1.
«Жаңа педагогика» тәсілдемесінің аясында
ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолдану барысында
оқушылар:
Электронды тасығышқа ақпаратты сақтайды.
2.
«Көпіршелер»
деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі:
Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік береді
3.
А.Выготскийдің оқу моделі негізделген жорамал:
Оқушылардың диалог қүру нәтижесі
4.
Адамның есте сақтауында негізгі орын алатын,
санаға ақпарат енгізуді жүзеге асыратын,жады:
қысқа мерзімді жады
5.
Айтылған пікірлер мен тыңдаушылардың әрқайсысы механикалық түрде келісе беретін әңгіме түрі:
Кумулятивтік
6.
Б.
Скиннер көзқарасы бойынша,
адамдардың лайықты істері үшін ынталандыру,
лайықсыз қылықтарын елемеу және жаза қолдану:
Оперантты шарттылы
7.Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нәтижелерінің интерпретациясы:
Алынған мәліметтердің мәнін анықтау
8.Бағалаудың барлық түрлеріне тән 3
сипаттама бар,
қадағалау сипаттамасына сайкес мұғалім әрекеті:
оқушының сұраққа жауабын тыңдау,
9.
Бағалаудың барлық түрлеріне үш сипаттама тән.
Соның ішінде,
оқушының жауабын критерийге сәйкес талдап,
түсіну үшін:
Интерпретация
10.
Балалар өздерінің сенім,
біліміне сүйеніп,
пайымдау жасай алады деген түсінікке негізелген оқыту ортасы:
Оқушыға бағдарланған
11.
Балалар өздерінің сенім,
біліміне сүйеніп,
пайымдау жасай алады,
деген түсінікке негізделген оқу ортасы:
Жас ерекшелігіне бағдарланған
12.
Балалардың қабілеті жетіп тұрса да кеңес берілмеген жағдайда тәсілдерді пайдаланбауы (Флейвелл):
«өнімділік тапшылығы»
13.
Баланың танымдық дамуының сипаттамасы:
оқу және пролблемаларды шешу
14.
Білімді жаңа жағдайларға орайластыру және әртүрлі мәнмәтіннен алынған түрлі ақпаратты пайдалану арқылы оқу қабілеті:
Ұқсастық бойынша пайымдау
15.
Бірегей,
жоғары сапалы және дана нәтижелер шығатын тұлғааралық және тұлғаішілік үдеріс:
шығармашылық
16.
Ғылыми және практикалық шығармашылықтың мүғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату
17.
Ғылыми және практикалық шығармашылықтың,
мұғалімдердің озат тәжірибесінің нәтижесі:
Педагогикалық шығармашалық
18.
Дарынды және талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің екінші кезеңі (Ренулли мен Райс):
Топтық оқу жаттығулары
19.
Дарынды,
талантты балаларды тексеру парағы бойынша (оқу үдерісінің қалай жүретінін басқадан гөрі жақсы біліп өздерінің оқуын реттей алады деп анықталған өлшем):
Икемділік
20.
Диалог барысында әркімнің идеясы құнды деп саналып,
мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің түрі:
Зерттеушілік әңгіме
21.
Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің бірі болып табылатын икемділік сипаттамасы:
Тапсырманы орындауды балама шешімдерді көріп,
қабылдай алады
22.
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы «өз білімін жетілдірудің»
тиімді өлшемінің сипаттамасы:
Олар өздерінің оқуларын реттей
алады.
