Оқытушылар: Советова К.А
Мамандық, топ: 2 «Б» тобы
Іс -шараның тақырыбы: «Ұшқыр ой мен ұтымды жауап»
Күні: 28.11.2024 ж.
Сабақтың түрі: интеллектуалды сайыс
Мақсаты: Студенттер арасында бәсекелестік қабілет туғыза отырып, мамандық игерудегі қабілеттерін тексеру
Ұйымдастырушылық кезең:
1-жүргізуші: Армысыздар құрметті студенттер, қонақтар және қатысушылар!
«Ұшқыр ой мен ұтымды жауап» атты интеллектуалды сайысымызға қош келдіңіздер!
Олай болса бүгінгі сайымызда әділ қазылық ететін әділ қазылар алқасымен танысайық.
Директордың оқу жұмыстар жөніндегі орынбасары Меруерт Амангелдіқызы
Директордың оқу өндірістік жұмыстар жөніндегі орынбасары Меруерт Зейтингазықызы
Директордың тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасары Ардақ Тоқайқызы
Әдіскер Айнур Маратқызы
Арнаулы пән оқытушысы Гүлім Даулетхнқызы
2-жүргізуші:
Аспаз, аспаз өзіңсің ғасыр адам,
Қанша бейнет көрсе де жасымаған.
Шабытыңмен қоса қолдап барлығын,
Кеуде керіп, ешқашан тасымаған- алдарыңызда
«Бірлік» тобы, «Қарлығаш» тобы және «Болашақ» тобы қарсы алыңыздар!
1-жүргізуші: Сайыс ережесін түсіндіріп өтейін.
1-кезең: Таныстыру Әр топ өз қатысушыларын таныстырып кетеді. (жоғары балл 10)
2- кезең: Үй тапсырмасы Топқа алдын ала әртүрлі тағам түрлерін пісіру тапсырылды. Жасап келген жұмыстарын әділқазылар алқасына тапсырылады. (жоғары балл 10)
3- кезең: «Кім жылдам» айдары Қазақтың ұлттық ет тағамдарының суреттері мен атаулары беріледі, соларды жылдам сәйкестендіру керек. (жоғары балл 10)
4- кезең: « Бинго» айдары. Бинго доптары аралластырылып студент ішінен 1допты таңдайды және сондағы сұрақтарға жауап береді.
5- кезең: « Тапқыр» айдары Бір студент құлағына құлаққап киіп тұрады, екінші студент тағам түрлерін айтады. Құлаққап киіп тұрған студент сол тағам түрлерін табу керек. (жоғары балл 10)
6- кезең: « Ойлан, тап!» айдары. Бұл айдарда көп әріптердің ішінде мамандыққа қатысты сөздер бар, соларды студенттер табу керек.
2- жүргізуші: Сайыс ережесімен танысып болсақ бүгінгі сайысымызды бастайық.
1-кезең барлық топтар өз топтарымен және ұрандарымен таныстырады.
2-кезең үй тапсырмасы, студенттерімізүйден дайындап келген тағамдарын таныстырса.
3-кезең. Бұл кезеңіміз learningapps платформасы арқылыөтеді.
4-кезең Бинго
-
Алғашқы өңдеу дегеніміз не?
Азық-түлікті жуып тазарту,ішіндегі жеуге келмейтін заттардан арылту,кесу, ұнтақтау,тиісті түрге келтіру.
-
Саңырауқұлақты алғашқы өңдеу?
Тазарту, жуу, сорттау,турау.
-
Теңіз балықтары қандай минералдық заттарға бай?
Фосфор, натрий,калий, кальций.
-
Қойдың ұшасы неше бөлікке бөлінеді?
5
-
Егде тартқан адамдарға әрі жұмсақ, әрі жеңіл қорытылатын тағам?
Өкпе
-
Қабыршақсыз балық түрін атаңыз?
Навага
-
Ұсақ малдың ішкі таңдаулы, ең майлы мүшесі?
Ұлтабар
-
Әсіпті қалай жасайды?
Жүрек, бүйрек, бауыр,өкпені еттартқыштан өткізіп қойдың тазаланған ішігіне салып екі жағынан байлап пісіретін тағам.
-
Шикізат дегеніміз не?
Тағам дайындауға арналған өнімдер.
-
Көжелер беру температурасы бойынша нешеге бөлінеді және оларды атаңыз?
Ыстық және салқын
-
Сиыр сүйектерінен дайындалған сорпаны пісіру уақыты?
3,5-4сағат
-
Наурыз көжені қалай жасайды?
Қазанға сүр етті салып, қайнаған соң, сүзіп
алыңыз. Етті 2,5 сағаттай баптап пісіресіз. Сорпаның дәмін көріп,
татымына қарай түз
салыңыз.
Ет піскесін алып, шығып турап, дайындап
қоясыз.
Содан соң, бір күн бұрын суға бұқтырылып
қойған дәнді дақылдарды қосыңыз. Шамамен 40-50 минуттай пісіріп,
көжеге сүт қосасыз. Көже қайнаған кезде туралған ет пен қазыны
салып, тағы бір қайнатып алу
керек.
5- кезең: « Тапқыр» айдары
6- кезең: « Ойлан, тап!» айдары
|
А |
Ж |
К |
Н |
Ц |
С |
О |
П |
Л |
В |
О |
А |
С |
Ш |
Ю |
|
П |
А |
П |
О |
Б |
А |
Л |
Ы |
Қ |
И |
А |
М |
Е |
Д |
У |
|
Ц |
Р |
Т |
А |
О |
Ж |
Й |
П |
М |
Ч |
И |
Ж |
Т |
О |
Г |
|
Г |
М |
О |
В |
Р |
Ю |
К |
Л |
А |
К |
Н |
Д |
А |
У |
И |
|
Д |
А |
Н |
Ы |
Щ |
Л |
Н |
Е |
К |
Л |
Д |
У |
О |
А |
М |
|
О |
А |
Е |
Я |
П |
Ы |
Ш |
А |
А |
П |
Н |
Й |
М |
Щ |
Д |
|
З |
П |
С |
М |
О |
Й |
С |
О |
Р |
П |
А |
Ф |
А |
Е |
Р |
|
Щ |
А |
Ы |
Т |
Л |
С |
З |
Т |
О |
Н |
Н |
Ч |
Г |
Д |
С |
|
У |
Ы |
Ц |
Ю |
Ы |
О |
Х |
Ы |
Н |
О |
Ы |
Р |
Ь |
В |
Қ |
|
Й |
Я |
Й |
Ж |
Н |
Г |
Ж |
Д |
Т |
С |
Д |
Е |
В |
З |
А |
|
Е |
Б |
Я |
Х |
К |
Ө |
К |
Ө |
Н |
І |
С |
Е |
Л |
Е |
М |
|
Н |
Т |
Т |
З |
Ө |
А |
Ф |
Л |
Р |
Р |
М |
У |
З |
И |
Ы |
|
Ф |
С |
О |
Г |
Ж |
Ш |
Ы |
О |
С |
П |
У |
В |
Х |
Л |
Р |
|
Ш |
Д |
Д |
Л |
Е |
Ж |
В |
Ч |
А |
А |
Д |
О |
В |
У |
Щ |
|
Л |
О |
Г |
Д |
Г |
Л |
Р |
Т |
Д |
Э |
Ю |
Ь |
Т |
П |
В |
1-жүргізуші: Бағаларды есептеуге сәл уақыт берейік. Әзірге әділ-қазылар.
Бағалар есептелінді. Жеңген топты марапаттауға әділ-қазылар алқасына сөз береміз. Келгендеріңізге рахмет. Сау-саламат болыңыздар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ұшқыр ой мен ұтымды жауап»
«Ұшқыр ой мен ұтымды жауап»
Оқытушылар: Советова К.А
Мамандық, топ: 2 «Б» тобы
Іс -шараның тақырыбы: «Ұшқыр ой мен ұтымды жауап»
Күні: 28.11.2024 ж.
Сабақтың түрі: интеллектуалды сайыс
Мақсаты: Студенттер арасында бәсекелестік қабілет туғыза отырып, мамандық игерудегі қабілеттерін тексеру
Ұйымдастырушылық кезең:
1-жүргізуші: Армысыздар құрметті студенттер, қонақтар және қатысушылар!
«Ұшқыр ой мен ұтымды жауап» атты интеллектуалды сайысымызға қош келдіңіздер!
Олай болса бүгінгі сайымызда әділ қазылық ететін әділ қазылар алқасымен танысайық.
Директордың оқу жұмыстар жөніндегі орынбасары Меруерт Амангелдіқызы
Директордың оқу өндірістік жұмыстар жөніндегі орынбасары Меруерт Зейтингазықызы
Директордың тәрбие жұмыстары жөніндегі орынбасары Ардақ Тоқайқызы
Әдіскер Айнур Маратқызы
Арнаулы пән оқытушысы Гүлім Даулетхнқызы
2-жүргізуші:
Аспаз, аспаз өзіңсің ғасыр адам,
Қанша бейнет көрсе де жасымаған.
Шабытыңмен қоса қолдап барлығын,
Кеуде керіп, ешқашан тасымаған- алдарыңызда
«Бірлік» тобы, «Қарлығаш» тобы және «Болашақ» тобы қарсы алыңыздар!
1-жүргізуші: Сайыс ережесін түсіндіріп өтейін.
1-кезең: Таныстыру Әр топ өз қатысушыларын таныстырып кетеді. (жоғары балл 10)
2- кезең: Үй тапсырмасы Топқа алдын ала әртүрлі тағам түрлерін пісіру тапсырылды. Жасап келген жұмыстарын әділқазылар алқасына тапсырылады. (жоғары балл 10)
3- кезең: «Кім жылдам» айдары Қазақтың ұлттық ет тағамдарының суреттері мен атаулары беріледі, соларды жылдам сәйкестендіру керек. (жоғары балл 10)
4- кезең: « Бинго» айдары. Бинго доптары аралластырылып студент ішінен 1допты таңдайды және сондағы сұрақтарға жауап береді.
5- кезең: « Тапқыр» айдары Бір студент құлағына құлаққап киіп тұрады, екінші студент тағам түрлерін айтады. Құлаққап киіп тұрған студент сол тағам түрлерін табу керек. (жоғары балл 10)
6- кезең: « Ойлан, тап!» айдары. Бұл айдарда көп әріптердің ішінде мамандыққа қатысты сөздер бар, соларды студенттер табу керек.
2- жүргізуші: Сайыс ережесімен танысып болсақ бүгінгі сайысымызды бастайық.
1-кезең барлық топтар өз топтарымен және ұрандарымен таныстырады.
2-кезең үй тапсырмасы, студенттерімізүйден дайындап келген тағамдарын таныстырса.
3-кезең. Бұл кезеңіміз learningapps платформасы арқылыөтеді.
4-кезең Бинго
-
Алғашқы өңдеу дегеніміз не?
Азық-түлікті жуып тазарту,ішіндегі жеуге келмейтін заттардан арылту,кесу, ұнтақтау,тиісті түрге келтіру.
-
Саңырауқұлақты алғашқы өңдеу?
Тазарту, жуу, сорттау,турау.
-
Теңіз балықтары қандай минералдық заттарға бай?
Фосфор, натрий,калий, кальций.
-
Қойдың ұшасы неше бөлікке бөлінеді?
5
-
Егде тартқан адамдарға әрі жұмсақ, әрі жеңіл қорытылатын тағам?
Өкпе
-
Қабыршақсыз балық түрін атаңыз?
Навага
-
Ұсақ малдың ішкі таңдаулы, ең майлы мүшесі?
Ұлтабар
-
Әсіпті қалай жасайды?
Жүрек, бүйрек, бауыр,өкпені еттартқыштан өткізіп қойдың тазаланған ішігіне салып екі жағынан байлап пісіретін тағам.
-
Шикізат дегеніміз не?
Тағам дайындауға арналған өнімдер.
-
Көжелер беру температурасы бойынша нешеге бөлінеді және оларды атаңыз?
Ыстық және салқын
-
Сиыр сүйектерінен дайындалған сорпаны пісіру уақыты?
3,5-4сағат
-
Наурыз көжені қалай жасайды?
Қазанға сүр етті салып, қайнаған соң, сүзіп
алыңыз. Етті 2,5 сағаттай баптап пісіресіз. Сорпаның дәмін көріп,
татымына қарай түз
салыңыз.
Ет піскесін алып, шығып турап, дайындап
қоясыз.
Содан соң, бір күн бұрын суға бұқтырылып
қойған дәнді дақылдарды қосыңыз. Шамамен 40-50 минуттай пісіріп,
көжеге сүт қосасыз. Көже қайнаған кезде туралған ет пен қазыны
салып, тағы бір қайнатып алу
керек.
5- кезең: « Тапқыр» айдары
6- кезең: « Ойлан, тап!» айдары
|
А |
Ж |
К |
Н |
Ц |
С |
О |
П |
Л |
В |
О |
А |
С |
Ш |
Ю |
|
П |
А |
П |
О |
Б |
А |
Л |
Ы |
Қ |
И |
А |
М |
Е |
Д |
У |
|
Ц |
Р |
Т |
А |
О |
Ж |
Й |
П |
М |
Ч |
И |
Ж |
Т |
О |
Г |
|
Г |
М |
О |
В |
Р |
Ю |
К |
Л |
А |
К |
Н |
Д |
А |
У |
И |
|
Д |
А |
Н |
Ы |
Щ |
Л |
Н |
Е |
К |
Л |
Д |
У |
О |
А |
М |
|
О |
А |
Е |
Я |
П |
Ы |
Ш |
А |
А |
П |
Н |
Й |
М |
Щ |
Д |
|
З |
П |
С |
М |
О |
Й |
С |
О |
Р |
П |
А |
Ф |
А |
Е |
Р |
|
Щ |
А |
Ы |
Т |
Л |
С |
З |
Т |
О |
Н |
Н |
Ч |
Г |
Д |
С |
|
У |
Ы |
Ц |
Ю |
Ы |
О |
Х |
Ы |
Н |
О |
Ы |
Р |
Ь |
В |
Қ |
|
Й |
Я |
Й |
Ж |
Н |
Г |
Ж |
Д |
Т |
С |
Д |
Е |
В |
З |
А |
|
Е |
Б |
Я |
Х |
К |
Ө |
К |
Ө |
Н |
І |
С |
Е |
Л |
Е |
М |
|
Н |
Т |
Т |
З |
Ө |
А |
Ф |
Л |
Р |
Р |
М |
У |
З |
И |
Ы |
|
Ф |
С |
О |
Г |
Ж |
Ш |
Ы |
О |
С |
П |
У |
В |
Х |
Л |
Р |
|
Ш |
Д |
Д |
Л |
Е |
Ж |
В |
Ч |
А |
А |
Д |
О |
В |
У |
Щ |
|
Л |
О |
Г |
Д |
Г |
Л |
Р |
Т |
Д |
Э |
Ю |
Ь |
Т |
П |
В |
1-жүргізуші: Бағаларды есептеуге сәл уақыт берейік. Әзірге әділ-қазылар.
Бағалар есептелінді. Жеңген топты марапаттауға әділ-қазылар алқасына сөз береміз. Келгендеріңізге рахмет. Сау-саламат болыңыздар!
шағым қалдыра аласыз













