Коучинг жоспары
|
Тақырыбы |
Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде жаңа әдістердің рөлі |
|
|
Мақсаты |
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты- барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке- жеке тұлға деп танып біліп, жан- жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу. |
|
|
Табыс критерийлері |
Мұғалімдер топтық жұмысты тапсырма орындау арқылы түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізуді тәжірибелеріне енгізуге ықпал етеді. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу проесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді. |
|
|
Ресурстар |
Таныстырылым, интерактивті тақта, видео, үлестірме материалдар,маркер, постер. |
|
|
Барысы |
Әдіс- тәсілдер |
Қатысушылардың әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру Мақсаттар ды анықтау |
Жағымды атмосфера қалыптастыру, тыңдаушылардың жұмысқа қызығушылығын ояту, көтеріңкі көңілмен кірісуін қамтамасыз ету. Жаттығу: «Құрт». Қатысушылар бірінің артынан бірі қатарға тұрады, араларында ауа шары, бұл-құрт. Құрт қалай ұйықтайтынын, жылжитынын, керілетінін, жуынатынын көрсетеді. |
Сәлемдеседі. Сергіту жаттығуын жасайды. |
|
Топқа бөлу (2 мин) |
«Өлең жолдары» арқылы топқа бөлу. І топ: Ұстаз болу-жүректің батырлығы Ұстаз болу-сезімнің ақындығы Ұстаз болу-мінездің күн шуағы Азбайтұғын адамның алтындығы ІІ топ: Жақсы ұстаздың шын мәңгілік пайдасы, Өзіне обал арзан дәріс, айласы. Ұстаз болу бақыт,әрі абырой, Ұстаз деген-шәкірттердің айнасы. |
Қатысушылар шеңберге тұрып, өлең жолдары бойынша топқа бөлінеді. |
|
Ой шақыру. Таныстырылым көрсету.(10 мин) |
«Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі» -Жаңашыл ұстаз болудың 13 критерийіне біздің жұмысымыз сай ма? -Өзіңізге қандай баға берер едіңіз? -Жер шарындағы барлық мұғалімдерге тән олардың ортақ қасиеттері қандай? |
Мұғалімдер таныстырылымды тамашалап, өз ойларымен бөліседі. |
|
Топтық жұмыс Постер қорғау (15 минут) |
І топ: «Жаңа заманға сай- озық тәжірибе» ІІ топ: «ХХІ ғасырдағы мұғалім моделі» ІІІ топ: «Мұғалім беделі- мектеп абыройы» |
Мұғалімдер тапсырмаларын топпен бірлесіп, ойласып жасайды. Топ басшысы өздерінің жұмыстарын қорғайды. |
|
Сергіту сәті (5 минут) |
Мұғалімдер караокомен ән салады |
Мұғалімдер ән салып, жақсы көңіл күй орнайды, демалады |
|
«Кір жаю» әдісі (10 мин) |
Мұғалімдерге ситуаиялық сұрақтар беріледі. Жауабын топта талдап, жауап жазып жіпке іліп қояды. |
Олар өз топтарында талдап, сұрақтарға жауап жазып, жіпке апарып іліп қояды. |
|
Кері байланыс |
Екі жұлдыз, бір тілек |
Стикерге жазып, іліп қояды. |
|
Рефлексия
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде жаңа әдістердің рөлі
Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде жаңа әдістердің рөлі
Коучинг жоспары
|
Тақырыбы |
Ұстаздардың кәсіптік шеберлігін жетілдіруде жаңа әдістердің рөлі |
|
|
Мақсаты |
Қазіргі заманғы ақпараттық технологияның ауқымды даму кезеңінде заман талабына сай мұғалімдерге қажетті дағдылар мен болашаққа деген көзқарастарын дамытуға көмектесу, жұмысындағы нәтижесінің сапасын арттырудың негізгі бағыты- барлық тәрбиелік істе әрбір баланы жеке- жеке тұлға деп танып біліп, жан- жақты қалыптастыруда талмай іздену мен жаңалықтан қалмау қажеттігін сезінуге жетелеу. |
|
|
Табыс критерийлері |
Мұғалімдер топтық жұмысты тапсырма орындау арқылы түсіндіреді, топпен жұмыс жүргізуді тәжірибелеріне енгізуге ықпал етеді. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану мұғалімге оқу проесінің құрылымын түбегейлі өзгертуге, оқушылардың дүниетанымдарын кеңейтуге және жеке қабілеттерін көре біліп, оны есепке ала отырып дамытуға, толық жағдай жасауға мүмкіндік беретінін түсінеді. |
|
|
Ресурстар |
Таныстырылым, интерактивті тақта, видео, үлестірме материалдар,маркер, постер. |
|
|
Барысы |
Әдіс- тәсілдер |
Қатысушылардың әрекеті |
|
І. Мұғалімдерге жағымды ахуал қалыптастыру Мақсаттар ды анықтау |
Жағымды атмосфера қалыптастыру, тыңдаушылардың жұмысқа қызығушылығын ояту, көтеріңкі көңілмен кірісуін қамтамасыз ету. Жаттығу: «Құрт». Қатысушылар бірінің артынан бірі қатарға тұрады, араларында ауа шары, бұл-құрт. Құрт қалай ұйықтайтынын, жылжитынын, керілетінін, жуынатынын көрсетеді. |
Сәлемдеседі. Сергіту жаттығуын жасайды. |
|
Топқа бөлу (2 мин) |
«Өлең жолдары» арқылы топқа бөлу. І топ: Ұстаз болу-жүректің батырлығы Ұстаз болу-сезімнің ақындығы Ұстаз болу-мінездің күн шуағы Азбайтұғын адамның алтындығы ІІ топ: Жақсы ұстаздың шын мәңгілік пайдасы, Өзіне обал арзан дәріс, айласы. Ұстаз болу бақыт,әрі абырой, Ұстаз деген-шәкірттердің айнасы. |
Қатысушылар шеңберге тұрып, өлең жолдары бойынша топқа бөлінеді. |
|
Ой шақыру. Таныстырылым көрсету.(10 мин) |
«Сіздің мұғалім екендігіңіздің 13 белгісі» -Жаңашыл ұстаз болудың 13 критерийіне біздің жұмысымыз сай ма? -Өзіңізге қандай баға берер едіңіз? -Жер шарындағы барлық мұғалімдерге тән олардың ортақ қасиеттері қандай? |
Мұғалімдер таныстырылымды тамашалап, өз ойларымен бөліседі. |
|
Топтық жұмыс Постер қорғау (15 минут) |
І топ: «Жаңа заманға сай- озық тәжірибе» ІІ топ: «ХХІ ғасырдағы мұғалім моделі» ІІІ топ: «Мұғалім беделі- мектеп абыройы» |
Мұғалімдер тапсырмаларын топпен бірлесіп, ойласып жасайды. Топ басшысы өздерінің жұмыстарын қорғайды. |
|
Сергіту сәті (5 минут) |
Мұғалімдер караокомен ән салады |
Мұғалімдер ән салып, жақсы көңіл күй орнайды, демалады |
|
«Кір жаю» әдісі (10 мин) |
Мұғалімдерге ситуаиялық сұрақтар беріледі. Жауабын топта талдап, жауап жазып жіпке іліп қояды. |
Олар өз топтарында талдап, сұрақтарға жауап жазып, жіпке апарып іліп қояды. |
|
Кері байланыс |
Екі жұлдыз, бір тілек |
Стикерге жазып, іліп қояды. |
|
Рефлексия
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