23. Ерте жасынан бастап ерекше қабілеттерін ұзақ
уақытқа ұстай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем
(Фриман):
Шоғырлану
24. Жинақтау, бағалау деңгейіндегі тапсырмаларға
бағытталған сұрақ:
Жоғары дәрежелі
25.Зерттеушілік әңгіме жүргізу кезіндегі оқушылар
әрекеті:
Айтқандарын дәлелдейді
26. Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен
жазу туралы білімімізді сақтауға жауап беретін жады
түрі:
Рәсімдік
27. Қателіктер мен тәуекелдерді азайта отырып,
таңдаулы жылдамдатуға және түсініктер мен қағидаттарды «жеткізуді»
тездетуге ықпал ететін сауалнама мен талқылаудың жиынтығы арқылы
өзара түсіністікке қол жеткізу тәсілі:
Диалог
28.Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты
жаңалық енгізудің түрлері:
Технологиялық, әдістемелік,
ұйымдастырушылық
29. Мұғалім қызметіндегі сындарлы оқыту
теориясына сәйкес маңызды басымдықтардың бірі:
Оқушылардың сабақты қабылдау ерекшеліктерін
түсіну
30. Мұғалімдердің белгілі бір тәсілді қалай
дамытуға болатындығын анықтау мақсатында оқушылардың оқу үдерісін
зерделеуі:
Сабақты зерттеу
31. Н. Мерсер зерттеуіне сәйкес, қатысушылар
өзгелер ұсынған қандай да болсын идеяларды төзімділікпен тыңдайтын
әңгіме түрі:
Кумулятивтік
32. Н. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, кумулятивтік
әңгіменің сипаттамасы:
Қатысушылар өзгелер ұсынған кез келген идеяны
төзімділікпен тыңдайды
33. Нәтижесі қайта өндіруге болатын есте
сақталған көлемді ақпарат болып табылатын оқу
түрі:
Білім алу есте сақтау
ретінде
34. Оқу нәтижелерін оқушының жеке тұлғалық
аспектісі ретінде қарайтын тұжырымдама:
Алынған білімнің өмірмен байланысын
ұғыну
35. Оқу пирамидасына сәйкес оқушылардың алған
ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі:
Өзгелерді оқыту
36. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторлардың бірі:
Оқу нәтижелерін бағалауды
меңгеру
37. Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі
факторлары:
Балалардың қалай оқитынын мүғалімнің
түсінуі.
Оқу нәтижелілігін
бағалау.
Нені оқу керетігін
түсіну
38. Оқуда және проблемаларды шешуде балама
шешімдерді көріп, қабылдай алатын ең үздік оқушыны анықтайтын
сенімді өлшем:
Икемділік
39. Оқудағы кедергілерді анықтау үшін өзіндік
түзетуден кейін тестілеуді қайталап өткізудегі бағалау мақсаты, ,ж„
оқудағы қиындықтарды
анықтау
40. Оқушыға білмеген тапсрыманы орындауға кеңес
берілмегендіктен:
Өнімділік тапшылығы
41. Оқушылар мен мұғалімдерге жетістіктер мен
даму туралы хабар беруді көздейтін бағалау
мақсаты:
кері байланыс ұсыну
42. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін
пайдаланатын сынақтан өткізуге қойылатын сұрақ
түрі:
Айтқаныңызға дәлел келтіре аласыз
ба?
43. Оқушылардың білім алуын қолдау үшін
пайдаланатын түрткі болу сұрақ қою мысалы:
Оқудағы кедергілер туралы не айтуға
болады
44. Оқушылардың оқуға бейімділік және білім,
дағдыларын дамытуға мүғалімнің қолайлы жағдай
қалыптастыруы:
Оқыту ортасын құру
45. Оқушылардың өзін-өзі ынталандыра отырып,
оқуға деген үмтылыс пен қызығушылықтың пайда
болуы:
Ішкі уәж
46. Оқушылардың тақырып мәнін өз бетінше
меңгеруін мұғалімнің түсінуі мен бағалай алуы:
Сапалы оқытудың маңызды
факторы
47. Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс
жасау оқушыға мүмкіндік береді:
Өз жауабын түзетуге,
нақтылауға
48. Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау
үшін оқуы:
сыртқы үәж
49. Оқушының қызмет белсенділігін қамтамасыз
ететін және түсінігін дамытатын қүрал: Мұғаліммен және басқа оқушылармен
әңгімелесу
50. Оқушының өзекті даму
деңгеиі:
міндеттерді өз бетінше
шешуі
51. Оқушының өзекті даму деңгейі :
(Л.Выготский):Міндеттерді өз бетінше шеше
алуы
52. Оқушының өзекті даму
деңгейі:
Выготскийдің пікірінше оқушының өз бетінше
орындай алатын тапсырмаларының көмегімен
анықталады
53. Оқыту мен оқудың үздіксіз үдерісінің жалпы
қажеттілігіне сәйкес, метатану әдістерін игерген
оқушылар:
мұғалімнің қызметін өздері
атқарады
54. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін
дамытуды алған білімдерін кез-келген жағдайда пайдалана білуін
қамтамасыз ететін оқыту:
Сындарлы оқыту
55. Оқушының пәнді терең түсіну қабілетін
дамытуды, алған білімдерін кез келген жағдайда тиімді пайдалана
білуін қамтамасыз ететін оқыту:
Сындарлы
56. Оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдерді жақсарту
мүмкіндіктерін және осы мүмкініктерді іске асыру түрлерін анықтауға
бағытталған бағалау түрі:
Оқу үшін бағалау
57. Падкаст жасаудың оқушылар үшін
пайдасы: