Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: қазақ әдебиеті

    ҚЗ «Бәйтерек» мектебі

    Күні:

    25.01.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Г.Х.Зиябекова

    Сынып: 8 «А»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    3-бөлім: Махаббат және абырой

    Сабақтың тақырыбы:

    «Ұшқан ұя» повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы

    Оқу мақсаттары:

    8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    8.2.2.1 Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушылар шығарманың композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдап және автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті


    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу.

    Психологиялық ахуал орнату.


    Бауыржан Момышұлының қанатты сөздерін тыңдайды.

    Үй тапсырмасын өздері жатқа білетін Бауыржан атамыздың қанатты сөздерімен жалғастырады.


    Сабақтың тақырыбын болжау.


    Суреттер арқылы тірек сөздерді айтады. Сабақтың тақырыбын болжайды.

    Сабағымыздың тақырыбы: ««Ұшқан ұя» повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы»


    Сәлемдеседі.

    Аудионы тыңдап, үйге берілген Бауыржан атамыздың қанатты сөздерін жатқа айтады.

    ҚБ сабақтың өн бойынан көрініс табады.


    Ауызша кері байланыс беріледі.

    Аудио суреттер, кесте, бағалау парақшасы, тапсырмалар, презентация, т.б.

    Сабақтың ортасы.

    Мағынаны ашу.

    Мағынаны тану.


    Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау дегеніміз – шығарманың жекелеген бөлшектерінің ерекшеліктерін арнайы карастырып, танып білу арқылы бүтінді айқын сезінуге себін тигізетін тәсіл. Шығарманы әр қырынан алып карастырып, жеке бөлшектеріне тән өзгеше сипат белгілерді арнайы зерттеп, танып-білуге болады. Айталық, шығарманы идеялық мазмұны жағынан, тақырыпты баяндау ерекшеліктері тұрғысынан, сюжеттік, композициялық құрылысы, жанрлық сипаты жағынан талдауға болады.

    Ой қозғау

    «Ұшқан ұя» повестінен үзінді тыңдайды.

    Тыңдаған үзінді бойынша өз ойларын айтады.


    • Үзіндіде кім туралы айтылған?

    • Оның бойында қандай қасиеттері бар екен?


    1-тапсырма.Үзінді не туралы? Өз ойыңды бір сөйлеммен баянда. [4 балл]


    1.

    Әкем маған ата-тегіміздің аты-жөнін үйретуші еді.

    - Кімнің баласысың? - деп сұрайтын ол.

    - Мен Момыштың ұлымын.

    - Момыш кімнің баласы?

    - Момыш - Имаштың баласы.

    Осылайша жеті атаға дейін жетелеп отырып санатады. Ал келген қонақ ең алдымен

    атымды сұрайтын. Сонан соң менің жеті ата жөніндегі білімімді тексеретін. Ел танудың

    басы ең алдымен осылай басталатынын ол кезде кім білген.

    2.

    Жылама бөпем, жылама,

    Жілік шағып берейін,

    Жілігінің майы жоқ

    Жіпке тағып берейін.

    Көк сиырдың сүтінен

    Көже жасап берейін.

    Оның тұзын кім татар

    Жыламайтын ұл татар, -

    деп мәпелейтін еді.

    3.

    Атам

    еміреніп мені алақанына алыпты. Қолыма жас бұтақ ұстатып:

    Құрық деп берсем - құл болма,

    Шыбық деп берсем - шіл болма.

    Бәрінен де, шырағым,

    Баяны жоқ ұл болма, -деп келініне мені қайтарып берген екен.

    4.

    Ал менің балалық шағымда туған жылды, туған күнді емес, мүшелді кезеңдерді

    тойлаушы еді. Алғашқы мүшел - нәрестенің қырқынан шығатын күн. Бұл күні үй ішінде

    емес, ауыл-аймақта да көтеріңкі көңіл, көп шаттық үстем болатын. Екінші мүшел -

    баланың жеті жасқа толған күні. «Жетіге келгенше бала жерден таяқ жейді» деп тегін

    айтылмаған ғой. Сол жетіге толған күні өрен аяғын жерде нық басты деп санайды.

    5.

    Қалыңмал деген ата-бабамыздың салып кеткен жолы ғой. Қашаннан

    қалыптасқан кәдеміз емес пе. Менің шешеме де қалыңмал төлеген, маған да қалыңмал

    төледі. Қыздарымның қалыңмалын алып құтты орнына қондырғанмын, ұлдарыма

    қалыңмал төлеп келін түсіргем. Енді немерелерім қалыңмалсыз-ақ жөндерін табады дегені

    несі екен?


    2-тапсырма. Сәйкестендіру жұмысы [3 балл]

    Кейіпкерлердің есімі


    Шығармадағы кейіпкерлер образы

    Имаш


    Бауыржанның әкесі, жұрт Момыш деп кеткен. Жасынан өлеңге жақын, еті тірі,орысша хат таныған.ағаш ұста, зергер, етікші, аймаққа әйгілі сыйлы адам.

    Қызтумас


    Бауыржан Момышұлының анасы, Байтана руынан Әбдірахманның қызы, Бауыржанның үш жасында қайтыс болыпты.

    Момыналы


    Әкесінің кенже інісі, ұзын бойлы, дөңгелек қара көзді, кертпе мұрындау, астыңғы ерні дүрліктеу, аққұба жігіт.Қыңыр мінезді, епті, алаңғасар, қаракүш, "Таубұзар", әжесінің айтуынша Серкебай нағашысына тартқан.

    Момынқұл


    Момыштың ағасы, ұзын бойлы, кең жауырынды, тәмпіш мұрын шал, Құрмангүл деген қызы қалды.

    Разия


    Әжесі, ертегіші, салт жоралғыны көп білетін, ел анасы.

    Үбіш


    Бауыржан Момышұлының әпкелері.

    Үбиан, Сәлима, Әлима


    Рәзияның тұңғышы,

    Төлебай


    Бауыржан Момышұлының атасы, орта бойлы, орақ мұрын, от жанарлы, шымыр шал Имаш 1911 жылы 92 жасында дүниеден өткен


    Дескриптор: кейіпкерлерді дұрыс таңдайды. [3 балл]


    Оқушылар шығармадан үзінді тыңдайды.


    Ой қозғау

    «Ұшқан ұя» повестінен үзінді тыңдайды.

    Тыңдаған үзінді бойынша өз ойларын айтады.


    • Үзіндіде кім туралы айтылған?

    • Оның бойында қандай қасиеттері бар екен?


    1-тапсырма.Үзінді не туралы? Өз ойын бір сөйлеммен баяндап, жазады. [4 балл]


    Дескрипторы:

    -үзіндіні түсініп оқиды

    -үзіндідегі дәстүрді анықтайды













































    Дескриптор:

    үзіндіні оқиды;

    кейіпкерлерді дұрыс таңдайды. [3 балл]







    Ауызша кері байланыс беріледі.


















    Өзін өзі бағалау. Өзін бағалап, бағалау парақшасын толтыру.














































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зиябекова Гулбану Хабибуллақызы
    19 Мамыр 2023
    665
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Ұшқан ұя" повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Ұшқан ұя" повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бауыржан Момышұлының "Ұшқан ұй " шығамасы бойынша ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Пән: қазақ әдебиеті

    ҚЗ «Бәйтерек» мектебі

    Күні:

    25.01.2023ж

    Педагогтің аты-жөні:

    Г.Х.Зиябекова

    Сынып: 8 «А»

    Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    3-бөлім: Махаббат және абырой

    Сабақтың тақырыбы:

    «Ұшқан ұя» повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы

    Оқу мақсаттары:

    8.2.1.1 Композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    8.2.2.1 Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау.

    Сабақ мақсаты:

    Оқушылар шығарманың композициясын тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдап және автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісіне талдау жасайды.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті


    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу.

    Психологиялық ахуал орнату.


    Бауыржан Момышұлының қанатты сөздерін тыңдайды.

    Үй тапсырмасын өздері жатқа білетін Бауыржан атамыздың қанатты сөздерімен жалғастырады.


    Сабақтың тақырыбын болжау.


    Суреттер арқылы тірек сөздерді айтады. Сабақтың тақырыбын болжайды.

    Сабағымыздың тақырыбы: ««Ұшқан ұя» повесіндегі кейіпкерлер қарым-қатынасы»


    Сәлемдеседі.

    Аудионы тыңдап, үйге берілген Бауыржан атамыздың қанатты сөздерін жатқа айтады.

    ҚБ сабақтың өн бойынан көрініс табады.


    Ауызша кері байланыс беріледі.

    Аудио суреттер, кесте, бағалау парақшасы, тапсырмалар, презентация, т.б.

    Сабақтың ортасы.

    Мағынаны ашу.

    Мағынаны тану.


    Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау дегеніміз – шығарманың жекелеген бөлшектерінің ерекшеліктерін арнайы карастырып, танып білу арқылы бүтінді айқын сезінуге себін тигізетін тәсіл. Шығарманы әр қырынан алып карастырып, жеке бөлшектеріне тән өзгеше сипат белгілерді арнайы зерттеп, танып-білуге болады. Айталық, шығарманы идеялық мазмұны жағынан, тақырыпты баяндау ерекшеліктері тұрғысынан, сюжеттік, композициялық құрылысы, жанрлық сипаты жағынан талдауға болады.

    Ой қозғау

    «Ұшқан ұя» повестінен үзінді тыңдайды.

    Тыңдаған үзінді бойынша өз ойларын айтады.


    • Үзіндіде кім туралы айтылған?

    • Оның бойында қандай қасиеттері бар екен?


    1-тапсырма.Үзінді не туралы? Өз ойыңды бір сөйлеммен баянда. [4 балл]


    1.

    Әкем маған ата-тегіміздің аты-жөнін үйретуші еді.

    - Кімнің баласысың? - деп сұрайтын ол.

    - Мен Момыштың ұлымын.

    - Момыш кімнің баласы?

    - Момыш - Имаштың баласы.

    Осылайша жеті атаға дейін жетелеп отырып санатады. Ал келген қонақ ең алдымен

    атымды сұрайтын. Сонан соң менің жеті ата жөніндегі білімімді тексеретін. Ел танудың

    басы ең алдымен осылай басталатынын ол кезде кім білген.

    2.

    Жылама бөпем, жылама,

    Жілік шағып берейін,

    Жілігінің майы жоқ

    Жіпке тағып берейін.

    Көк сиырдың сүтінен

    Көже жасап берейін.

    Оның тұзын кім татар

    Жыламайтын ұл татар, -

    деп мәпелейтін еді.

    3.

    Атам

    еміреніп мені алақанына алыпты. Қолыма жас бұтақ ұстатып:

    Құрық деп берсем - құл болма,

    Шыбық деп берсем - шіл болма.

    Бәрінен де, шырағым,

    Баяны жоқ ұл болма, -деп келініне мені қайтарып берген екен.

    4.

    Ал менің балалық шағымда туған жылды, туған күнді емес, мүшелді кезеңдерді

    тойлаушы еді. Алғашқы мүшел - нәрестенің қырқынан шығатын күн. Бұл күні үй ішінде

    емес, ауыл-аймақта да көтеріңкі көңіл, көп шаттық үстем болатын. Екінші мүшел -

    баланың жеті жасқа толған күні. «Жетіге келгенше бала жерден таяқ жейді» деп тегін

    айтылмаған ғой. Сол жетіге толған күні өрен аяғын жерде нық басты деп санайды.

    5.

    Қалыңмал деген ата-бабамыздың салып кеткен жолы ғой. Қашаннан

    қалыптасқан кәдеміз емес пе. Менің шешеме де қалыңмал төлеген, маған да қалыңмал

    төледі. Қыздарымның қалыңмалын алып құтты орнына қондырғанмын, ұлдарыма

    қалыңмал төлеп келін түсіргем. Енді немерелерім қалыңмалсыз-ақ жөндерін табады дегені

    несі екен?


    2-тапсырма. Сәйкестендіру жұмысы [3 балл]

    Кейіпкерлердің есімі


    Шығармадағы кейіпкерлер образы

    Имаш


    Бауыржанның әкесі, жұрт Момыш деп кеткен. Жасынан өлеңге жақын, еті тірі,орысша хат таныған.ағаш ұста, зергер, етікші, аймаққа әйгілі сыйлы адам.

    Қызтумас


    Бауыржан Момышұлының анасы, Байтана руынан Әбдірахманның қызы, Бауыржанның үш жасында қайтыс болыпты.

    Момыналы


    Әкесінің кенже інісі, ұзын бойлы, дөңгелек қара көзді, кертпе мұрындау, астыңғы ерні дүрліктеу, аққұба жігіт.Қыңыр мінезді, епті, алаңғасар, қаракүш, "Таубұзар", әжесінің айтуынша Серкебай нағашысына тартқан.

    Момынқұл


    Момыштың ағасы, ұзын бойлы, кең жауырынды, тәмпіш мұрын шал, Құрмангүл деген қызы қалды.

    Разия


    Әжесі, ертегіші, салт жоралғыны көп білетін, ел анасы.

    Үбіш


    Бауыржан Момышұлының әпкелері.

    Үбиан, Сәлима, Әлима


    Рәзияның тұңғышы,

    Төлебай


    Бауыржан Момышұлының атасы, орта бойлы, орақ мұрын, от жанарлы, шымыр шал Имаш 1911 жылы 92 жасында дүниеден өткен


    Дескриптор: кейіпкерлерді дұрыс таңдайды. [3 балл]


    Оқушылар шығармадан үзінді тыңдайды.


    Ой қозғау

    «Ұшқан ұя» повестінен үзінді тыңдайды.

    Тыңдаған үзінді бойынша өз ойларын айтады.


    • Үзіндіде кім туралы айтылған?

    • Оның бойында қандай қасиеттері бар екен?


    1-тапсырма.Үзінді не туралы? Өз ойын бір сөйлеммен баяндап, жазады. [4 балл]


    Дескрипторы:

    -үзіндіні түсініп оқиды

    -үзіндідегі дәстүрді анықтайды













































    Дескриптор:

    үзіндіні оқиды;

    кейіпкерлерді дұрыс таңдайды. [3 балл]







    Ауызша кері байланыс беріледі.


















    Өзін өзі бағалау. Өзін бағалап, бағалау парақшасын толтыру.














































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 9 сынып
    19.05.2023
    665
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зиябекова Гулбану Хабибуллақызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации