Манғыстау облысы,Жаңаөзен қаласы №20 «Нұршуақ» балабақшасының Психолог Дунканаева Рахима Калдарбаевна Тренинг Тақырыбы: «Ұстаз болу...»Мақсаты: Жас ұстаздың өзіндік ізденуіне,тәрбиешілермен балалардың қарым-қатынасының нығаюна, ортаға бейімделуіне,өзіндік пікір айтып, қорытынды жасауға ықпал ету.Кіріспе сөз:Кез-келген адам өз еңбек жолын бастамас бұрын,өзінің тәжрібесінің аздығына байланысты түрлі қиындықтарға тап болады.Ұстаздық мамандық өзге мамандықтан қиындау.Себебі педагогикалық білім жас ұстаздарға еңбек жолының жемісті болуына кепілдік бермейді.Ұстаз болу ушін программалық білім жеткіліксіз.А.Макаренко «Ғылыми білімді синтездеу үшін әдіскерлік шеберлік, ұстаздың жеке қасиеттері, педагогикалық техниканы игеру шеберлігі және педагогикалық жетістік»1.Жаттығу: «Ұстаз болу...»Максаты: Сенім амосферасын құру, қатысушыларды топтық жұмысқа біріктіру,ауызбіршілік пен қолдауды сезіндіру. Қатысушылар шеңбер бойымен отырып, өзін таныстырады және «Ұстаз болу..» сөйлемді аяқтап, өз ойын айтады.2. Жаттығу «Оқышыны суреттеу»Қатысушылар 2 топқа бөлінеді. Әр топқа конверт таратылады.1-ші топқа берілген конвертте МАД тобының тәрбиеленушісінің суреті берілген .Ягні 6 жас. «Суретте N,жылдық қорытынды бойынша қілең үштік.Тәртібі нашар.Суретке қарап оқышыны суреттеп беріңдер» ІІ топтыңда конвертінде де сол баланың суреті. «Суретте N,жылдық қорытынды бойынша қілең бестік.Тәртібі жақсы.Суретке қарап оқышыны суреттеп беріңдер» Әрбір топта хатшы дайындалып, баланың мінездемесін жазып отырады. Артынан оқылады.Психолог:Бұл жаттығу бізді өзіміздің жеке пікірімізді қалыптастырұға,өзгені пікіріне тәуелді болып,қате қорытынды жасамауға жетелейді.Сондықтан өзге туралы пікір айтпас үшін,сол адам туралы жеткілікті мәлімет жинау керек.
3.Суретті-болжам «Тікенекті сурет» Нусқау:Ақ парақа тікенектің суретін салады.Мақсаты: Қатысулардың агресиялық жай-күйін анықтау.Агрессия-тікенегі көп және ұзын болса.Импульсивтиқ-әлсіз сызба немесе қатты сызсаЭгоценризм,лидерлікке ұмтылу-көлемі жағынан үлкен болса,қағаздың ортасына салынсаСенімсіздік,бағыныштылық-кішкентай сурет,қағаздың төменгі жағына салынсаӨзін көсету,ашықтық-тікенекті көркемдеуСақ туйықтық-зигзагпен салу,тікенектің ішіне салу.Оптимизм- «көңілді» түстерді пайдалану.Мазасыздық-«қөңілсіз» түстерді пайдалануОтбасылық қолдау қажет етеді-тікенектің ыдысы болсаОтбасылық қолдауды қажет етпейді-жабайы тікенек.Экстраверттік-бірнеше тікенек немесе қасына басқа өсімдікті салса.Интроверттік-бір тікенектің суретін салса.
4. «Жұптық ойын»Қатысушылар 2 топқа тұрады.1 қатар ,2қатарға ұрысады:-Көзбен-Ауызбен-Қолмен-Баспен 2 қатар 1 қатарды мадақтайды:-Көзбен-Ауызбен-Қолмен-Баспен5. Сергіту сәті. «Зумба»би.6.Ойын «Мунара»Мақсаты:қатысушылардың ситуациялық жағдайлардан шығу мүмкіндігін бағалау,жағымды эмоцияналдық қарым-қатынасты нығайту.Нусқау:Қатысушыларды екі топка бөлеміз.Ойынға 4-5 минут беріледі.Екі топқа 10-15 тен ақ кағаз береміз Осы ақ кағаздарды пайдаланып «биік мұнара» жасап шығу керек. Қағазға косымша заттар пайдаланылмайды.М:желім, қайшы.Айта кететін шарт:Мұнара биік әрі бір орында қозғалмай нақты тұры керек. Ойын соңында қай топ биік мұнара жасап шығады, сол топ жеңіске жетеді.Қорытынды: қиын жағдайда адамдардың ситуациядан шешім тауып шығуын жағымды эмоцианалды қарым-қатынас құрыду,адамдардың ақыл-ойының шығармашылық ұшқырлығын көруге,қөңіл-қүйді қөтеруге мүмкіндік береді.7.Қорытынды: «Жұлдызды сәт»Қатысушылар жұлдызшаларға өз тілектерін жазып « көк аспанға» жабыстырады.Рахмет!!!