Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: Ұұ дыбысы жіне әрпі Ортақ тақырып: Менің отбасым |
Мектеп: № 2 бастауыш мектеп |
|
|
Күні:21.04.2017 ж. |
Мұғалімнің аты: Шажалиева Гулсара Байконыровна |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: 30 |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
|
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. 3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды. 5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.
|
|
|
|
||
|
Тілдік мақсат |
2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау. |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Мұғалім – учитель – teacher Ұста – мастер – master Ұшақ – сомолет – aircraft Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived a Merke the aircraft. Ұста ара жасады. Мастер готовил пилу. The master was preparing a saw. |
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер? Ұршықты не үшін пайдаланады? Бұрыш не үшін қажет? Ұшақты кім жүргізеді? Ұнды не үшін пайдаланамыз? |
||
|
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша |
||
|
|
||
|
Алдынғы оқу: |
Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап) |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
Шаттық шеңбері. «Көңілді күн» әні |
Бейне ролик,АКТ,қима қағаз,суреттер |
|
Ортасы |
Ұұ дыбысына байланысты суреттер іліп, атау. Дыбыстық талдау жасату.
Тыңдалым.Электронды оқулық.
Қ/б . Смайликтер
Ұұ дыбысы және әрпімен таныстыру. «Ұұ» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту. Ұұ дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру. Оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсету.
Айтылым.1 – сурет. Ұлу сөзіне дыбыстық талдау жасату. Сөзді буынға бөлдіру. Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? 2 – сурет. Мынау жер шарының үлгісі. Жер шарында не бейнеленеді? Жер шары құрлықтан және судан тұрады. Үлкен мөлшердегі су мұхит деп аталады. 3 – сурет. Мына суреттен кімді көріп тұрсыңдар? Ол не істеп тұр? Мұғалім , ұстаз. Екі сөзде де ұ дыбысы кездесіп тұр. Ол оқушыларды ұ дыбысымен таныстырып тұр. Сөздерді буынға бөлдіріп, ұ дыбысының қай буында келіп тұрғанын анықтау. Кері байланыс
Қ/б смайликтер 1 – тапсырма.
Топтық жұмыс. 1 – топ. Суреттегі заттарды атау. 2 – топ. Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3 – топ. Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау. Дескриптор:
Кері байланыс. Ыстық картоп Қ/б Смайликтер Сергіту сәті. М 2 – тапсырма.Оқылым.
Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату. Кері байланыс
Жазылым.Дәптермен жұмыс.
Дескриптор:
Саралау тапсырмалары 1. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз.
Дескриптор:
Қ/б смайликтер Саралау тапсырмалары 2.
Сызбаны толықтыру. Мәтінді оқыту. Сұрақ қою арқылы мазмұнын ашу. Оқушыларға өз анасы туралы әңгімелету. Дескриптор:
|
Электронды оқулық. Суреттер Бейне ролик Қима қағаздар оқулық Жұмыс дәптер Суреттер |
|
Соңы |
Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Дескриптор:
Кері байланыс Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Қима қағаздар |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||||||||||||||||||
|
А – топтық жұмыс В – сызбаны толықтыру С – қосымша тапсырма |
|
Дүниетану Математика |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. топтық жұмыс 2. Сызбамен жұмыс Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Видео- ролик 2. пазл құрастыру Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. Видео- ролик, пазл құрастыру арқылы үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім. 2. Топтық жұмыс арқылы алға ілгерілеуді білдім. |
|
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.
|
- Ұ дыбысы мен әрпін таниды 1балл |
- Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады 1балл |
- Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады 1балл |
|
2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды.
|
Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады. 1балл |
- Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады. 1балл |
|
|
3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды.
|
- Сөздердің мағынасын ажырата алады. 1балл |
- Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. 1балл |
|
|
4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.
|
- Сызба және сөздермен мәтін оқи алады. 1балл |
- Өмірмен байланыстырып, әңгімелей алады. 1балл |
|
9-балл макс.
Асанова А 8 балл
9балл көбейтеміз 100 тең 900
900бөлеміз 9 максималды балға тең 88.9 % 5 деген баға
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ұұ дыбысы жіне әрпі
Ұұ дыбысы жіне әрпі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақ: Ұұ дыбысы жіне әрпі Ортақ тақырып: Менің отбасым |
Мектеп: № 2 бастауыш мектеп |
|
|
Күні:21.04.2017 ж. |
Мұғалімнің аты: Шажалиева Гулсара Байконыровна |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар: 30 |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
1.2.9.1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.1.2. Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.2.1.1. Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.3.8.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
|
|
Бағалау критерийлері |
1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды. 3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды. 4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды. 5. Бас әріптер мен кіші әріптерді бір – бірімен дұрыс байланыстырады және оларды гигиеналық талаптарға сай жазады.
|
|
|
|
||
|
Тілдік мақсат |
2.9. Дыбыс пен әріпті тану және ажырату. 1.4. Оқиғаны болжау. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 2.1. Оқу түрлерін қолдану. 3.8. Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтау. |
|
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Мұғалім – учитель – teacher Ұста – мастер – master Ұшақ – сомолет – aircraft Менің ұстазым Меркіге ұшақпен ұшып келді. Моя учительница прилетела в Мерке на сомолете. My teacher arrived a Merke the aircraft. Ұста ара жасады. Мастер готовил пилу. The master was preparing a saw. |
||
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Ұ дыбысы қандай дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? Ұ дыбысынан басталатын қандай кісі аттарын білесіңдер? Ұршықты не үшін пайдаланады? Бұрыш не үшін қажет? Ұшақты кім жүргізеді? Ұнды не үшін пайдаланамыз? |
||
|
Ишара: қызыл түс – түсінбедім, сары түс – көмек керек, жасыл түс - тамаша |
||
|
|
||
|
Алдынғы оқу: |
Менің отбасым. Ққ дыбысы мен әрпі. Тірек сөздерден мәтін құрастыру. ( қар, қыс, қарға, қырау, аққала, құлақшын, қолғап) |
|
|
Жоспар |
||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) |
ресурстар |
|
Басы |
Шаттық шеңбері. «Көңілді күн» әні |
Бейне ролик,АКТ,қима қағаз,суреттер |
|
Ортасы |
Ұұ дыбысына байланысты суреттер іліп, атау. Дыбыстық талдау жасату.
Тыңдалым.Электронды оқулық.
Қ/б . Смайликтер
Ұұ дыбысы және әрпімен таныстыру. «Ұұ» дыбысының дауысты дыбыс екенін айту. Ұұ дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру. Оның сөз басында, ортасында келу үлгілерін көрсету.
Айтылым.1 – сурет. Ұлу сөзіне дыбыстық талдау жасату. Сөзді буынға бөлдіру. Бұл не? Ұлу сөзінде неше дыбыс бар? Қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс? Ұ дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр? 2 – сурет. Мынау жер шарының үлгісі. Жер шарында не бейнеленеді? Жер шары құрлықтан және судан тұрады. Үлкен мөлшердегі су мұхит деп аталады. 3 – сурет. Мына суреттен кімді көріп тұрсыңдар? Ол не істеп тұр? Мұғалім , ұстаз. Екі сөзде де ұ дыбысы кездесіп тұр. Ол оқушыларды ұ дыбысымен таныстырып тұр. Сөздерді буынға бөлдіріп, ұ дыбысының қай буында келіп тұрғанын анықтау. Кері байланыс
Қ/б смайликтер 1 – тапсырма.
Топтық жұмыс. 1 – топ. Суреттегі заттарды атау. 2 – топ. Осы суреттегі заттардың атауындағы жаңа дыбыстарды табу. 3 – топ. Әр заттың өмірде қажеттілігіне байланысты сөйлем құрау. Дескриптор:
Кері байланыс. Ыстық картоп Қ/б Смайликтер Сергіту сәті. М 2 – тапсырма.Оқылым.
Сөздерді оқып қайталату. Буындап оқыту, тұтастай оқыту. Сөздердің мағынасын ажырату. Ұ дыбысы қай буында кездесетінін анықтату. Кері байланыс
Жазылым.Дәптермен жұмыс.
Дескриптор:
Саралау тапсырмалары 1. Берілген сөздерді оқыңыз. Көп нүктенің орнына қай әріпті қоюға болады? Сол әріпті қоршап сызыңыз.
Дескриптор:
Қ/б смайликтер Саралау тапсырмалары 2.
Сызбаны толықтыру. Мәтінді оқыту. Сұрақ қою арқылы мазмұнын ашу. Оқушыларға өз анасы туралы әңгімелету. Дескриптор:
|
Электронды оқулық. Суреттер Бейне ролик Қима қағаздар оқулық Жұмыс дәптер Суреттер |
|
Соңы |
Шығармашылық тапсырма Ұршықтың суретін салып, ұршық туралы мәлімет жинау. Дескриптор:
Кері байланыс Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Қима қағаздар |
|
Қосымша мәліметтер |
||
|
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
||||||||||||||||||||
|
А – топтық жұмыс В – сызбаны толықтыру С – қосымша тапсырма |
|
Дүниетану Математика |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты) 1. топтық жұмыс 2. Сызбамен жұмыс Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Видео- ролик 2. пазл құрастыру Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім? 1. Видео- ролик, пазл құрастыру арқылы үдемелі оқудың жүзеге асатынын білдім. 2. Топтық жұмыс арқылы алға ілгерілеуді білдім. |
|
|
Критерий |
Дескриптор |
||
|
1.Ұ дыбысы мен әрпін тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді.
|
- Ұ дыбысы мен әрпін таниды 1балл |
- Ұ дыбысы мен әрпін ажырата алады 1балл |
- Ұ дыбысы мен сәйкестендіреді, дыбыстық талдау жасай алады 1балл |
|
2. Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды.
|
Ой ұшқырлығын иллюстрация бойынша болжайды алады. 1балл |
- Өмірмен байланыстырып, мысал келтіре алады. 1балл |
|
|
3. Сөздердің мағынасын ажыратады, хормен, тізбектей, жекелей оқиды.
|
- Сөздердің мағынасын ажырата алады. 1балл |
- Хормен, тізбектей, жекелей оқи алады. 1балл |
|
|
4. Сызба және сөздермен мәтін оқиды.
|
- Сызба және сөздермен мәтін оқи алады. 1балл |
- Өмірмен байланыстырып, әңгімелей алады. 1балл |
|
9-балл макс.
Асанова А 8 балл
9балл көбейтеміз 100 тең 900
900бөлеміз 9 максималды балға тең 88.9 % 5 деген баға
шағым қалдыра аласыз






ен қазақпын

















