ҰСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН СЕМИНАР-ТРЕНИНГ
Мақсаты: Ұстаз тұлғасын, қоғамдағы алатын орнын айқындау,педагогикалық шеберлігін, біліктілігін арттыру, тәжірибе алмасу; Қажетті құрал-жабдықтар: ақ парақтар, интерактивті тақта, тарапта қағаздар, түрлі-түсті қаламдарЖОСПАР:I Кіріспе.Ұйымдастыру кезеңіТаныстыру. II Негізгі бөлім.1.Амандасу жаттығуы. 2. Ғажайып сыйлық. 3. «Күлдіргі жұмбақтар, ситуациялық және қызықты»4. Керемет көңіл-күйдің суретін саламыз.
Сәлеметсіздер ме қымбатты әріптестер! Бүгінгі болғалы отырған семинар-тренинг сіздердің педагогикалық еңбек жолдарыңызға өз көмегін тигізіп, бір-бірлеріңізбен тәжірибе алмасып, шеберліктеріңізді шыңдайсыздар деген үміттеміз.Адамзат күш жарыстырып емес, ақыл жарыстырып алға басатын мына заманда ұстаздың қаншалықты деңгейде білімді де білікті, талапшыл да парасатты болуы керектігі өздеріңізге белгілі. Осындайда Елбасымыз Н.Ә.Назарбаевтың: «Ақыл табылмай, ештеңе табылмайды. Ой жетілмей тұрып, ар-намыс шыңдалмайды. Ар-намыссыз азамат, өзгелердің көсегесі түгілі, өзінің көсегесін көгерте алмайды. Онсыз ұлттық сана мен ұлттық намыс та тұл», - деген сөзі еріксіз еске оралады. Ал, сол ақылдың - тәрбие мен білімнен келіп туындайтынын ескерсек, ұстаздар қауымын адам болмысының инженері деп бағалауға тура келеді. Топтағы қағида:1. Белсенділікті арттыру2. Бірігіп жұмыс істеу3. Бір-біріне кедергі келтірмеу4. Өз ойыңды ашық айта білуге үйрену5. Өзіңе пайдалы нәрсені алу6. Әріптестермен жақсы қарым-қатынаста болу7. Өзін еркін ұстауға үйрену1.Амандасу жаттығуы.1.Жаттығу барысы: Ең алдымен оң жақтағы сосын сол жақтағы көршімізбен құшақтасамыз,амандасамыз. Қарама-қарсы тұрған көршімізге бір көзімізді қысып, қалған қатысушыларға бір жымиып қоямыз. Көршіңізден көңіл-күйінің қандай екенін сұрап қойыңыз.2.Мақсаты:«Ұстаз тұлғасының» жаңаша портретін қалыптастырып,ұстазға тән жақсы қасиеттерді өз бойларына дарыту;Жүру барысы:Әрбір қатысушы өз бойындағы ерекше ұстаздық қабілеттерін айтып, ортаға баяндауы қажет. Барлық қатысушылар өз қасиеттерін айтып болған соң, «ұстаз тұлғасының» портретін қалыптастырып, суреттеуі қажет.2 Ғажайып гүлдер. Гүлдердің суреті бейнеленген қазағдың бетіне керемет сөзер жазылған. Сол сөзерден тілек құрастырып оқып,қатысушылар бір-біріне сыйлайды.3. Күлдіргі жұмбақтар, ситуациялық және қызықты сұрақтар Мақсаты: Сергіту, көңіл-күйлерін көтеру;Жүру барысы:Оқытушылар берілген қызықты сұрақтар мен тапсырмаларды белсенді орындауы қажет. Кім жылдам әрі көп сұрақтарға жауап берсе, сол қатысушы жеңімпаз атанады.1. Тышқан аулағышты бес әріппен қалай айтуға болады /Мысық/ 2.Дүниедегі ең шапшаң нәрсе /Ой-қиял/ 3.Қай кезде аспан жерден төмен тұрады. /Аспан суреті судан төмен көрінген кезде/ 4. Қандай бөшкеге су құюға болмайды? /іші толы бөшкеге/ 5.Ақыл толтырар/ кітап6.Сөз ұқпайды/надан7.Ең-ең-ең керемет сезім/махаббат4. Керемет көңіл-күйдің суретін саламыз.Қатысушылар топтарға бөлініп, берілген ақ қағаздарға қалаған суреттерін ақылдаса отырып салады. Салған суреттерін қорғайды. Әр адамның өз ойы-пікірі болады. Біреу үшін жақсы көңіл-күй жарқырап тұрған күн шығар, біреуге өсіп түрған гүл шығар, сол сияқты қатысушылар өз ойларын қағазға түсіреді. Қажетті заттар: қағаз, желім, түрлі-түсті қағаздар, түрлі-түсті қаламдар.Қорытынды.Құрметті ұстаздар бұл тренингтен алған әсерлеріңізбен бөліссеңіздер болады. Тенингке өз уақыттарыңызды бөліп қатысқандарыңызға үлкен рахмет!
«Лайбұлақ орта мектеп-бақша»КММ
АУДАНДЫҚ СЕМИНАР
Тренинг тақырыбы: ҰСТАЗДАРҒА АРНАЛҒАН СЕМИНАР-ТРЕНИНГ
Психолог А.Б.Нуракова
2018-2019 оқу жылы