқа шолу арқылы қызығушылықты ояту. «Үшбұрыш сөзжұмбағы» беріледі. «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісін пайдаланып №1 есепті топта шығарады, талдайды |
*Есепті шығарубарысында математикалық модель құрып, интерактивті құралдар, цифрлық білім беру ресурстары және т. б. қолдануға болады.
Бағалау критерийлері:
-
Тапсырма оқу мақсатына/мақсаттарына сәйкес.
-
Есеп практикалық мазмұнды.
-
Есептің дұрыс шығару жолы берілген.
-
Есептің жауабы көрсетілген.
-
Есепті сабақта пайдалану бойынша әдістемелік ұсыныс берілген.
шағым қалдыра аласыз













