Ұұ дыбысы жіне әрпі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ұұ дыбысы жіне әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұұ дыбысы жіне әрпі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Сабақ: Ұұ дыбысы жіне әрпі

Ортақ тақырып: Менің отбасым

Мектеп: № 2 бастауыш мектеп

Күні:21.04.2017 ж.

Мұғалімнің аты: Шажалиева Гулсара Байконыровна

Сынып: 1

Қатысқандар: 30

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.

1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу.

1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.


Бағалау критерийлері

1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.

2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды.

3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды.

4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.

5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.



Тілдік мақсат

2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату.

1.4. Оқиғаны болжау.

2.1. Оқу түрлерін қолдану.

2.1. Оқу түрлерін қолдану.

3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Мұғалім – учитель – teacher

Ұста – мастер – master

Ұшақ – сомолет – aircraft

Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді.

Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете.

My teacher arrived a Merke the aircraft.

Ұста ара жасады.

Мастер готовил пилу.

The master was preparing a saw.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Ұ дыбысы қандай дыбыс?

Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі?

Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер?

Ұршықты не үшін пайдаланады?

Бұрыш не үшін қажет?

Ұшақты кім жүргізеді?

Ұнды не үшін пайдаланамыз?

Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша


Алдынғы оқу:

Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі.

Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап)

Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)

ресурстар


Басы



Шаттық шеңбері.

«Көңілді күн» әні



Бейне ролик,АКТ,қима қағаз,суреттер


Ортасы




  1. Суретпен жұмыс.

Ұұ дыбысына байланысты суреттер іліп, атау. Дыбыстық талдау жасату.

Тыңдалым.Электронды оқулық.


Қ/б . Смайликтер

  1. Оқулықпен жұмыс.

Ұұ дыбысы және әрпімен таныстыру. «Ұұ» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту. Ұұ дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру. Оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсету.

Айтылым.1 – сурет. Ұлу сөзіне дыбыстық талдау жасату. Сөзді буынға бөлдіру.

Бұл не?

Ұлу сөзінде неше дыбыс бар?

Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс?

Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр?

2 – сурет. Мынау жер шарының үлгісі.

Жер шарында не бейнеленеді?

Жер шары құрлықтан және судан тұрады. Үлкен мөлшердегі су мұхит деп аталады.

3 – сурет.

Мына суреттен кімді көріп тұрсыңдар?

Ол не істеп тұр?

Мұғалім , ұстаз. Екі сөзде де ұ дыбысы кездесіп тұр.

Ол оқушыларды ұ дыбысымен таныстырып тұр.

Сөздерді буынға бөлдіріп, ұ дыбысының қай буында келіп тұрғанын анықтау.


Кері байланыс

Қ/б смайликтер


1 – тапсырма.

Топтық жұмыс.

1 – топ. Суреттегі заттарды атау.

2 – топ. Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу.

3 – топ. Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау.

Дескриптор:

  1. Суреттегі заттарды атайды.

  2. Жаңа дыбыстарды табады.

  3. Сөйлем құрайды

Кері байланыс. Ыстық картоп

Қ/б Смайликтер

Сергіту сәті.


М ен қазақпын



2 – тапсырма.Оқылым.

Сөздерді оқып қайталату.

Буындап оқыту, тұтастай оқыту.

Сөздердің мағынасын ажырату.

Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату.

Кері байланыс

Жазылым.Дәптермен жұмыс.













Дескриптор:

  1. Ұұ дыбысын жазады.

  2. Таниды,көркем жаза біледі.

Қ/б смайликтер


Саралау тапсырмалары 1. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз.



Дескриптор:

  1. Сөздерді оқиды.

  2. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қояды



Қ/б смайликтер

Саралау тапсырмалары 2.

Сызбаны толықтыру.

Мәтінді оқыту.

Сұрақ қою арқылы мазмұнын ашу.

Оқушыларға өз анасы туралы әңгімелету.

Дескриптор:

  1. Мәтінді оқиды

  2. Сұрақ қою арқылы мазмұнын ашады.

Қ/б смайликтер.
















Электронды оқулық.


























Суреттер





























































Бейне ролик










Қима қағаздар


















оқулық































Жұмыс дәптер



















Суреттер

Соңы




Шығармашылық тапсырма

Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау.

Дескриптор:

  1. Ұршық суретін салады

  2. Мәліметтер қорын алады.

Кері байланыс

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім




Қима қағаздар

Қосымша мәліметтер


Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

А – топтық жұмыс

В – сызбаны толықтыру

С – қосымша тапсырма



Критерий

Дескриптор

1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.


- Ұ дыбысы мен әрпін таниды

1балл

- Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады

1балл

- Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады

1балл

2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды.


Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады.

1балл

- Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады.

1балл


3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды.


- Сөздердің мағынасын ажырата алады.

1балл

- Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады.

1балл


4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.


- Сызба және сөздермен мәтін оқи алады.

1балл

- Өмірмен байланыстырып, әңгімелей алады.

1балл


Бағалау парағы, смайлик

Дүниетану

Математика


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1. топтық жұмыс

2. Сызбамен жұмыс


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1. Видео- ролик

2. пазл құрастыру


Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1. Видео- ролик, пазл құрастыру арқылы үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім.

2. Топтық жұмыс арқылы алға ілгерілеуді білдім.







Критерий

Дескриптор

1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.


- Ұ дыбысы мен әрпін таниды

1балл

- Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады

1балл

- Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады

1балл

2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды.


Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады.

1балл

- Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады.

1балл


3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды.


- Сөздердің мағынасын ажырата алады.

1балл

- Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады.

1балл


4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.


- Сызба және сөздермен мәтін оқи алады.

1балл

- Өмірмен байланыстырып, әңгімелей алады.

1балл




9-балл макс.

Асанова А 8 балл

9балл көбейтеміз 100 тең 900

900бөлеміз 9 максималды балға тең 88.9 % 5 деген баға



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2025
114
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі