Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Ұшқан ұя" Б.Момышұлы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің аты-жөні: |
Кошербаева К.С. |
||
Пән/Сынып: 4 «А» |
Әдебиеттік оқу |
||
Қай аптаның нешінші сабағы |
15 сабақ |
||
Тарау немесе бөлім атауы: |
Құндылықтар |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Ата-баба тәрбиесі |
||
Оқу мақсаты: |
4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.2.1.2 Шығарманы іштей көз жүгіртіп шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу |
||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар жасай алады: • Оқушылар тақырыпқа сәйкес шығарма түрлерімен танысады. Шығарма мазмұнына сәйкес түрлі дереккөздерден: иллюстрация, әдеби кітаптар, мультфильмнен нақты ақпаратты табу мүмкіндігін қарастырады. Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі. Оқушылардың көбі жасай алады: • Әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, эпитет) анықтауды жалғастырады Материалды өңдеу және тұжырым жасау мен себеп-салдарлық байланысын сызба түрінде көрсете алу әрекеттері жүйеленеді.Шығарманың құрылымын, әр түрлі стильде жазылғанжұмыстарды жетілдіреді, өз бетінше орфографиялық, пунктуациялық қатені табу және түзетудің жолдары қарастырылады. Оқушылардың кейбірі жасай алады: • Оқушыларды түрлі жанрдағы . шығармалармен таныстыру арқылы Ұлы дала тарихы, Отаны туралы шежіре сырлары, Туған жердің табиғаты туралы ойларын ортаға салады. Бөлімде Отанға деген құрмет, сүйіспеншілік, қазақстандық патриотизм құндылықтарын қалыптастыру мақсаты қарастырылады. |
||
Бағалау критерийі: |
Оқу мақсатына сәйкес дауыстап, түсініп, іштей, мәнерлеп, сын тұрғысынан бағалап, көз жүгіртіп оқу дағдылары жетілдіріледі. |
||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Психологиялық ахуал Ұйымдастыру |
Әдебиетім ардақтым, Дамытар мені жан-жақты. Өз тілімде сөйлесем, Ойым менің салмақты.
Бауыржан Момышұлы туралы видео
Мұғалім оқушылардан Бауыржан ата туралы білетіндерін сұрап, өз тарапынан толықтырады. Оқулықтағы,видеодағы ақпараттарды пайдаланады |
Не меңгере-тінін білу үшін |
|
Б.Момышұлы туралы бейне-баян |
|
Жаңа сабақ |
Жаңа сабақты цифрлық ресурстар арқылы түсіндіру Жаңа сөздерді дәптерлеріне жазу Сөздік Айттыру - құда түсіп,қыз алып беру Бата жөні өзіңдікі - батаны өзің бергенің жөн Шіл болма- бұл жерде: «кішкентай, дәрменсіз құс сияқты болма» деген мағынада 1-тапсырма «Мұқият тыңда!» әдісі бойынша жүзеге асады. «Ұшқан ұя» мәтіні оқылады.
Мәтін бөлімдері: 1.Ата-бабам 2.Батырдың балалық шағы 3. Атаның батасы
Дескриптор. Мәтінді жүргізе оқиды. Мазмұнымен жұмыс жасай алады |
Жаңа тақырыпты меңгеру |
Табыс сатысымен өрлейді |
«Ұшқан ұя» мәтін. аудиожазбасы |
|
Тәжіри-бе Сергіту сәті |
2-тапсырма «Суреттер сөйлейді» айдары бойынша берілген суреттерге жауап беріп, өз пікірлерін оқулықта берілген мақалдармен байланыстырады. 1.Атасы 2.Әжесі 3.Әкесі 4.Анасы 5.Сүйінші сұрау 6.Шілдехана тойы 7.Бата беру 8. Атасының Бауыржанға тал ұстатқаны
Видео
1-тапсырма Мәтіннің мазмұнына сай 3 сұрақ дайындаңдар
Дескриптор: Мәтіннің мазмұнына сай сұрақтар дайындайды 2-тапсырма Үзіндіні 3-жақта (ол) өзгертіп оқиды. Оқушылар зат есімді 3 жақта тәуелдеу туралы қазақ тілінен алған білімдерін естеріне түсіреді. «Момыш әкемнің айтуынша, мен мың да тоғыз жүз оныншы жылдың қысында, ескіше желтоқсанның жиырма төртінде туыппын. Әкем ол күні Әулиеата шаһарында екен. Мен туған соң Имаш бабам жан-жаққа кісі шаптырып, әкеме де хабаршы жіберіпті...» 1. Момыш әкем 2. Момыш әкең 3. Момыш әкесі Дескриптор: Сөздерді өзгертіп оқи алады Тәуелдеуді меңгерген «Дәлелде» айдары бойынша Бауыржан отбасындағы қай бала болғандығы туралы дәлел келтіру. Бұрынғы Бауыржанның балалық шағы туралы оқыған әңгімелерін естеріне түсіреді. а) Тұңғышы ә) Ортаншысы б) Кенжесі Дескрипторы: «Бауыржан отбасындағы қай бала?» деген сұраққа қатысты өз пікірін білдіреді. Пікірінің дұрыстығын дәлелдейді. ҚБ: «Басбармақ» әдісі «Бағала» айдары бойынша оқушылар төмендегі сұрақ төңірегінде өз ойларын білдіреді. Сол бөлікті дәптерге жазып алуды оқушыларға тапсыру. – Саған Бауыржанның бабасының берген ақ батасының қай сөзі ұнады? Оқушылар өздеріне ұнаған бата туралы өз пікірін білдіреді. |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру Оқушының жауабы тыңдалады Тақырыпты меңгергенін анықтау Тәуелдік жалғауларын пайдаланып сөздерді өзгертеді Бауыржан туралы айтады |
Бағалау критерийлерін ұсыну .
Бағалау критерий-лерін ұсыну Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |