Материалдар / ұстаздар мерекесіне арналған «Бәрі керісінше» - атты мерекелік іс-шараның бағдарламасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ұстаздар мерекесіне арналған «Бәрі керісінше» - атты мерекелік іс-шараның бағдарламасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектептерде ұстаздар күніне орай ұстаздарға құрмет көрсетудің бір түрі ретінде өзін -өзу басқару күні ұйымдастырылады .11 сыныптар концерттік бағдарлама дайындаса 10 сынып оқушылары рольдерге бөлініп бірі директор бірі орынбасар қызметін атқарады.Ондағы мақсат: Оқушыларды өздігінен жұмыс жүргізе білуге машықтандыру және келешек өмірлерінде әр нәрсеге жауапкершілікпен қарауға, өздеріне білім беріп, әріп, жазу үйреткен ұстаздарына деген құрметтерін білдіруге , ұстаз еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
906
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






«Өзін-өзі  басқару күні»


ұстаздар мерекесіне арналған 

«Бәрі керісінше» - атты мерекелік іс-шараның бағдарламасы.


Оқушылар арасындағы өзін-өзі басқару күні: «Бәрі керісінше» ұстаздар мерекесіне арналған  «Ұстаз – ұлы есім» - атты мерекелік  жиынның бағдарламасы. 
Мақсаты: Оқушыларды өздігінен жұмыс  жүргізе  білуге  машықтандыру   және   келешек өмірлерінде әр  нәрсеге  жауапкершілікпен қарауға, өздеріне білім беріп, әріп, жазу үйреткен  ұстаздарына  деген  құрметтерін білдіруге , ұстаз еңбегін бағалай  білуге  тәрбиелеу. 

Безендендіру: Шарлар, тақырыптық плакат, гүл, құттықтау плакаты, ұлағатты сөздер.

І кезең: «Бәрі керісінше»

1. Таңертеңгі  жиын

а) « Мектеп директоры»- Жақсыбаев Шыңғыс Мақсатұлы сөз сөйлейді

ә) «ДТІЖО» -Кошамбекова Маржан  сынып жетекшілер мен  пән мұғалімдердің  тізімін оқып, сабақ кестесі мен  қоңырау кестесімен таныстырады.

б) 5,9 сыныптарға сабақ беретін пән мұғалімдермен таныстырады.

Оқушы-«Мұғалімдер» сабақ жоспарларын директордың оқу ісінің меңгерушілеріне бекіттіруі қадағаланады.

в) сағат 10.30 ұстаздарға «Бәрі керісінше» атты сабақ болады.

(Сабақ беретін- «мектеп директоры» Жақсыбаев Шыңғыс.

Сабақ кестесінде 3 сабақ)

 ІІ  кезең:

2. «Ұстаз – ұлы есім» -  атты  концерттік бағдарлама (жауапты 11 «А» сынып)



(12 Ғ сынып)

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, іздену, ойландыру, топпен жұмыс.

Пән аралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих.

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық, үлестірмелі карточкалар.

Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, назарларын сабаққа аудару.

1 сабақ

Мұғалім:Саламатсыздарма ! Мен сіздердің жаңа мұғалімдеріңізбін.

Менің атым ……………..

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:: « Бәрі керісінше »

Оқушылар:Ұстаздар

Мұғалім: Сабағымыздың басты мақсаты:бүгінгі күнге жақсы көңіл күй,мен шаттық сезім сыйлау. Ол үшін бізге қажетті :

- таудай қиял ,

-көлдей білім,

-дұрыс өскен қол,

-орында орналасқан ми қажет.

Дайынсыздарма? Дайын еместер күнделікті алдыма әкеліңіздер!

Сабақ бастамастан бұрын танысып алайық.

«Өзге емес, Өзім туралы» (2-3 сөзбен) «Оқушылар»өздерін «ең, ең» деген тіркестерін қосып таныстыру керек.

Мұғалім

- Қалай ойлайсыздар бүгінгі сабақ не туралы болмақ?

Бүгінгі сабағымыз мұғалім мектепте өз уақытын қалай өткізеді,қалай жоспарлайтыны туралы болмақ.


Кәсіби біліктілікті тексеруге тесті. (сұрақтар)

Мұғалім :Жұмысқа бейімділу үшін тест өткізейік.

Сіздердің кругозор яғни болжампаздықтарыңызды тексеріп көрейік.

Әрбір дұрыс жауап – 6 ұпаймен бағаланады.

(Ұстаздарға тест парақтары таратылады)

1.Мысықтар өздеріне иттерден көрі көп көңіл бөледі.Олар жуынады мұқият сыланып сипанады. Неліктен?

Себебі…

а) сұлу көрінгісі келеді;

б) иісімен сездірмеу үшін;

в) кездесуге дайындалады;

г) иттерге әдейі қырсығып?

2. Ауырған жануарларды күні –түні кім емдейді?:

а) Кашпировский;

б) доктор Ватсон;

в) Айболит;

г) Чумак?

3. Төменде құрлықтардың ең кішісі қайсысы?:

а) Африка (29,9);

б) Европа (10,2);

в) Азия (44,4);

г) Америка (42,1).

4. «Қас пен көздің арасы» деген мақал бар. Шын мәнінде ол аралық қанша?

а) 2 см;

б) 6 см;

в) 12 см;

г) 4 см?

5.Қан салмақтың қандай пайызын құрайды?

а) 15%;

6) 7%;

в) 6%;

г) 20%?

6.Сөйлемді аяқтаңыз: - Выхожу один я…

а)на дорогу

б)на работу

в)на медведя

г)в поле

7.Осындай формула бар

а)Исаев-Штирлиц

б)Ньютон-Лейбниц

в)Менделеев-Баринов

г)Қойшы Соны

Ұпай санын есептеу (кесте)

Дұрыс жауаптар - 6 ұпай, ал дұрыс емес -0.

1 – Б 4 – А 7 - Б

2 – В 5 - Б

3 – Б 6 - А

Мұғалім 1: Егер сіз 38-42 ұпай жинаған болсаңыз онда сіз генийсіз сізге білім Академиясында жұмыс күтіп тұр.Егер сіз 34-37 ұпай жинаған болсаңыз, онда сіз мықты мұғалімсіз,және сіздің оқушыларыңыз да керемет.. Егер сізде 37 ұпайдан аз болса сіз біздің нағыз ұстазымыз болғаныңыз.Біз сіздерді жақсы көреміз.!

Мұғалім 2:Жарайсыңдар!

Келесі сабақта жалғастырамыз


2 сабақ

Мұғалім 1: Сіздер осы уақытқа дейін қаншама соқпақтардан өтіп, қаншама өмір атты проблемаларды шешіп келесіздер. оның ішінде оқушы проблемасы- міндетті түрде өз проблемаларыңыздан да көп.

Сіздердің назарларыңызға керісінше жазылған сөздер берілген . енді осы проблеманы да шешіп көріңіздер.Дайын болғанда қол көтеріп жауап бересіздер.

Керісінше сөздер.

ҚОҢЫРАУ - УАРЫҢОҚ

ОРТЕДКИР – ДИРЕКТОР

ҮЗДІК КІДЗҮ

ЛУКАКЫНИ – КАНИКУЛЫ

МҰҒАЛІМ МІЛАҒҰМ

МАТЕМАТИКА АКИТАМЕТАМ

ФЕГРОИГАЯ – ГЕОГРАФИЯ

Мұғаім: Жарасыздар! Сіздер бұл өткелден де сүрінбей өттіңіздер . Нағыз білікті деп сіздер туралы айтылған.!

Ойын «Сенем -Сенбеймін»

Мұғалім:Енді сергіту сәті.Мұнда сөз тіркесі айтылады .соған сену сенбейтіндіктеріңізді дәлелдейсіздер.

1. Мектеп деген сөз грекше «демалыс» дегенді білдіреді екен осыған сенесіздерме?

2. Мынадай жоғары оқу орындары бар : латын тілінен аударғанда мағынасы Әлем дегенді білдіреді.?

3. Ертедегі гректер педагок деп оқытушыны айтқан?

4. Тайға таңба басқандай деген сөздің мағынасы қатты ауырту


Келесі топтық жұмыс.

«Қыз Жібек» Эпостық жыры

1топ-үзінді оқу

2 топ- суретін салу

3 топ- қойылым

Әр топ өз тапсырмаларын орындап қорғайды.

Соңынан мұғалім барлықтарын бағалап сабақты қорытындылайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!