Үстел ойыны. Шығу тарихы

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Үстел ойыны. Шығу тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: №111

Күні: 15.01.2025

Оқытушының аты-жөні: Х.Эралиев

Сынып: 8 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Үстел ойыны. Шығу тарихы

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

8.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы түсінігін көрсету

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Балалар сабақта үстел ойындары түрлерін біледі;

Оқушылардың басым бөлігі: Үстел ойындарын бір-бірінен ажырата алады және тоғызқұмалақ ойынының тарихын біледі;

Кейбір оқушылар: Ойынның ережесін біледі.

Құндылықтарды дарыту

ЗАҢ ЖӘНЕ ТӘРТІП

  • тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

  • Мәдени мұра: Үстел үсті ойындары ұлттық мәдениеттің бір бөлігі болып табылады. Оларды зерттеу арқылы ұлттық дәстүрлер мен салттарды меңгеруге болады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




  1. Ұйымдастыру кезеңі:

- мұғалім оқушыларды белсенді оқу іс-әрекетіне және жаңа білім алуға бағыттайды;

-оқу барысында ынталандыру үшін «Анықта» тәсілі арқылы жағдай жасайды. Оқушылар кез келген тәсілмен топтарға бірігеді, одан соң әр топқа ұлттық костюмдердің төрт түрлі кеудеше суреттерінің бөлігі таңдау бойынша ұсынылады. Топтар осы берілген сурет бөлігі немесе элементтің қай кеудешеге тиесілі екенін анықтайды.

2. Мақсатты тұжырымдау.

Мұғалім ұлттық костюмдердің әртүрлі бөліктері бейнеленген әртүрлі карточкаларды сынып тақтасына орналастырады, бірлескен әңгімеде оқушыларға сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау ұсынылады.

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Ұлттық костюм элементтері немесе сурет бөліктерімен карточкалар.

Электронды презентация

1слайд





Ортасы





1 .Жаңа сабақты түсіндіру. Сабақта видео сабак көрсетіледі.

Сабақ барысы.

   

Тапсырмалар:

 Үстел ойындары туралы мағлұмат беру.

Тоғызқұмалақ ойынының тарихы туралы айту.

Тоғызқұмалақ ойынының ережесін айту


Оқұшылар жұмыстарын менталды карта түрінде ұсынады. Жұмысты орындау барысында оқұшылар АҚТ пайдалануы рұқсат.

Мұғалімнің жаңа тақырыпты толықтыруы

Үстел ойындары (ағылш. board – ағаш тақтай, ағылш. game – ойын) — үстел үстінде алдын ала дайындалған «ойын алаңын» пайдаланатын ойындар. Бұл ойындардың дәстүрлі түрлері: шахмат, нарды, тоғызқұмалақ, т.б.

Ойынның тарихы: Тоғызқұмалақ ойынының сақ, ғұндар дәуірінен бері қарай 4 мың жылдық тарихы бар. Оны түркі тілдес халықтардың ішінде: Қырғыз, Өзбек, Қазақ, Қарақалпақ, Түрік және Алтай елдерінде ойнайды.Тоғызқұмалақты «Қойшылар алгебрасы» деп те атайды. Себебі бұл ойынды алғашында өрісте қойларын жусатып жіберген қойшылар ойнайтын болған. Жерден ұя-шұңқырлар қазылып, құмалақпен ойналған бұл ойын қазір он сегіз отаудан және екі қазаннан тұратын арнайы тақтада жүз алпыс екі таспен ойналады.

Ережесі: Тоғызқұмалақ ойыны негізінен екі адамның арасында өтеді. Ойынды кім бастайтынын жеребе тарту арқылы анықтайды. Ойынды бастайтын ойыншыны бастаушы деп, ал қарсыласын қостаушы деп атайды.

Мәдени білімі: Оқушылар үстел үсті ойындарының тарихы, мәні мен мәдени контексті туралы терең білім алады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі






Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Дискриптор

Балалар сабақта үстел ойындары түрлерін біледі;

Үстел ойындарын бір-бірінен ажырата алады және тоғызқұмалақ ойынының тарихын біледі;

Ойынның ережесін біледі.



1 қосымша

Электронды презентация

2 слайд

2 Қосымша.

Электронды презентация,

слайд 3


http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html


Скечбук, жұмыс дәптері, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

Ағаш, фанер, көшірме қағаз, шаблон, ара, қылара, зімпара, егеу



Аяқталуы





Рефлексия

Оқушыларға қол шапалақтау ұсынылады, егер оларға сабақ ұнаса, шапалақ қаттырақ шығады, онда сабақтың қызықты болғаны.

Оқушылар сабақты түсініп, білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.03.2025
137
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі