Ұстаздық жолындағы алғашқы қадамдарым...
ХХғасырдаұлтымыздыңардақтыақыныМағжанЖұмабаев«Мен
жастарғасенемін»депсенімартыпеді.Олтосыннанайтылмағаной
емес,бұлұлтымыздыңкөрегендігі,еліміздіңұлтжандыперзенттерініңбірі
де бірегейі Мұхтар Шахановтың «12-3= ?» поэмасында айтылғандай
«Кемелақылқарттықшақтағанадеп,жастықтыңісі(негізінен)шаладеп
есептелсін.Сондықтандабарлықбилер,қазылар,барлықəскербасылар
сайлансын тек ақсақалды қарттардан» деген хан бұйрығының нəтижесі.
«Бітті,бітті , мен өлікпін,өлікпін...
Қол бастайтын жігіттерді қарада ұстап келіппін.
Сорлаппын –ау, қанаттыға болыппын-ау тар мекен.
Əттең, əттең, қорлаппын-ау жігіттерді нарға тең...
Тым кеш келген игілікті ойлардың
Қайғысынан артық азап бар ма екен ?!
Оқиғаның аяқталуы осының айғағы...
Менжасмаманын.«Өзініңуақытынаямаған,өзгеніңбақытынаялаған»
мұғаліммін.Мұғалім–тамшысыментастесетінбейнебірсутəріздідеп
Əл-Фарабиайтқан.Мектеп–олтекбілімніңошағығанаемес,руханият
ошағыда.«Абайдыңадамныңадамгершілігіжақсыұстаздан
болады,»-дегенсөзінеұстазыталанттыболса,шəкіртіталаптыболады
дегендіқосаредім.Балажүрегікішкентайғанакүйсандық,олсандықтың
кілтінтапсаңашылады.Осыкілтмұғалімніңқолындажүруікерек.Қазақ
бүгініменертеңімектебініңтағдырыхалқымыздыңелімдепеңірегенасыл
азаматтарынүнеміойландырыпкелген.АхметБайтұрсынов:«Тіл
тазалығыдегеніміз-анатілініңсөзінбасқатілменшұбарламау.Өзалдына
елболуға,елғанажарайалатындығынбізұмытпауғатиіспіз,»-десе,
М.Дулатұлыоқудағымақсатжалғызқұрғақбілімүйретуемес,біліммен
біргежақсытəрбиеніқосабілу–деген.Тəрбиеніұлттықсалтпендəстүрге
негіздеп,ұлтжандылық,Отансүйгіштіксезімдерінқалыптастыру–бүгінгі
таңда өзекті мəселе.
«Ұстаздықеткенжалықпасүйретуденбалаға»-депАбайатамыз
айтқандайосынауқастерлімамандықтыңиесіболғанымаекіжылболды.
Қиыныменжеңілі,қызығыменқуанышымолеңбекжолындағы
ұстанымым–үнеміжаңалыққаұмытылып,əроқушыныңбойынан
жақсылық тауып, бұлақ көзін ашу арқылы биік мақсаттарға жетелеу.
Алғашмектепкеорналасқанкезімдебарлыққоғамдықіс-шараларға
белсенеатсалысыпжүрдім.Атапайтсам,еліміздіңТəуелсіздігінеорай
ұйымдастырылғанауылəкімініңсалтанаттыжиынынжүргізіп,сонымен
қатаркезектентысПарламентмəжілісідепутаттарыныңсайлау
науқанындабелсенеатсалысып,мектепəкімшілігіатынан«Алғысхатқа»
иеболдым.Аудандық«Жастар–жаңабілімбағытыныңқозғаушыкүші»
-аттыжасұстаздарфорумындабелсенділіктанытып,Рахатортамектебінің
əкімшілігітарапынан«Алғысхат»алдым. Мектебімізде
Ш.Уəлихановтыңтуғанына180жылтолуынабайланыстыөткен
аудандықсеминардаөткізген«Мұғалім–мектептіңжүрегі»аттыашық
сабағым«үлгілісабақ»депбағаланды.Олсабақтыңүлгіліболуына
бірденбірсебепкерұстаздар,меніңтəлімгерлерім,жоғарысанаттықазақ
тіліменəдебиетіпəнімұғаліміР.Мұқановамен«ІдеңгейліӨрлеу»
бағдарламасыноқыпкелгенорыстіліменəдебиетіпəнініңмұғалімі
Г.Қаужановаапайлардыңтəжірбиеалмасудағыүлестеріөтезор.
Мектебіміздеболыпжатқанкоучингсабақтардыңбірде-біреуінназардан
тысқалдырмай,қатысыпəр–түрлістратегиялардыүйреніп,
оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттырып келемін.
«Жаскелсе–іске»дегенқазақтакереметсөзбар.Демек,менбойымдағы
жастықжігерімді,күшқуатымдыосыбілімошағындашəкірттəрбиелеу.
Қазіргітаңдапедагог–ұйымдастырушыболыпжұмысжасаудамын.Бұл
менүшінжетістіксатысыныңалғашқыбаспалдағы.педагог–
ұйымдастырушыболыптағайындалуым,əрине,көпшіліктіңқалауымен
жəнедекөрсеткенеңбегімніңнəтижесідепбілемін.Ұстаздыңəрбір
жетістігі,əрбіраттағанқадамыбиіккежетелейтінсатысы.Болашақтаөз
оқушыларымдыбиікбелестерденкөрсемдегенарман–тілегімбар,жəне
сол жетістікке жету үшін аянбай еңбек етемін.
«Ұстаздыңеңбегі–шəкіртіменөлшенеді»дегенменіңпедагогикалық
ұстанымым.Демек,менсолоқушылардыңнəтижесіарқылыбиік
белестерге жетемін.