Үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы және биіктігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы және биіктігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштың биіктігі, медианасы жіне биіктігі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Үшбұрыштар


Күні:


Сынып: 7


Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Үшбұрыштың биссектрисы, медианасы, биіктігі және орта сызығы.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.14 теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін білу;

7.1.1.12 үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры,орта сызығы анықтамаларын білу және оларды салу;

7.1.1.15 сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстыру;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар теңқабырғалы, теңбүйірлі, тікбұрышты үшбұрыштардың элементтерін біледі;

үшбұрыштың медианасы, биссектрисасы, биіктігі, орта перпендикуляры,орта сызығы анықтамаларын біледі және оларды сала алады.Сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын біледі.



Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Жағымды психологиялық ахуал тудыру, оқушылар зейінін сабаққа аудару. Сыныппен амандасып оқушылардың сабаққа қатысын, сынып тазалығын қадағалаймын.

Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу үшін «Қос шеңбер» психологиялық тренинг жүргіземін.

Миға шабул. Үшбұрыштар санын анықта

Бағалау парақшаларын беру.

Сабақ тақырыбы мен мақсатын айту.

Үй тапсырмасын тексеру дайын жауап парағымен көршілері бірін- бірі тексереді.

Үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары оның негізгі элементтері. Үшбұрыш түрлерінің биіктіктерінің орналасу ерекшеліктерін қарастырамыз.

Өткен тақырыпқа шолу.

1.«Қоржындағы сұрақтар» ауызша тапсырмалар

Қоржыннан бір-бір сұрақ алады.

2. Сызба бойынша тапсырмалар. Білімленд платформасы. /1,3,4,5,6,7,8 жаттығулары/



 Бір-біріне тілектер айтады.

Сызбада қанша үшбұрыш берілгенін анықтайды

Үйге берілген есепті дайын жауап кілті бойынша тексереді

Анықтамаларды қайталайды. «Қоржындағы сұрақтар»

Сәйкестендіру тестін орындайды

Дискрипторы:

Орта перпендикулярды анықтайды;

Биссектрисаны анықтайды;

Биіктікті анықтайды;

Медиананы анықтайды.

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


Бағалау парақшасына тапсырмалар бойынша баллдарды толықтырып отырады.

Дискрипторлар бойынша балл жинайды.

Презентация


Жауап парағы





:https://bilimland.kz/

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып:

Үшбұрыштың төбесінен қарсы қабырғасын қамтитын түзуге түсірілген перпендикуляр үшбұрыштың биіктігі деп аталады. Әрбір үшбұрыштың үш биіктігі бар.

Үшбұрыштың барлық медианалары және биссектрисалары үшбұрыштың ішінде жатады. Ал үшбұрыштың биіктіктері үшбұрыштың ішінде жатпауы да мүмкін. Бүгінгі сабақта сүйір бұрышты, доғал бұрышты және тікбұрышты үшбұрыштардың биіктіктерінің орналасуын салыстырамыз.

Есептерді шешу барысында үшбұрыштың биіктіктері кандай шарттар орындалғанда оның ішінде жататынын табатын боласыңдар.

1.Салу жұмыстары

2. есеп

Тест жұмысы. Білімленд платформасы

Қалыптастырушы бағалау.



Жұптық жұмыс: үшбұрыш элементтерін салу

Жұптарға үшбұрыш суреттері бар плакаттар беріледі, оқушылар үшбұрыштарға биіктік, биссектриса, медиана, орта перпендикуляр жүргізеді.

Тапсырмалар тексеріліп талқылау жасайды.





Тест шешеді. bilimland.kz платформасында тест жұмысын орындайды.




Қалыптастырушы бағалау тапсырмасын орындайды.






Бағалау парақшасына тапсырмалар бойынша баллдарды толықтырып отырады.

Дискрипторлар бойынша балл жинайды.








https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/7-synyp










https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/7-synyp


үлестірме парақшалар






Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау.

Баға қою.

Үйге тапсырма беру.

Рефлексия «ОЮ».



  1. Мен үшін бүгінгі сабақта құнды болғаны...

  2. Топтық талқылауда мен не үйрендім?

  3. Не қиын болды?

  4. Не қызықты болды?


Сабақ бойынша бағалау.

Бағалау парақшасындағы ұпайлар саны есептеліп, пайыздық көрсеткішке айналдырылады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2025
42
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі