"Ustaz tilegi" Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының желілік басылымына оқу әдістемелік материал жариялау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Ustaz tilegi" Республикалық ғылыми-әдістемелік журналының желілік басылымына оқу әдістемелік материал жариялау

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж 6 сынып 1 тоқсан 4 сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

___________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Есептеу техникасының даму тарихы

Бөлім:

Компьютерлік жүйелер және

желілер

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

 

Күні:

 

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Есептеу техникасының даму тарихы/2-сабақ/

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1 компьютерлік технологияның даму тарихы мен келешегі туралы әңгімелеу;

Сабақтың мақсаты

Компьютерлік технологияның дамуындағы негізгі кезеңді атап, әр кезеңнің ерекшеліктерін сипаттай алады.

Құндылық:

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

Сыныпта психологиялық атмосфераның қалыптасуы. "Көтеріңкі көңіл-күй" тренингі. Оқушылар әр партада отырған көршісіне, бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Үй тапсырмасын тексеру.





Балалар жұмыс орындарын тексереді.

Мақтау












Сабақтың ортасы


Білімді өзектендіру:

Берілген тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін келесі сұрақтар қойылады:

1. Санаудың алғашқы құралдары қандай болды?

2. Әр түрлі елдерде шоттар қалай аталды?

3. Логарифмдік сызғыш қай жылы пайда болды?

4. Чарльз Бэббидж қандай машинаның жобасын жасады?

5. Бірінші бағдарламашы кім?

Оқулықпен жұмыс.

Мұғалім жаңа ақпаратпен таныстырады. ((Бейнежазбаны, презентацияны, флипчартты қолдануға болады).


Жұптық жұмыс

«Өткен – Бүгін – Болашақ» кестесі

Жұп кесте толтырады:

  • Өткен (алғашқы компьютерлердің сипаттамасы)

  • Бүгін (қазіргі компьютерлер)

  • Болашақ (қиял бойынша компьютерлер қандай болуы мүмкін?)

Сергіту сәті


Бекіту.Жұмыс парағындағы тапсырмаларды орындау



Мұғалімді тыңдайды


Сұрақтарға жауап береді




Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды

Өз нұсқаларын ұсынады













Сергіту жаттығуын орындайды









Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды




- сызбаны толтырады;












ЖИ құралын қолданып, презентация және ЖИ арқылы сурет дайындайды



Құрылғылардыңатауын жазады



Интерактивті тапсырмаларды орындайды















«Шапалақ»















Дескрипторлар:

-Өткен мен бүгінгі компьютер айырмашылығын анықтайды-1балл

-Болашаққа болжам жасайды-1балл

-Ақпаратты салыстыру арқылы ұсынады-1балл








Дескрипторлар:

-1-буынға қатысты ақпаратты жазады-1балл


-ІІ-буынға қатысты ақпаратты жазады-1балл


-ІІІ-буынға қатысты ақпаратты жазады-1балл


4-буынға қатысты ақпаратты жазады -1балл



Дескрипторлар:

-Презентацияда Болашақтағы компьютерлерге қатысты ақпарат әзірлейді-1балл

-ЖИ арқылы болашақ компьютер суретін дайындау үшін промпт жазады-1балл


Дескриптор:

-құрылғылардың атауын дұрыс табады-1балл














Презентация,

оқулық















Жұмыс парағы

































https://wordwall.net/resource/97887675






https://wordwall.net/resource/97887836


Сабақтың соңы


Сабақты қорытындылау:

Компьютерлік технологияның болашақ дамуының болжамын ұсыныңыз.

Болашақта қандай компьютерлер жасалуы мүмкін?

Болашақ компьютерлердің сыртқы түрінен, құрылымынан қазіргі компьютерлерден қандай айырмашылықтар болуы мүмкін?

Болжамдарыңызды ұсынған кезде мысалдар келтіріңіз

Үй тапсырмасы:

Болашақта қандай компьютерді армандайсың? Сол компьютердің бейнесін сал

Рефлексия.

Оқушылардың әрқайсысы өз пікірлерімен бөліседі.


Үй тапсырмасын жазады


Өз жұмыстарын бағалайды

«Шапалақтау» әдісі




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2025
23
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі